Welkom Yvette, veel lees en typ plezier! Het zou helemaal geweldig zijn als je een apparaat thuis had staan tijdens je zwangerschap! Om onze dwang te bevredigen Maar Mac je hebt gelijk hoor, we hebben nu wel iets om naar toe te leven iedere keer, dat is ook leuk
Dankjewel!Ff rare vraag...Meer vrouwen hier die zo onzeker zijn door krampjes in de buik en veel witvloed.De hele tijd denk ik: ooh zie je ,ongi.En dan ga ik kijken en is het dikke witte afscheiding..
bwahaahahahahaha onze lijst is te lang.. ik moet een 2e pagina maken of een beetje spelen ..kijken of het korter kan haha
Yep, volgens mij is iedereen hier onzeker... Dat hoort erbij... Heb de secretaresse van de gyn maar even gebeld. Wil toch wel graag weten of ik morgen nou een echo krijg... Helaas kon ze me niets vertellen, dus dan moet ik me morgen maar laten verassen... Ook leuk. Ze zei dat er wel een mogelijkheid is, dus ik kaart het gewoon aan
Hi Yvetje...GEFELICITEERD meid jep alle krampen van dien aard horen er allemaal bij ..zal nog wel een tijdje aanhouden ook. zijn er zoveel zwangere deze maand dan pix?
Bij de vk waar ik zit krijg ik volgende week een echo en dan met 12 weken weer dit ivm zeker zijn hoever ik ben, dit doen ze daar altijd zo, bij mijn vorige zwangerschap had ik er een met 7 11 en 15 weken
Hoi meiden, Al een poosje niks geschreven en maar weinig kunnen lezen! Lees nu wel dat iedereen tegen dezelfde dingen aan loopt. Geweldig! Ik ben ook erg onzeker en kijk nog steeds iedere keer als ik naar de wc ga in m'n onderbroek of ik niet toch ongesteld ben geworden. Beetje krampjes vind ik niet erg, maar moeten er niet teveel worden hahaha. Donderdag al naar de gyn trouwens! Vind 't spannend.. 72 zwangeren al? Iedereen heeft goed z'n best gedaan dan
mijn vk heeft zelf geen apparatuur. moet daarvoor naar een screening bureau. was 2 jaar geleden (zegt schoonzus) nog bij het ziekenhuis
Hoi! Ik kom de lijst verder vullen.... Als alles goed gaat zal ik op 22 juni bevallen! Te spannend! En ook hier krampjes in de onderbuik en last van witte vloed. De ene dag ben ik vol zelfvertrouwen en de volgende weer wat onzeker. Zo te lezen hoort het er allemaal bij! Good luck meiden!
WOW!! 72 al?? en oktober is nog niet eens om.....een waare babyboom hier hihih. is toevallig in heel nederland de stroom eruit geweest afgelopen maand dat we allemaal ouderwets vroeg onder de wol zijn gekropen hihihihi...Wat super zeg
Mag ik ook op de lijst?Ik weet niet hoe dat moet... Haha.Ik ga pas 10 november naar het ziekenhuis.Daar word ik dan gecontroleerd,bloed en zo en krijg ik al een echo!Dat komt door de onderzoeken die ik heb gehad in het ziekenhuis.Kan niet wachten!Heb trouwens zelf wel heel sterk het gevoel dat het goed zit...Maarja,het is toch spannend!
Zo ik ben weer terug van de verloskundige. Ik hoef nu geen bloed meer te laten prikken, ze houdt gewoon de uitslagen van juli aan. Ze heeft wel mijn hb even getest en die was 9,6 super gezond volgens haar. Ik durfde het bijna niet maar ik heb toch gevraagd om een vroegere echo. Begon gelijk te brullen, misschien dat dat heeft geholpen haha. Ik had hem staan op vrijdag 14 november, maar krijg hem nu op maandag 3 november. Pfff... jullie willen niet weten hoe erg dit oplucht zeg. Als alles er dan goed uitziet is dat de termijn-echo en is het niet nodig om er nog 1 te maken met 12. Ik heb nu een afspraak staan voor vrijdag 21 november bij de vk om het hartje te luisteren. Wil iemand dit voor mij wijzigen? Sorry!
Dib ja je moet ook gewoon de vk bellen als goed is heb je alleen een echo bij je fert arts en dan ga je over na de vk
Ben blij dat ik er wel meer krijg want alleen 1 met 6,5 week zou me gek maken als goed is hier met 9 weken weer 1 en dan nog 1 van de vk en dan nog de keuze nekplooi of niet