aaliyah moet minstens een paar dagen blijven in het ziekenhuis, en misschien wel tot 37 weken, ze is nu 35.4 weken. ze mist het forum nu al... kus
Ik wou het ook net neerzetten hier. Ik ga vrijdag even op bezoek als ze het aankan. Wel heel erg rot voor dr!!
ivm de nierstuwing en de pijn die ze ervan heeft. ze is niet zo groot en de kleine drukt op de nieren. houdt veel vocht vast enz.... heb der gesmst
sorry vinnies dat ik je voor was, hihi lief dat je langs gaat. ik wil ook gaan, maar morgen gaat niet lukken...
tis misschien wel erg rot voor aaliyah. maar aan de andere kant wordt ze nu serieus genomen, en wordt er iets aan der klachten gedaan, want zo ging het ook niet langer. dus ook wel weeer fijn voor der. beetje dubbel!
@ Girafje: Fijn dat je vk advies wil geven. jammer van de straie. Hier ook van de een op andere dag buik vol helaas. Maar inderdaad, we krijgen er wat moois voor terug @ Mac: En al flink aan het poetsen?? Oh lees verderop dat je aardig bezig bent ja haha @ Marloes: Nee zeker niet, het zou wel jammer zijn maar ik weet dat het in het ergste geval kan. @ Marjanne: Ja ik was erg moe gister en de site was ook zooo traag, werd er niet goed van haha. Heb de laatste tijd veel moeie dagen dat ik nergens zin in heb. van mij mag ze wel komen Vervelend van die oefenweeen! Hoop dat je kleintje nog even blijft ziteen. @ Jolan: Vervelend dat je zo slecht heb geslapen @ aaliyah: oh nee meid! hou je ons op de hoogte?? @ vinnies: Balen dat het zo druk is op je werk, dat je dat nog volhoudt zeg... @ laura: goed dat je het zegt, hier moeten de honden binnenkort ook weer prikje! @ mac; hahahahaah hamburgers Oh nee, lees het van aaliyah!!! wat erg Ik ga der even smsen!
he allemaal heb alles gisterenavond nog bijgelezen maar het forum was weer super traag! Wat weet ik nog... een poepverhaal van Mandy, sorry maar het was wel echt grappig om te lezen als je het zelf niet schoon hoeft te maken Girafje: Ik hoop dat je voor je jezelf de juiste keuze maakt wat nu te doen. Ik hoor echt heel veel verschillende verhalen over stuitbevallingen en keizersnedes dus ik zou het echt niet weten. Maar hoe dan ook, je kleintje komt eruit, en dan is het genieten geblazen! mama1987: hm dat is wel spannend zeg. Hoop dat het niks ernstigs is, moest je nou vrijdag weer voor controle? mam85: had jij nou die rollades aaliyah: sterkte ermee, hou ons op de hoogte he?! mac: ojee dat klinkt als serieuze nesteldrang. Helaas werkt er niks tegen... Hier alles goed, ben net een uurtje wakker Gisteren de hele middag in de Ikea rondgelopen, en daarna nog een kast in elkaar gezet en de hele schuur opgeruimd met mijn ouders, boodschappen gedaan en gekookt. Daarna voelde ik me verbazingwekkend goed, maar heb nu wel ongeveer 12 uur geslapen (wel met plaspauzes hoor) en heb een koortslip Dus misschien toch iets te veel geweest. Maar m'n schuur is nu netjes, en heb nog vitrage en een extra plank voor de babykamer gekocht, dus ik ga zo eens kijken of ik het een en ander in elkaar kan zetten. Heb ook nog allemaal leuke kommetjes voor toetjes enzo gekocht en nog wat dingetjes voor de keuken. Ben wel blut nu, best duur dat zwangerschapsverlof. Nou eens kijken of ik de Ikea handleidingen snap...
hey meiden, kan ik jullie om advies vragen? Ik ben bezig met het zoeken van gordijnen voor de babykamer, maar vind het zo moeilijk..... We hebben grijze muren en roze assesciores, dus twijfel tussen roze gordijnen of grijze. maar als ik roze neem, dan valt het hemeltje zo weg....., maar grijs is weer een beetje somber misschien. Zet hieronder even foto's neer, kunnen jullie adviseren ? Hier is de commode met de grijze wand, ik heb een grijskleurig gordijn op gehangen voor het idee. (deze hangt bij ons beneden) dit is het ledikant met roze hemeltje... ben zo bang dat dat roze helemaal wegvalt als ik er roze gordijnen op hang. Heb hier een stuk roze liggen, kon het alleen niet ophangen voor de foto.
@Jolan: Wat vind je van dikke witte gordijnen? Misschien past dat wel het beste bij de muur en het hemeltje @Marjanne: Niet je kleine man vergeten he? Die wil ook aandacht @Aaliyah: Arme jij!!! Heel veel beterschap (Mac, wil je als je haar smst haar sterkte wensen namens mij?) @ Mac: Hoe was het bij de vk? @Nieuwe dames: Welkom!! Leuk dat jullie ook meelezen/schrijven! @Kuide: Gaat hard nu he? Ik bedacht me ook al dat hij over 2,5 week zonder problemen geboren kan worden....Pff komt wel dichtbij nu! Succes met de dieren bij de dierenarts! @Snieke: Is het gelukt met de Ikea-handleidingen? Misschien idd wel iets teveel gedaan nu je een koorstlip hebt. Je hebt er van compeed mooie pleistertjes voor. Ken je die? Scheelt wel een beetje. Had er laatst nl 7!! (net terug van wintersport) en voelde met net een ZULULIP...kon alleen via een rietje drinken. Die plakkers hielpen erg goed, verzachtte alles een beetje. @Natja: Hoe is het met jou?? Site werkt gelukkig weer een stukje sneller! Wat een drama was dat gisteravond. Hopelijk zijn die problemen snel opgelost. Mijn mams is net gekomen. Moeten straks op kraamvisite bij een achternichtje van me (zij is ouder dan ik ben, onze familie heeft een generatie-verschil). Ben wel benieuwd! Nu even boodschappenlijst maken, zondag vier ik mijn verjaardag en mijn mams helpt me. Luuk net erg blij gemaakt! Hij heeft 3!! visjes gekregen. Apetrots is hij! Had nog een hele mooie grote vaas maar Luuk is een echte dierenvriend. Mocht ze zelf uitkiezen. Wat een wijsneus wordt het dan zeg, lach me rot. Ik wilde graag sluierstaartjes maar hij wilde gestipte.... Fijne middag en misschien tot vanavond!
Jeetje zeg, wat rot voor Aaliyah! Maar inderdaad zoals Mac al heeft geschreven, ze wordt nu wel serieus genomen! @ Mandy: Mijn gevoel zegt stuitbevalling, maar of dat de beste keuze is weet ik niet. Mijn vk gaf ook aan dat het altijd te proberen valt om een stuitbevalling te doen. Ik laat me dinsdag goed voorlichten door de gyn en denk dat ik uiteindelijk zal kiezen datgene wat voor de kleine het minst risicovol is. x girafje
snieke: een koortslip betekent ff niet zoenen met je kindje als die geboren word en je hebt er eentje.. weg met de koortslip!!
bab28, ja zat ook al aan witte te denken, maar vraag me af of dat donker genoeg is..... aaah vind het zo moeilijk ......
ik zou geen roze en geen grijze doen. grijs zo donker! roze zonde van hemeltje ik zou iets van creme of wit nemen. hebben ze ook wel verduisterend!!!