Hallo allemaal, Ik heb even heeeel vluchtig doorgelezen want was sinds gisterochtend al niet meer geweest. Aaliyah: Veel sterkte meid! Girafje: Balen dat de draaipoging niet is gelukt! De rest: weet dus niet echt wat er gezegd is dus sorry Hier vanmorgen lekker het huisje schoongemaakt. Zowel boven als onder. Heerlijk nu lekker in een schoon huisje. Vanmiddag had ik dan mijn belastinggeld binnen, ben gelijk naar de hema gefietst. Heb alle dingen gehaald die ik nog moest halen, oa badstandaard ledikant dekens/lakens en molton onderleggers. Natuurlijk kon ik het niet laten om even wat rompers mee te nemen haha. Ook heb ik mezelf maar even verwend met 2 shirts (kon bijna niks meer aan ) en een nieuwe tas. Ook heb ik vast vitamine D en K gehaald voor de kleine straks.. Kan ik dat allemaal van mijn lijstje af strepen! Ben nu even helemaal happy! Hier verder nog dingen gebeurd???
@ Heide ik kom van de buurt van Roermond maar woon nu in de buurt van sittard, heb wel in venlo op school gezeten. Zo ben weer weg gaan knutselen voor vrijgezellenfeest van zaterdag
Mac, fijn dat alles goed was en bedankt voor de tip!! Moet je vitamine in huis hebben voor de beebie? Hier moet ik zo met de beentjes omhoog. Ze zijn zo dik dat ik dikke dutsen druk in m'n schenen! Eerst de hondjes even uitlaten.
He meiden, Hoop echt dat de ellende met de site snel voorbij is. Het is nog steeds erg traag en nieuwe pagina's worden soms niet geladen :x Fijn dat alle controles weer goed waren vandaag! Lig weer lekker languit op de bank. Vanmiddag een tijdje met buurvrouw/vriendin gekletst over de hele situatie. Zij heeft zelf een keizersnee gehad en we hebben het over haar ervaring gehad. Zij heeft een aantal tips gegeven waar ik aan moet denken en vooral wat ik kan verwachten. Ook al ga ik waarschijnlijk toch proberen om de stuitbevalling te doen, wil ik me wel voorbereiden op een keizersnee. Liever onnodig voorbereid, dan er mee overvallen worden. Wacht nu rustig af wat de gyn dinsdag zegt en of ik wel mag kiezen voor een stuitbevalling. x girafje
hoi meiden vanmidda bij de vk geweest en alles was goed, ik moet wel extra in de gaten houden dat ik geen bloed meer verlies. het was eindelijk weer eens een afspraak zonder dat er iets was! @sniee wat vervelend een koortslip. @roosje fijn dat alles goed was bij de vk. @heide je man wilt het vast netjes hebben voor de kraamvisite straks. @mama1987 haha een dikke vette bruine streep. @stephanie fijn dat bij jou ook alles goed was.
hallo allemaal de site is echt te traag om terug te lezen! Morgen maar ff proberen of laten. Heb een sms van mijn buddie Aliyaah gehad en ze heeft 2x aan de ctg gelegen en ze heeft weeenactiviteit. Spannend dus. Ik moest iedereen de groeten doen ze vind het wel spannend. ALs er meer nieuws is horen jullie het!
Och jeetje, Straks is Aaliyah nog de volgende.... Spannend hoor! Hier doet de site het eindelijk weer zoals het hoort. Maar zo te zien dus lang niet bij iedereen.
Hoi allemaal, Ik ben weer thuis en gelukkig samen met mijn kleine meis We zijn vanmiddag ontslagen en het is heerlijk om met haar thuis te zijn! Ik heb nog niet meegelezen,weet dus niet wie er allemaal al bevallen zijn en wie er bezig is maar ik ga proberen wat te lezen (al is kijken naar mijn dochter leuker dan mijn laptop nu ) Bas en rianne bedankt voor jullie lieve sms,ik heb 3 x geprobeert op zp te komen met mijn mobiel en het internet van het ziekenhuis maar dat lukte me niet. Nou ik ga langzaam aan 'n beetje meelezen. Liefs Aicha P.s. als ik 'n mooie foto heb op mijn lap zal ik hem hier plaatsten.
@ Aichaa: Wat lekker dat je weer thuis bent! Nu kun je echt gaan genieten! De meiden die inmiddels bevallen zijn: Debke: zoontje Damien Joanita: zoontje Jamy Vergo: dochter Delinda Jent: zoontje Bas liefs girafje
och... aaliyah toch... hopelijk heeft ze wel een stuk minder pijn! Goed bezig Snieke! en idd, verlof kost veel!!!! Jolan, ik zou voor de donkere gaan! Ben benieuwd naar die oefeningen Roosje... maar misschien lees ik dat zo wel Stephanie, fijn dat alles weer goed was bij de gyn. Hier gaat alles trouwens goed hoor, bedankt voor het vragen. Geen enkel teken dat de baby zal komen. Geen voorweeën, harde buiken etc... ik wacht maar weer gewoon op het moment dat m'n vliezen breken hihi ondertussen heeft er hier een de hik Mac, ook weer goed gekeurd, super! Mandy ook weer!!! en Heide ook! jaaaaaaaaaaaaa, aicha lekker thuis met je kleine meisje! super
Wauw Al 5 junibabies in mei Gefeli allemaal (Probeer nu beetje terug te lezen maar is wel 'n heleboel te lezen )
@Laura...ze gingen gelukkig op tijd naar binnen...vind het heus niet erg als mensen gezellig in de tuin zitten...maar als ik zelf moe ben wel! haha! @Demi...gelukkig dat ie lekker thuis mocht blijven...stom heh...maar ik ga me nu toch af en toe een beetje zenuwachtig maken om zulke dingen...het komt zo dichtbij nu! @marloes...9 dagen....jeetje...ik vind het zo spannend allemaal! @jolan..ik had net hetzelfde idee...dat het ineens aan de andere kant zit! Hij had weer eens de hik...en ik voelde het duidelijk rechts...terwijl het eerst steeds rechts was! Ik zou trouwens voor roze gordijnen gaan...dat breekt wat meer en springt er mooi uit! Grijs is idd zo somber als het teveel is! @Mandy...hij is heeeeeeeel mooi..en ligt heeeeeel lekker...hahaha! @Aaliyah...heel veel sterkte meid! @Stephanie...ik dacht toch echt dat ik ergens las dat je een boek verkocht had...sorry...zal wel weer verkeerd gelezen hebben...haha! @Aichaa...gelukkig ben je weer thuis! Ben blij dat het goed gaat met jullie! Weet trouwens niet of ik dat ooit nog gezegd had...maar er waren een paar meiden die vroegen hoe dat Woezel en pip kleed het beste gewassen kon worden....en ik had het dus aan mn schoonzus gevraagd maar die heeft het dus nog steeds geen één keer gewassen...ze klopt het steeds uit...dus sorry...hier hebben jullie niets aan! Vandaag is dus de bank gebracht.../hij is echt heel mooi en het staat ook echt heel gaaf! Het is alleen nog een beetje chaotosch omdat alles dus op een andere plek moest...dus ik heb nog geen foto's... Verder vandaag naar Breda geweest....Steef wil graag een nieuwe surround set en reciever om dvd's te kijken enzo...dus maar even naar de media markt geweest...gelijk Ikea maar weer eens aangedaan... Merk wel dat ik errrrug moe geworden ben ervan! Heb ook vandaag weer wat last van krampen gehad...dus ik denk dat het hier ook oefenweeen zijn...
Aichaaa... wat woog Djennah bij de geboorte, en hoe lang was ze? Dan zet ik dat ook in het schema erbij andere dames nog nieuwe vk-afspraken? stuur even pb of contactformulier
Hallo dames, Sorry dat ik ff niet meer gereageerd heb, maar ik kon niet meer op deze site. Ik zie dat er al heel wat baby`s geboren zijn. Allemaal gefeliciteerd.. en dat jullie maar lekker mogen genieten. Vandaag weer in het ziekenhuis geweest en ze gaan het over 2 weken halen, dus dan ben ik net een juni mama haha. Volgende week terug komen en dan gaan we het doorspreken. Eerst ga ik er nog een nachtje slapen, dan krijg ik een infuus om echt tot rust te komen en dan bevallen. Ben er nu ook echt wel klaar mee, als ik lees hoeveel dames nog wat in huis doen en lekker weggaan. Ik zit echt nu al een week of 10 alleen maar in een stoel, kan helemaal niets meer, kan mezelf niet eens meer aankleden en naar het toilet gaan is ook echt een drama. Er is zoveel geschreven, ik kan het allemaal niet meer bijlezen. Zijn er nog belangrijke dingen gebeurd?? Liefs Simone