niet zoenen en mondkapje hoor je vaak. erg gevaarlijk... dus nu ff niet bevallen!!!! zou klote zijn zeg, hoop ook zo dat mn man er geen krijgt, die heeft er ook snel last van
yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh 36 weken zwanger!!!!!!!!!!!!!! @mam jij ook gefeliciteerd met je 36 weken alle anderen met weekje verder ook gefeliciteerd!
@rianne ik trek het ook niet meer zo goed hihi ben ontzettend sago! maar gelukkig na vandaag 4 dagen vrij! En dan nog 3 dagen! @Mac geeft niet hoor, ik kan niet altijd gelijk op het forum dus fijn als je het schrijft. Ik ga vrijdag ff langs want dan zal haar vriend miss. moeten werken en morgen is (bijna) iedereen vrij dus is er toch wel bezoek. @jolan ik zou voor heel licht grijze gaan en dan verduisterend maken. @girafje, succes met je beslissing.
hm ja die plakkertjes ken ik wel, ik heb er nu ook al eentje op gedaan. Heb best vaak een koortslip en weet dat je de kleine dan niet mag zoenen enzo. Maar inderdaad als ik nu zou bevallen zou dat wel echt zuur zijn he. Dus hij moet nog maar even blijven zitten. he mac & mam gefeliciteerd! jolan ik zou ook voor witte gaan, of misschien iets lichts met een roze en/of grijs patroontje, als je dat kunt vinden tenminste. nou ik heb 1 schroefje aangedraaid, kan ik meteen al weer pauze gaan houden en een glas water drinken. Topsport zeg, zwanger zijn
Hoi hoi dames, Ben ik weer, vanochtend naar de vk geweest. Had controle plus info-ochtend over de bevalling (was overigens heel leerzaam). Ijzer/bloeddruk waren goed, het hartje klopte ook goed en ben op de weegschaal niks aangekomen sinds vorige week. We hebben ook wat oefeningen gedaan die ik elke dag moet doen om de baarmoedermond te versoepelen, ik merkte wel dat ik nogal stijfjes was joh pfff dat belooft wat. Ook heb ik nagevraagd over die frambozenbladthee en het schijnt idd te helpen bij sommige vrouwen zei ze. Het is lekker weer vandaag, echt een weer om te schoonmaken maar daar pas ik vandaag voor. Wil het vandaag rustig houden en relaxen en genieten van het zonnetje. Hoe gaat ie dames en met de baby's? Liefs,
Wow een hele agenda vol vandaag! Succes allemaal! Jippie ik mag ook weer Mandy: haha , je komt af en toe handen en ogen tekort! Smiley: spannend een slijmpropje.. Ik zou het even in de apotheek navragen of je oogdruppels mag gebruiken. Buddy: heerlijk, ook bijna alles klaar nu! Leuk is dat he als je buik op en neer gaat Aaliyah: sterkte ermee meid! Wat zal je balen dat je in het ziekenhuis moet blijven... hoop voor je dat je kindje besluit eerder te komen! mam85: sterkte bij de tandarts! Kl*te dat je zoveel vocht vasthoudt, maar goed dat het slippertjesweer is . Nog effe... Sanne: druk dagje vandaag , veel plezier! Girafje: fijn dat je nog even naar je vk mag! Marjanne: haha, dan moet je overdag maar snoepen wat je normaal 's avonds zou doen . Hier ook nog niet de behoefte om te willen bevallen hoor, mag van mij nog even lekker blijven zitten tot zeker 38 weken.. hopen dat ie daar naar luistert hihi Jolan: mijn beeb blijft een aantal keer op een dag zo draaien, dan liggen zijn billetjes weer links onder mijn ribben en dan weer rechts . Zal wel normaal zijn! Mac: dus toch nog nesteldrang gekregen, haha, kan me wel voorstellen dat je het nu af wilt hebben. Komt ineens zo dichtbij he, zeker als je hier ziet hoeveel er al bevallen zijn! Jolan: Ik zou inderdaad ook witte of lichtere grijze nemen. Roosje: fijn dat alles goed was!
Hier heeft mijn mannetje vrij de rest van de week en volgens mij heeft hij last van nesteldrang . Heeft vanmorgen de voortuin al netjes gemaakt en is nu bezig met de oprit af te spuiten met de hogedruk . Ik laat hem lekker hoor! Vanmorgen zelf de keukenkastje gedaan en ben nu bekaf vanal dat gebuk.. nu dus maar weer pauze. Zo meteen de enveloppen maar eens schrijven, dat kan zittend Moeten nog tot 4 uur wachten tot we naar de vk mogen...
Ff tussendoor spieken bij mn ouders @ Aaliyah jeetje meid toch een hele tijd in het ziekenhuis blijven, hou je ons op de hoogte, hopelijk werkt het infuus tegen de pijn wel want je loopt er al veels te lang mee ze gaan er dan eindelijk iets aan doen Zo de stad ben ik al ingeweest en laatste adressen op etiketten ingetypt, kga nu zo even met mn moeder en dochter naar de leenbakker. Aankomende dagen zal ik wel minder online zijn want mn vriend heeft na vandaag ook lekker 4 daagjes vrij
Mac, succes zo bij de vk. Heide, take it easy meid en veel succes straks bij de vk. Zo ff een dutje doen want ben moe en was er al vroeg uit vandaag. Niet teveel beppen he, en tot straks!
Goeiemiddag mede-mamas! @Heide: Jawel, had het de vorige keer ook al gezegd (andere vk) en die zei dat dat niet echt kwaad kon. Maar nu blijkbaar wel omdat het niet meer alleen mijn voeten zijn en mijn bloeddruk ook zo hoog is! @Sanne: Pff, 28 graden is wel heel warm. Heb je geen badje op gezet voor de kleine? @Aaliyah: Ja mijn voeten en benen doen ook echt pijn door het vocht, als je dat bedoelde.. @Mandy: Haha moet er stiekem wel om lachen, had ze iets moois gemaakt op je dekbed? @Mam: Wat fijn dat het afscheid op de psz vandaag zoveel beter ging. Dan ga jij natuurlijk ook met een veel fijner gevoel weg! @Girafje: Fijn dat je vk zo met je mee wil denken! @Mac: Hier ook nesteldrang! Maar heb mezelf verplicht om op mijn eerste verlofdag alleen maar te rusten Heb alleen even boodschappen gedaan . @Aaliyah: Ooh wat balen dat je moet blijven, wij gaan jou ook missen!! Werkt het infuus wel goed tegen de pijn? *Dikke knuffel* @Snieke: Ja, ze wilde me voor het weekend nog zien, dus mag vrijdag in haar middagpauze komen! Zo jij hebt veel gedaan, doe maar een beetje rustig aan.. Of heb jij ook last van nesteldrang? @Bab: Wat leuk, visjes voor Luuk! @Jolan: Ik zou ook voor wit gaan, met een roze biesje, werkje o.i.d.! @Mac: Dankje, jij ook! Over een weekje mogen we al bevallen . @Roosje: Fijn dat jullie weer zijn goedgekeurd! @Iedereen die vanmiddag nog een afspraak heeft, succes!
toch nog maar even boven gestofzuigd en gestreken, maar nu blijf ik echt even zitten Jammer dat het zonnetje steeds weggaat hier... Het is rustig op het forum vanmiddag!
Hoi lieve juni mama's! Volgens mij doet de site zomaar niet zo traag op het moment! *klopt af* Hoe is het met iedereen? Zal zo even bijlezen. Hier vanmorgen bij de gyn geweest. Had er veel zin in, maar ben niet erg veel wijzer geworden. Verhaal staat in dagboek. http://www.babywenting.babysite.nl Voor de liefhebbers. Anders word het hier zo'n lang verhaal. Volgende week alweer terug komen! Zo, eventjes m'n boxkleed in de was en een ijsje en dan kom ik terug om even te lezen hoe het jullie vergaat.