heb wel het idee dat ik er iets van merk, maar kan er nu niet goed de vinger opleggen wat nu precies..... we zien het morgen wel...
Mac en Marloes, dmv frambozenbladthee. Schijnt heel goed te helpen. Jolan, gelukkig is het geregeld. Tjah wat de hormonen al met je kunnen doen, en wat fijn dat het huisje aan kant is. Girafje, balen meide van die mislukte poging maar je hebt een week om te kijken wat en hoe en hopelijk komt het allemaal nog goed. Sterkte en succes gewenst!
@Roosje ik heb er ook wat over opgezocht op internet maar het schijnt dat je echt zelf de thee moet trekken van het blad omdat het anders niet werkt, omdat het om het blad gaat en je anders gewone thee hebt met een frambozen smaak. Weet overigens niet of dit waar is hoor!!
Sarah: mooi hoor! Demi: mij lijkt een thuisbevalling ook een stuk prettiger, dus we hopen maar dat het ons gegund is... Mam1987: had je het zel fniet in de gaten dan dat je erg veel vocht vats hield? Hopen dat alles goed blijft gaan dan! Jolan: fijn dat het nu opgelost is GIrafje: balen zeg! Lijkt me inderdaad geen pretje , veel succes met het maken van een keuze samen!
Moet snel naar de yoga... Fijne avond allemaal en ik hoop dat iedereen vannacht wat beter zal slapen... Tot morgen!
Hoi meiden! Alweer wat bijgeschreven zag ik. Met stiekem hoop dat de site een beetje minder traag is. Maar zie aan de denkbalkjes dat het nog wel tegenvalt. Hopelijk doet ie het goed genoeg zodat ik even kan lezen en reageren. Hier een goede dag. Vanmiddag bij medezwanger vriendinnetje geweest. Gezellig! Ze hoeft nog maar 3 weken. Nu net thuis. Hondjes moeten eruit en ik moet wat eten, maar de verslaving (dat zijn jullie) roept! hahaha Erg he! Morgen eindelijk naar de gyn. Ben erg benieuwd wat ze allemaal te vertellen heeft! Vinnies, hoe is het met je hand? Klinkt een beetje vreemd. Hopelijk trekt 't snel weg. Gabester, hoe is het met je rug? Heeft het in bed liggen een beetje geholpen? Ik hoop dat de pijn inmiddels minder is. Pretty, fijn dat de suikeruitslag goed was. Weer een hele zorg minder. Mac, drukke dag een beetje doorgekomen? En hoe was de proefdruk van het kaartje? Zie nu dat ie helemaal perfect is. Girafje, was eventjes de weg kwijt door je nieuwe avatar hahaha. Ik hoop dat het draaien is gelukt! Misschien lees ik er verderop nog wat over. Goh meid, lees nu dat het niet wilde lukken. Dan heb je wel meer dan 1 muffin verdiend hoor! Denk er maar goed over wat je wil, lijkt me geen makkelijke keuze. Maar doe wat je gevoel je zegt en niet wat anderen zeggen dat je moet doen. Slapen, lukt hier redelijk. Ga wel laat naar bed en slaap een gat in de dag met 4 keer per nacht eruit, maar als ik slaap ben ik ver weg! Alleen draaien doet zo pijn. Sinds kort ook bij m'n bekkenbodem. En m'n nieren doen soms zo zeer. Jippie, m'n eerste boek verkocht bij bol.com! hahaha, rijk wordt je er niet van helaas. Jolan, om zoiets mag je ook wel even huilen. Wat stom dat je werkgever dat niet had gedaan! Denk je lekker verlof te hebben, krijg je dit geouwehoer nog eens. Knuff! Huishouden, jullie zijn er maar druk mee. Hier wil ik vanalles doen, alleen komt er van de helft niks terecht. Keukenkastjes uitsoppen en badkamer een grote beurt geven voor de beebie komt. Ach, we hebben nog even. Mama, luisteren dus en rustig aan doen. We willen geen akelig bericht van je krijgen vrijdag. Hopelijk wordt de bloeddruk een beetje lager als je rustig aan doet. @ de rest, knuff! Hier vanavond laatste keer gym. Niet zo zin meer eigenlijk. Wel gezellig met de meiden, maar dat had ook ergens anders mogen zijn hahaha. Degene met wie ik samen fiets hoeft nog maar 1 week. Verrassing dus of ze er wel of niet staat straks.
@Roosje zoals ik al zei die thee moet je trekken uit het blad hoe je dat precies moet doen weet ik ook niet en waar je dat blad vandaan kan halen weet ik ook niet dat zou je moeten googlelen.Maar er is nooit bewezen dat dit werkelijk helpt, eerlijk gezegd lijkt mij dit een fabeltje dat hoort in de categorie ananas en bitterlemon....
Oei mama, rustig aan doen dus de komende tijd... Ah jammer girafje... had het je zo gegund... Heide, ik hoop dat het jou ook geguns is meid! En alle anderen die graag thuis willen bevallen... morgen ook VK controle, ben benieuwd of het nu vast ligt... voelt wel steeds vaker onprettig daar beneden...
Aaliyah, ik ga dan eens ff googlen. Heide, veel succes bij de yoga. Stephanie, jij ook succes bij gym. Demi, hier ook morgen naar de vk.
grrr had alles getypt en nu alles weer weg Weet al niet meer wat ik had getypt allemaal. @ Girafje hopelijk kun je zelf een keuze maken wat je wil, jammer dat de draaipoging niet gelukt is. @Mama rustig aan doen dus denk aan jezelf en de beeb @ opwekken bevalling, kheb vorige keer vanalles geprobeert tonic hart van de ananas maar niks hielp haha Vanmiddag nog geen plaats bij kapper, hier zijn donderdag communifeesten dus denk dat iedereen voor die tijd wil gaan dus we gaan vrijdag dan maar Lekker makkelijk gedaan met eten, had broodjes gezond gehaald bij bart hmmm Was me te warm om te koken temp hier in de tuin was opgelopen tot 28 graden....
Zo moeten er morgen veel naar de vk ik ook al hihi @Roosje ja ik hoop dat je het kan vinden en dat het voor jou gaat werken! @Sanne zoo dan 28 graden lekker hoor. Balen dat er geen plek was bij de kapper. Hier straks ook beentjes de lucht in. Hebben jullie ook dat het pijn doet want het doet bij mij ook pijn en dat had ik eerder nog niet.
meiden hier een waarschuwing met wat jullie te wachten staat over een jaar of 2 . ik ging net douchen met mijn dochter en was haar aan het uitkleden in mijn slaapkamer met alleen haar luier aan loop ik echt maar 2 tellen naar de badkamer om de handdoeken klaar te leggen en toen...... kwam ik terug en zat er een klein dondertje met haar luier in haar hand wel te verstaan een poepluier! ze had hem zelf uit getrokken en even haar handen erdoor gehaald en natuurlijk een hele grote poepveeg op mijn dekbed! ik ben gelijk met haar onder de douche gestapt bah ik stond gewoon te kokhalzen, mijn mannetje heeft ondertussen het bed verschoond. @sanne dat is waar inderdaad en 2de hoeft niet in te dalen. heerlijk inderdaad even shoppen voor mijn dochter. @jolan even een knuffeltje voor jou! wat slordig van je werkgever. @mac je hebt gelijk nog 2 goedkope jurkjes die kan je in 4 weken nog aardig wat keertjes dragen. @heide ja het wordt inderdaad zwaarder nu, maar het liefst doe je nog alles.
@sarah mooie buik hoor! @mama1987 fijn dat je vrijdag een extra controle hebt, ze kunnen zoiets beter goed in de gaten houden. @girafje wat vervelend voor je dat het draaien niet gelukt is, succes met het maken van een keuze lijkt me ook erg moeilijk.