hmm waterdicht.. klinkt in mijn oren als plastic.. Als je er niet door heen kunt ademen mag het niet in het bedje liggen (tenminste zo heb ik het geleerd)
ow krijg net van Mac door dat die molton voor jullie eigen bed is!! HEB NIKS GEZEGD!!! Maar ook als je die in bed hebt liggen mag de kleine niet bij je in bed (zeker niet alleen liggen)
nee, als baby er is, gaat dit meteen weer van het bed af! Is hier echt alleen voor het breken van de vliezen en dus een droog en schoon matras over houden
wel fijn, een extra controle... ik ben ook benioeuwd naar mn bloeddruk was vorige keer ook hoger... morgen mag ik naar vk
Jolan, dikke knuf meid. Kan je het niet gaan halen morgenochtend met je man en dan meteen opsturen? Mac, geen idee terwijl er kei veel te doen is haha. Het gaat alweer, heb mezelf gesleept om wat te doen en ja zodra je begint dan heb je de smaak te pakken haha. Hier zo lunchen (ik weet te laat maar ben het helemaal vergeten). Heide, ja ik wil het vanaf volgende week proberen als het niet van zelf aankondigt. Een handje helpen zeg maar, want zie er heel erg tegenop om overtijd te raken en al helemaal tegen inleiden. Demi26, nou dan hoop ik dat het je gegund is om thuis te bevallen. Ik wou dat ook in het begin maar mijn man vond het eng omdat het denk ik de eerste is ofzo. Mama87, wel rustig aan doen dan he! Hopelijk zal het vrijdag allemaal weer goed zijn, en fijn dat je kleine goed ligt. Kuidebokibi, leuk dat er veel leuks tussen zat en je kleine gaat de 74 wel bereiken hoor dus van pas zullen ze zeker komen.
hey meiden, mn werkgever had nog een gekopieerde zwverklaring liggen. Die heb ik vanmiddag opgehaald en meteen alles geregeld. Ben ik er weer vanaf.... Kon het echt even niet hebben vanmiddag. Beetje emo werd ik, weet niet waar het vandaan kwam Huisje is weer schoon, maar pffff dat gaat ook allemaal niet meer zo makkelijk... sarah, mooi foto
He meiden, Eindelijk een teken van leven van mij en helaas geen goed teken. De kleine wilde niet meewerken en ligt nog steeds in een stuit . Ben de eerste frustratie en vooral tranen gelukkig alweer kwijt en ben nu bezig met het vervolgproces. Lig nu lekker languit op de bank en voel de pijn onderin mijn buik langzaam aan meer worden. Het was geen pretje het draaien, maar voor die uk heb je nou eenmaal veel over! Ik blijf nu onder controle van de gyn (aardige man trouwens) en moet dinsdag terug komen voor een controle/adviesgesprek. Manlief gaat gelukkig weer mee, want die zit natuurlijk ook nog vol vragen. Het gekke is dat ik tot vanmiddag redelijk zeker was dat ik voor een stuitbevalling zou gaan als het draaien niet zou lukken. Nu begin ik al wat te twijfelen of ik niet voor een geplande keizersnee zal gaan. Gelukkig heb ik een week de tijd om voor mezelf alle voordelen en nadelen even op een rijtje te zetten en vooral vragen op papier te zetten die ik volgende week aan de gyn wil vragen. Wie weet heb ik niet eens een keus en moet ik een verplichte ks. Liever een verplichte ks dan proberen voor een stuitbevalling en uiteindelijk een spoedks krijgen! De gezondheid van die uk staat nu voor mij op nr 1 en ik laat dinsdag rustig alles op me af komen. Heb geen gebakje gegeten, maar als troost wel een lekkere chocolade muffin! Had ik wel verdiend dacht ik zo! Nu meteen even alle andere belangstellende mensen inlichten over de mislukte poging en "het eigenwijze gedrag" van de kleine uk tot later. x girafje
@Girafje: Balen dat ze de kleine niet hebben kunnen draaien... Nu idd maar even goed met je gyn overleggen hoe en wat nu verder!
@ Girafje, tjee balen meid! En het is een moeilijke keuze als je een keuze hebt natuurlijk. Fijn dat je man meegaat naar de gyn. Succes en laat het gebakje je smaken.
Merk je er wat van? Ik heb de laatste week echt last van opvliegers haha. Hoofd als een tomaat, gejaagd gevoel. Dus ik wist het eigenlijk al.. Succes morgen! Hopelijk is die van jou mooi laag
balen Giraf! geniet dan maar lekker van je brownie. Kun je daarna eens rustig nadenken over alle vragen die je aan de gyn wilt stellen (gewoon opschrijven en mee nemen!! )
hey wat balen voor je dat het mislukt is.. fijn dat je ff de tijd krijgt om te bedenken wat je wil! is ook niet niks! heel goed dat je voor en nadelen ook letterlijk op papier gaat zetten! en alle vragen, ook vragen waarvan je denkt die zijn niet van belang, ook OPSCHRIJVEN! dan vergeet je dinsdag niks! heel veel succes en sterkte met deze moeilijke keuze.. maar doe ook vooral waar je gevoel goed bij is!!! dikke kus en knuf!
girafje.... jeetje dat is balen zeg en idd lijkt me ook een moeilijke keuze. Het heeft allebei zn kanten..... Goed overna denken en doen waar jullie je goed bij voelen!