Ik heb werkelijk geen idee of ik bij haar onder behandeling blijf, lijkt me niet nodig of zo... Ik zal het wel eens navragen... Je hoeft toch geen huis te hebben met 9 slaapkamers?! Ik hoor juist altijd dat je het best meerlingen bij elkaar op de kamer kan leggen!
pff is ook niet leuk hoor dat te dromen.. je word er daar ook een potje onzeker van.. ik had dus 3ling. nou in je slaap uitzoeken hoe je dat ga doen. haha niet leuk!
wat spannend allemaal he... moet bekennen als ik jullie verhalen lees ok over echo's enz.. denk ik wel van .. ik wil volgende week ook hahaha.. maar nee. ik hou vol... whaha
haha nou ik hou mij maar ook even bij een. denk dat met mijn niet groeiend buik is het ook wel duidelijk dat er maar eentje in zit
vind het ook wel beetje eng hoor die echo....stel dat het hartje nou niet klopt enzo....of er is iets mis...ja weet het haal allemaal doemsenarios in me hoofd ..en dan denkt mijn vriendin ook nog dat ik zw ben van een 2ling dat maakte me helemaal peuneveu gister
Hee meiden, Niet terug gelezen, ben op m'n werk... Wilde alleen even weten of jullie een leuk weekend hebben gehad en of 't nog allemaal goed met jullie gaat... Zijn er al veel meiden die een echo hebben gehad? En? Hier volgende week dinsdag...! Heb nog eens even terug gelezen op 't forum toen ik in verwachting was van Hugo, maar ik heb tot nu toe bijna dezelfde symtomen, bijna niks dus... Alles gaat dus verder goed hier! Zo naar huis, lekker wat eerder thuis! Misschien tot vanavond als ik niet al in slaap gevallen ben... X Niki
dib: nee volgende week is alleen intake bij mijn vk... dan maken we een afspraak voor een echo.. dat kan dan nog wel 3 week duren... ik wil graag wachten met een echo .. omdat je het bij 12 week heel anders ziet dan bij 7.. en het wachten tot de 20e week gaat denk ik voor je gevoel dan wat sneller. ach het zijn maar bedenksellen hoor. hahaha.. zo heeft iedereen een eigen theorie denk ik..
de 29ste..volgende week donderdag ach ja je gaat je van alles in je hoofd halen als je onzeker bent he a; zijn de klachten wel weer lekker aanwezig maar mijn onzekerheid hobbelt van wel naar niet onzeker en zo heen en weer hihi...volgende week donderdag zal ik miss wel wat meer gerustgesteld zijn als de echo is geweest
kan ik me voorstellen. ik heb ook een tijdje onzeker gevoeld en nu ben ik er weer overheen. ik kan wel wachten tot mijn 12 weken.. maar ik weet zeker dat ik tussen de 12 weken en de 20 weken ook wel een echo zal willen. dus een pret echo op de 16e week of zo.. wat mij ook zo erg lijkt is het niet je kindje kunnen zien van de 20e week tot het geboren is.. das LANG! dan maar ook een pretecho tussen door hahaha..
Hoi, ik wil me hier ook aanmelden.Ik beval op 20 juni 2009.(als alles goed gaat natuurlijk!)Ik ben anderhalf jaar bezig geweest en onderzoeken gehad in het ziekenhuis maar nu gelukkig spontaan zwanger geraakt.Ben zoooo blij!:d Ik hou het de komende tijd een beetje in de gaten hier! Liefs Yvette
dat houdt het niet echt meer bijzonder, dan wordt de echo ook weer zo gewoon. lijkt mij. fijne dag allen en misschien nog ff tot vanavond en anders morgen ik ga werken xxx