Hey meiden, Even snel voor ik 'm afsluit voor vandaag. Aichaa, wat heerlijk dat jullie samen thuis zijn! Lekker genieten nu. Ben benieuwd naar de foto's. Sarah, sorrie. Idd ik heb een boek verkocht! hahaha hormonen... 'Joe Speedboot'. Heb er nog meer te koop, maar nog niks verkocht. Slaap lekker allemaal en tot morgen maar weer! Oh ja, allemaal om 5:00 op om te fietsen he.
Oke als ik me andere foto's op mijn lap heb zal ik andere plaatsen maar deze is van net na de bevalling (daarna ging ze de couveuse in) Let niet op mij aub,bevallen maakt me niet echt aantrekkelijker
Aaliyah, ik hoop dat je niet te veel pijn meer hebt en dat de weeen goed doorzetten en je snel je beebje mag vasthouden! Aichaaa, fijn dat jullie weer thuis zijn en je kleine meissie ziet er prachtig uit... Lekker rustig aan doen nu he? Genieten van de eerste momenten thuis...
@ Aaaliyah: Sterte meid! @ Aichaa: Fijn dat je er weer bent!!! Lekker genieten samen. Doet ze het goed? Mooie foto! Wat een popje zeg. @ Sarah: Gaaf dat je bank er is! Jaah.. shoppen wordt je moe van! Haha vooral vban de Ikea @ Marloes: Ik moet vrijdag naar de vk. @ Simoon: Ow over 2 weken heb je je kleintje!! Wat heerlijk zeg. Spannend, succes met doorspreken enzo. @ stephanie: hihi is net nationale bloot-fiets-dag dan ? Goeiemorgen trouwens.. Vandaag niet echt plannen hier. Ik had gehoopt op zonnig weer zoals gisteren, dan konden we lekker naar scheveningen. Gister lekker samen in de tuin bezig geweest, heb nog een tuinbankje staan beitsen dus die is ook weer mooi. Verder alles nog rustig hier. Soms wat steken van onderen maar geen oefenweeen of harde buiken meer ..
goeimorgen allemaal, Heb nog niks gehoord van mijn buddie, zal haar zo ff smsen dat jullie haar allemaal sterkte wensen! @mac fijn dat alles goed was bij de vk. en goed dat je niet betrapt bent hihi! Bedankt voor de vroege vogel tip. Ik ga wel even kijken. @pm2b lekker he belastingeld. Ik kreeg gisteren ook een brief dat ik nog terug krijg. Alleen het is nog niet gestort helaas! @sanne leuk dat je een vrijgezellen feest hebt zaterdag, wat gaan jullie doen? En ga je de hele dag mee? Ik hoop dat er bij mij ook eens vriendinnen gaan trouwen hihi. Vind vrijgezellenfeestjes altijd zo leuk! @stephanie24 balen zeg dat je benen zo dik zijn. Leuke foto hahahaha @girafje verstandig dat je je voorbereid op een keizersnede. @mandy fijn dat alles goed was bij de vk. @marloes ik moet maandag naar de vk om 15:15 @ Sarah84 leuk dat je nieuwe bank zo goed bevalt! Dan ziet je huis er gelijk weer anders uit he met een andere bank. Ik wil ook een nieuwe maar die van ons is pas 3 jaar oud. Alleen ons konijn heeft een stuk bank opgegeten @simoon312 spannend nog 2 weekjes wachten dus. Kan me goed voorstellen dat je het zat bent, alleen maar kunnen zitten dat is echt heel zwaar! @aichaaa wat een schatje je dochter! @Rianne1984 mischien is het bij jou stilte voor de storm? Maar ik had 1 juni voorspeld he dus nog ff volhouden hihi Het weer valt wel tegen ja, hopen dat het straks beter word wij willen bbq-en! nou fijne hemelvaartsdag allemaal!
@ Vinnies: Ja 1 juni is goed hoor. Ik ga zelf voor 29 mei Hmm bbq-en! Volgens mij wordt het weer niet zo goed vandaag hoor ... Pff heb echt geen idee wat we moeten gaan doen. Heeft iemand tips?
Hee meiden, Kom even langsgehuppeld hier Zie dat er alweer een hoop baby's bij zijn! Gefeliciteerd hoor! @ Aichaaaa: wat een mooie foto! Vroeg me af of je het nog moeilijk vond, zonder haar vader erbij? Hoe reageerde hij eigenlijk? @ Aaliyah: jeetje, in het ziekenhuis... Hoop dat je je niet te erg verveelt en dat je gauw jullie kleintje in je armen hebt. @ all: hier alles z'n gangetje. Morgen alweer 37 weken! Dan mag ze gewoon komen... Ben erg benieuwd of ze vroeg of laat gaat komen, hihi. Als ze op mij lijkt beval ik komende zaterdag Maar hopelijk niet vandaag of morgen want m'n man is zeilen... Ik volg jullie nog wel hoor, maar sinds iedereen zo'n beetje verlof heeft gaat het zo hard en ook wat vaker over andere dingen dan zwanger zijn. Niet erg, maar dan houd ik het niet meer bij
goeie morgen meiden!! gister niet meer op de site gekomen, hij was te traag!! @mac fijn dat alles goed was bij de VK! @aicha, super dat je thuis bent met je meisje!!! @aaliyah owww weeenactiviteit spannend zeg!! @Sarah, fijn dat je wel kon slapen met de buurtjes! Ben benieuwd naar je bank!! @rianne, mijn dag is vol gepland, maar niet met echt onwijs leuke dingen dus geen tips voor je hier Ik ga zo naar de kwantum (ja die is open iig bij mij ) met beste vriendinnetje, zou dat gister al doen, maar ze was de maten voor de gordijnen vergeten, snugger he! Daarna komen mijn moeder en mijn zusje vergaderen over ons bedrijf.. altijd fijn! En vanavond ga ik oppassen op mijn neefje en nichtje. Heel leuk, maar heb eigenlijk spijt dat ik ja gezegd heb! Voel me namelijk niet zo lekker, ben moe draaierig en last van steken/krampen onderin. En die kleine blijft maar druk druk druk zie aan alle kanten dingen uitsteken Maar goed.. weet ik voor de volgende keer dat ik NEE moet zeggen... Fijne dag allemaal.. ik hoop op mooi weer voor jullie
Rianne: Haha, de regendans misschien? Kuide: Veel succes met oppassen. Ik herken het wel, dat je nu toch richting het einde gaat en dan moet leren op tijd nee te zeggen. Aichaa: Wat een lieve foto zeg! Voor de rest ook een heleboel gelezen, maar als ik hier ook op iedereen reageer schrijf ik meer op het forum dan ik aan mijn studieverslagen werk
Ik heb in het ziekenhuis 2 x 'n moeilijk moment gehad. Vooral als je net bevallen bent en het loopt allemaal niet zo lekker met haar en je ziet op de medieum care waar ze lag allemaal papa's en mama's samen of je ziet dat ze elkaar afwisselen dan is het wel even 'n moeilijk maar ja het is niet anders. 1 x had ik bijna 'n sms naar hem gestuurd om hem te vertellen dat ze geboren was maar dat heb ik ook niet gedaan,het zal alles veel ingewikkelder hebben gemaakt!!!!!!
Ik heb trouwens geprobeerd 'n beetje bij te lezen maar alle 100 zoveel pagina's is wat te veel Allemaal heel erg bedankt voor jullie medeleven,belangstelling en felicitatie's!!!! Voor alle meiden met baby, Gefeliciteerd!!!! Alle meiden met baby in buik, Sterkte met de laatste weken. Nou, ik ga weer ff knuffellen met mijn kleine prinsesje Fijne dag!!!
hey Aicha fijn dat je er weer bent en alles goed gaat, mooie foto! Spannend voor aaliyah! Mandy, dat is ook wel eens fijn, een model-vk bezoekje! Mama1987 wel relaxed dat je vrijdag in haar middagpauze mag langskomen. Marloes had je bij de eerste ook geen voorweeen etc? Hup zomaar vliezen gebroken en toen begon het? Rianne, hier ook niet echt plannen voor vandaag. Het is echt van dat net niet weer. Zeg, ff iets heel anders: hoe gaan jullie je huis versieren straks? Of doet iemand dat voor je? Ik heb echt nog geen flauw idee.
@rianne volgens weeronline word het vanmiddag zonnig hier dus ik ga duimen. Ik heb ook weinig te doen, ik ga maar ff in bad.
Goeiemorgen allemaal! @Mac: Fijn dat jullie weer zijn goedgekeurd bij de vk! @Mandy: Fijn dat bij jou ook alles goed was! @Aaliyah: Oeh spannend, weeën! Ben benieuwd meid, succes! @Aichaaa: Goed om iets van je te horen! Fijn dat jullie weer thuis zijn, geniet ervan! Woezel & Pip kleed: Een vriendin van mij heeft hem ook en wast hem op handwas en liggend laten drogen. @Aichaaa: Wauw wat een mooi poppetje @Rianne: Ja, 29 mei is wel een mooie datum. Dan is mijn broertje jarig De Prenatal is vandaag open, dus wij gaan even kijken of we toevallig nog iets nodig hebben. Leuke kleertjes ofzo.. @Laura: Hoe oud zijn je neefje en nichtje? Als ze oud genoeg zijn lekker een filmpje aanzetten, wat te eten en te drinken, kun je zelf ook relaxen . @Snieke: Wij wonen op een appartementje. Roze en witte ballonnen aan het balkon, en iets op de voordeur met hoera een dochter.
snieke: ik wil graag een vlaggelijn door de kamer zodat de kaartjes er aan kunnen hangen.. buiten ook vlaggetjes.. en een geboorte bord natuurlijk zit me net te bedenken dat ik morgen toch echt ff de slinger moet kopen en plakletters voor op het geboorte bord lijken me ook handig.. haha
@ Snieke: Mijn ouders versieren het huis. Ben benieuwd wat ze gaan doen. Heb aangegeven dat ik allemaal balonnen en een vlag voldoende vindt. Wij kunnen ook geen ooievaar ofzo, want de auto's staan in de voortuin. @ Vinnies: Oh lekker. Hier is het qua temperatuur wel lekker, zelfs wat benauwd, maar geen zon. @ Mama87: Veel plezier bij de Prenatal! @ Mam85: Ik heb de molton al een aantal weken op ons bed liggen. In de auto hebben we niks liggen.. misschien wel een idee ja. Ik denk dat we gewoon 2 strandlakens in de auto leggen en zo'n containervuilniszak. Heb geen tweede molton namelijk. Mijn moeder is intussen de kozijnen van de achterpui buiten aan het schuren zaterdag worden ze geschilderd. Ik ga maar eens naar de Gamma, even verf halen om een fotolijst ander kleurtje te spuiten. Verder nog niet veel plannen..
Hallo allemaal, Ik wil jullie als eerste allemaal bedanken voor de felicitaties enz. De bevalling is heel goed verlopen. Ik ben zondag 17 mei om 2:51 bevallen. Zaterdag om 9:45 waren mijn vliezen gebroken, mijn man was natuurlijk niet thuis. Toen mijn schoonouders gebeld, mijn schoonvader reageerde van oh en nu, toen is uiteindelijk mijn schoonmoeder gekomen en zijn we naar het ziekenhuis gegaan nadat we ze gebeld hadden. Daar een tijdje aan de ctg gelegen kleine maakte het goed, maar nog geeen weeen te zien dus terug naar huis gestuurd. Goed en wel een klein uurtje thuis en toen begonnen de weeen en gelukkig voor mij meteen regelmatig om de 3 a 5 minuten. Man was inmiddels al lang thuis en had de hulptroepen opgetrommeld omdat onze slaapkamer nog niet gereed was daar moest nog een vloer in en een bed en nog electriciteit. Dus in de tijd tussen zeg 11:00 en 16:00 en daarna nog de hulptroepen hebben ze die dag alles in orde gemaakt terwijl er dus ongeveer 10 man over de vloer liepen had ik gezellig weeen. Nadat ik er zeker van was dat ze ruim een uur aanhielden hebben we het ziekenhuiios gebeld en toen verliep alles heel vlot. Om 16:00 was ik daar. Om 18:00 2 cm, 21:00 uur 3 cm, 24:00 4 cm, 01:00 9 cm en toen heb ik ruim anderhalf uur mijn persweeen moeten tegenhouden omdat de gyn nog met een ander bevalling bezig was en uiteindelijk heb ik vanaf 02:15 mogen persen en om 02:51 was onze Bas er met 36 weken en 6 dagen. We hebben nog 1 dagje in het ziekenhuis vertoeft omdat hij net een grensgevalletje is. Maar alles is goed dus ik ben maandag thuisgekomen.En we hebben onze eerste slapeloze nachten al achter de rug hihi. Meiden het is mij ontzettend meegevallen en ik wens dat het voor jullie ook allemaal spoedig zal verlopen. Ik probeer zoveel mogelijk nog in de gaten te houden. meiden zet hem op. xxxx Joyce mama van Bas
meldingsplicht haha kom ff vlug kijken hoe het met iedereen gaat maar moet er straks meteen weer vandoor.. gaan weer klussen... Aicha: FIjn dat je weer thuis bent meid! En wat is Djennah een moppie zeg! lekker bolle wangetjes! Ego: hier minder nieuws.. alles gaat goed.. behalve dat de kleine in stuit ligt (volkomen stuitligging) had ik nou nooit gedacht want hij lag tot nu toe bij elke echo en controle (op 1 na) netjes met zijn hoofdje naar beneden. Had me zo verheugd op mijn bevalling GRRRRRRR. Ik wordt morgen gebeld om af te spreken wanneer ze 'm gaan proberen te draaien. Ik ben al 37 weken dus het wordt best spannend of het nog lukt. Dinsdag nog een echo gehad... waaruit blijkt dat hij met zijn buik en hoofdomtrek op 39 weken 4 dagen zit.. hij is al bijna 8 pond!!!!!!!! Godzijdank heb ik daarnaast ook veel vruchtwater en beweegt ie nog lekker (hij lag tijdens de echo ineens overdwars). Als het draaien niet lukt kom ik dus met hetzelfde dilemma te zitten als girafje. stuitbevalling of keizersnede. keizersnede wil ik koste wat kost voorkomen.. maar stuitbevalling vindt ik ook wel eng.. en dan is het ook nog maar afwachten hoe hij straks ligt als ie wat vaster ligt of het uberhaupt kan... nou moest ff mijn verhaal kwijt.. nu ga ik weer verder... hebben om 1 uur afgesproken met mijn ouders om bij de Ikea te shoppen voor ons nieuwe huis.. en dus ook voor de babykamer Liefs Basmalah