Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Gabster jeetje balen hoor als je opgenomen moet worden..Ja ben wel benieuwd wat ze verteld hebben over inleiden kun je mij daar een pb over sturen

@Nathalie hahah ja die van mij probeert ook te lijnen maar zolang ik alles nog eet wat los en vast zit en 9 van de 10x geen zin heb om te koken schiet het niet echt op hahhaah

Zo vanmiddag de hele middag niks gedaan alleen heerlijk mijn 1 van mijn poezebeesten op de bank gelegen en lekker boek gelezen...Had van het weekend al zoveel gedaan dat ik vandaag een off- day had hahaha.

Mijn beeb mag van mij wel in gaan dalen, hij zit nog zo hoog heb er nu ook echt last van met zitten.Best irritant.
    En het forum is ook fokking irritant

2. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    De site doet heeel raar, probeer het morgen wel weer!

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    ~Agenda~

Mama1987, vk en liggings echo

PM2B, gyn

Girafje, draai poging

4. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland

5. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Zo we zijn weer terug. Heerlijk gegeten. En wat is de site traag zeg. Hopelijk werkt ie morgen beter. Kom dan wel ff bijlezen.

Fijne avond allemaal..

6. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    de site is heel traag ik had een heel lijstje klaar en dan geeft hij error!
    @vergo gefeliciteerd met je dochter.

7. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    vergo, van harte met jullie dochter!

esmee, wat leuk zeg een babyshower:D

rianne en basmalah, ik heb nog niet verder gelezen, maar lees op hyves dat alles goed is met aichaaa

mama1987, zilverfolie helpt ook niet.... heb dat al eens geprobeerd ergens anders bij, hielp helaas ook niet.... Ben bang dat ik het op gegeven moment moet accepteren en vaak het boxkleed moet wassen :D

stephanie, beeb hier ligt ook nog hoog hoor volgens mij.... voel echt bovenin schopjes, maar ook onderin voel ik soms wat bewegen. Trek daar mn conslusie uit dat het nog nite vast ligt, maar of dat klopt? Weet ik niet.... Zal het volgende week wel horen.

rianne, gelukkig was alles goed in het ziekenhuis! Beeb moet gewoon lekker blijven zitten :D

sarah, klinkt hetzelfde als mijn kat.... die reageert ook nauwelijks als je hem roept als hij iets doet wat niet mag.... maar hte is idd een lieverd. Hij heet baghera en is een zwarte kater... echt zo'n baasje :D
    Leuk je buik laten beschilderen , ben benieuwd, maak je foto's?

pm2b, mooi buikje en idd al lekker laag... die van mij zit echt hoog vergeleken met jou. Mooi kamertje :D

girafje, mooi foto hoor!

gabester, wat vervelend dat je zoveel last van je rug hebt en je bloeddruk verhoogd is..... hopen maar dat het vrijdag beter is!

lien, jaaaa daar is weer een tweelingmama! fijn te lezen dat alles goed gaat.

8. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    Hoi dames,

Ben ik ook weer. Moest heel veel bijlezen....Lig al op bed, heb al een aantal dagen echt pijn in mijn buik (helemaal onderin, ter hoogte van ksnee litteken) en baby is extreem rustig. Morgen, woensdag en donderdag ook een drukke dag. Hopelijk gaat die pijn snel weg. Vermoed dat het komt omdat hij al zo erg ingedaald is.

Zie dat er al 3! dames bijgekomen zijn die bevallen zijn. Wat gaat dat hard!

@Joa/Jent: gefeliciteerd met jullie zoontjes Jamy en Bas!! Geniet er lekker van!

@Vergo: Gefeliciteerd met Delinda!! Eindelijk een meisje bij de juni-mama`s! Geniet er ook maar lekker van!

Voor alle andere dames een dikke knuffel. Ga nu lekker naar bed en hopen dat die rotpijn weer beetje weg gaat!

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    Bab, hoop met je mee dat de pijn snel minder wordt!

10. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik hou het ook voor gezien vanavond ik word hier niet goed van trage site...

tot morgen

11. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

meiden kunnen we niet op ons noodforum ff kletsen? tot het hier beter gaat?

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    nee het is echt heel irritant!

13. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

nee?

maar op het noodforum wat we eigenlijk voor de verhuizing hadden kunnen we toch beter kletsen ?

14. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik hou het voor gezien wordt helemaal gek van de site, zo irritant!

15. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Ik hou het ook voor gezien.
    Helaas pindakaas, maar dit is echt niet leuk meer.

Noodforum? Via de junimamasite oid?

Ga even kijken en anders zeg ik.

Tot morgen!

16. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Marloes...hahaha...ja ik heb ook al zitten verzinnen...maar denk helaas dat we toch maar af moeten wachten...hahaha!
    Zal het resultaat van de buikschildering morgen wel in mn album zetten...als mn camera mee wil werken dan!

Hier is er weer eentje heel erg druk...hij zit nu echt klem volgens mij...want alles wat ie doet doet zeer...het maakt ook echt niet uit hoe ik zit of lig...
    Ik zat vandeweek met mn oma naar zo'n opvoedprogramma te kijken en zo'n kindje moest op de trap zitten omdat ie zn mama had geschopt...dus ik zei al dat ie hier zodra ie eruit is op de trap mag gaan liggen en even een Time Out krijgt...haha!

Krijg heel de tijd allemaal errors....en de site is ook heel erg traag! Erg irritant!

@Girafje...mooie foto hoor! En heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes morgen! Ik hoop echt voor je dat het lukt!

@Jolan...jupss...ik hoop dat ik ze morgen gelijk hier kan zetten...zal zo even kijken waar de camera is..dan zet ik hem klaar!

Ik heb geen geduld meer hoor...ik kom morgen wel weer kijken! Hopen dat het dan beter is...dit is heeeeeeeeeeeeel vervelend!

DOEIIII!

17. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    jemig wat een gekloot hier met t forum..

ff snel..

@vergo, gefeliciteerd met jullie dochtertje.

@sarah leuk buik verven!! ga ik ook laten doen over 2 weken :)

ik kom net uit t ziekenhuis, mijn oom (jongste broer van mijn vader) is opgenomen met een lekkende hartklep :( 5e aan zijn kant van de familie.
    Tis mijn lievelings oom, en ik ben al zo lekker emo, dus we hebben samen potje zittten janken op de CCU :(

18. McGyver

McGyver Niet meer actief

toch te veel gedaan meis....
    ookal lijkt het op dat moment niet te veel, later merk je dat pas....
    toch maar rustiger aan gaan doen!!!!

19. McGyver

McGyver Niet meer actief

dames met afspraken succes!

20. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    kuide, oh dat zijn geen prettige berichten. Sterkte met je oom!

Deel Deze Pagina