Sarah, boek? Heb ik nu iets gemist? Heb je de bank binnen? Smiley, balen dat je zo'n beroerde nacht hebt gehad zeg. Over de oogdruppels weet ik niet, misschien even ha bellen? Tamtam, wat mooi dat je die droom hebt gehad. Je moet er wel in geloven, maar ze zeggen wel eens dat ie dan echt even bij je is langs geweest. Hier ook wel de meest vreemde dromen trouwens hoor, moet er echt even van bijkomen 's morgens. Is de appeltaart gelukt? En de strijk aan kant? Marloes, hoe is het met jou dan? Nog maar 9 dagen zeg! Slapen, hier ook een kriem. Maar zal er wel bij horen. Veel bed uit om te plassen, hele tijd rennies eten tegen de maagzuur, veel wakker, draaien is k*t en veel dromen. Aaliyah, je zal dit misschien wel niet meer lezen, maar wilde je nog even veel succes wensen in het zh. Hopelijk helpen de pijnstillers en ben je vanavond weer lekker thuis. Knuf! Och jeetje, lees net over dat je blijven moet tot 37 weken. Als iemand d'r smst, veel sterkte! Jolan, ik zou voor grijze gordijnen gaan. Wij hebben zelf zelfs zwarte uitgezocht! Kun je altijd nog voor roze plakfolie of roze vitrage gaan voor erachter. @ rest, knuff! Oh ja, heb mail over dat ze een gastouder heeft gevonden! Moet alleen nog even m'n rooster afwachten zodat ze dat door kan geven, ben benieuwd...
Het is rustig hier... Ik ga maar even stofzuigen, gisterenavond nog gedaan en de hondenharen vliegen me nu alweer om de oren *zucht*
Pff ook al zo last van de harige honden? Hier ook al twee die verharen als een tierelier. Is niet tegenop te zuigen!
De appeltaart is klaar en smaakt goed De strijk heb ik niet gedaan heb ik geen puf meer voor komt de komende dagen wel. Moet mijn man zo ophalen en daarna moeten we naar een receptie van een collega van hem die is vandaag getrouwd. @ Aaliyah: Heel veel sterkte.
Bij mij is nog steeds alles goed, behalve de aambei dan Ik heb wel meer harde buiken dan voor dat het bandje eruit was. Ik hoop stiekem dat het niet al te lang meer gaat duren. Lief dat je het vraagt
natja, daar heb ik naar gezocht, maar helaas nog niet gevonden... we gaan morgen verder kijken.... Wit is denk ik ook niets, want dan is het zo wit... ivm de witte meubels en 2 witte muren. mama1987, vreselijk he die haren..... hier ook weer plukken kattenharen die rond dwarrelen (gister alles gesopt )
Even snel.. Ben net terug van de vk bloeddruk was netjes 120/75, beeb groeit goed en hartje klopte mooi! Ze heeft nog even gekeken en gevoeld en hij/zij ligt zelfst al vast in het bekken!! Dan was het dat wat in de afgelopen dagen gevoeld heb Kortom weer helemaal goedgekeurd!! Ga zo eten met mijn mannetje eten bij de Italiaan, nu kan het nog he! Hou het rustig allemaal en tot morgen!
@Jolan: Ja, ik denk dat ik d'r maar kaal laat scheren. Of zou dat niet mooi zijn? Een kale, hoogbejaarde Dalmatier @Heide: Fijn dat jullie weer zijn goedgekeurd! Eet smakelijk voor dalijk
hahahahha een kale dalmatier..... dat wil ik zien ah nee, doe maar niet, maar misschien een idee voor de katten hier Hoewel die kale katten vind ik maar eng.... hm dan maar haren
zo weer thuis pfff moet ff rusten.... eigenlijk nog ff hond uitlaten, maar dat komt zo wel... bij vk was alles oke, bloeddruk nog wel ietsje hoger, maar gaf niks.. kleintje doet het ook goed, en uitleg gekregen over de bevalling, en maar 1 kg erbij. zit nu dus op 13 kg. nu mag ik elke week komen volgende week dinsdag weer. daarna ff boodschappen en andere dingen gedaan in het winkelcentrum... pfff iets te veel toch haha, nouja eigen schuld dikke bult... owja heb ook muisjes en beschuit gekocht en niet betrapt...
PRENATAL TIP!!! Vroege Vogel Zaterdag 23 mei vroege vogel actie. Hieronder vind je de actievoorwaarden over deze actie. Vroege vogel In de winkel Op zaterdag 23 mei ontvangt je van 08.00 tot 11.00 uur een flyer waarmee je de gehele dag recht hebt op 15% korting op de gehele collectie*. Deze korting ontvang je op een Prénatal gift card. Je kunt deze cadeaukaart verzilveren bij je volgende aankoop (niet tijdens de vroege vogel actie). Zoek een winkel bij jou in de buurt. In de webshop In de webshop geldt de kortingsaanbieding* van 00.01 tot 11.00 uur. Bij een aankoop via de website wordt de korting gegeven middels een cadeaubon die wordt meegestuurd met de gekochte producten. Ga naar de webshop. Fantastische prijzen De eerste 1000 klanten die een artikel kopen in de winkel en de eerste 100 klanten die bestellen via de webshop krijgen van ons een leuke attentie. Daarnaast maken alle klanten die een aankoop doen voor 11.00 uur kans op één van de 100 fantastische prijzen. Je ontvangt bij de aankoop een speciale flyer met een unieke code. Controleer op deze pagina of je in de prijzen gevallen bent... Veel succes!! *Deze korting geldt niet in combinatie met de bestedingskorting op kamers, kinderwagens en niet in combinatie met het bezorgen en/of monteren van meubels. De korting geldt voor alle bedragen. Er is geen minimum- of maximumbedrag.