Heb net weer een sms gehad van Aaliyah en ze heeft vannacht gespookt, veel harde buiken gehad en om 2 uur moest ze aan de ctg en nu weer. Maar volgens mij is de bevalling nog niet begonnen. Ze vind het erg lief dat iedereen haar sterkte wenst en doet de groetjes. Morgen ga ik ff tijdschriften brengen en print wel ff uit wat jullie hebben geschreven. Iedereen een fijne dag verder! @mam85 ik heb een waterdichte molton en die heb ik er vorige week op gelegd. In de auto heb ik wel zo een onderlegger gelegd maar zit er niet op. hihi vind ik zo gek staan! @Snieke83 ik heb een ooievaar gekocht zo een die je op je raam plakt en verder versiert mijn moeder het huis. Maar de partywinkel zit hier om de hoek dus dat is makkelijk. @Mama1987 veel plezier bij prenatal. @rianne lief dat je moeder aan t schuren is! Veel plezier bij gamma! Oh ik heb trouwens morgen een afspraak bij de dokter, mijn handen en voeten zitten onder de blaasjes en die jeuken. Schijnt zwangerschapsexceem te zijn. Maar hij wil toch ff kijken en er mischien iets voor geven. (of had ik dit nou al verteld? hahahaha gelijk maar even wat voor de zwangerschapsdementie vragen)
Jent: wat een bijzonder verhaal.. haha werd je niet helemaal gek met zoveel mensen om je heen tijdens je weeen? Geweldig dat jullie zo snel alweer naar huis mochten! Geniet van je mannetje!
@jent fijn om te horen dat het jou is meegevallen. en wat een dag zeg voor jou met al die mensen om je heen. Succes met slapeloze nachten!
Goedemorgen!! (nog net ) Lees dat Aaliyah in het zh ligt. Wat ontzettend vervelend zeg! Hoop dat de pijnstillers een beetje helpen! Zag een foto van Aichaa en dochter langs komen. Wat cute!!! Ik had gisteren mijn afspraak bij de VK. Alles was weer goed, ik liep een weekje achter volgens de berekeningen en beeb werd geschat op 2323 gram, kleintje nog dus Daarna klossen opgehaald en zondag mag het bed omhoog. Heel vreemd om te bedenken dat ik maandag al thuis zou mogen bevallen.
Vinnies ik zal je wat zeggen ik had vanaf dat ik maandag met zwangerschapsverlof gingook last van exceem op mijn voeten en vrijdag ben ik er echt voor naar de dokter gegaan voor een zalfje en zie het resultaat zondag is mijn zoon geboren. Dus misschien wel een teken dat het niet meer zo heel erg lang zal gaan duren. maar ik hoop voor jou dat het nog wat langer blijft zitten je moet nog een paar weekjes. Ik heb trouwens een paar foto's van Basje in het fotoalbum gezet. xxx Joyce
mmh ik heb nog nets op bed liggen.. misschien vanavond maar eens doen dan?? haha jent: wat een bijzonder verhaal. .geniet er lekker van! nathalie: fijn dat alles goed was bij de vk vinnies: suc6 bij de ha.. niets is erger dan jeuk!! basmalah: jeetje.. al 8 pond.. pff!! een stuitbevalling lijkt me niets.. maar goed nu zie ik al tegen gewoon bevallen op haha.. een ks is me de vorige keer mee gevallen. en tja het herstel duurt wat langer maar dat is me ook wel mee gevallen .. vin dje een draai poging niet eng? ........... pff het vliegt me ineens ff aan.. ineens te bedenken?? waar ligt het trouwboekje?? ojee ik moet nog letters halen en slinger!! fototoestel niet vergeten!! is de batterij nog vol? telefoon laders?? oo ships heb nog geen bed op klossen.. ojee ook nog geen zeiltje erop en in de auto ook nog niet.. de kast is ook nog een puin zooi.. die moet ik echt ff opruimen ( maar vervolgens geen zin in hebben) wasgoed stapelt zich op.. moet nu toch echt een keer in de kast gemaakt worden.. zoontjes bed moet nog verschoont! en die van ons ook! ff een extra sleutel voor mijn ouders.. ff omdenken!! goh ik word soms helemaal gek van mezelf.. want een uur later denk ik. ..ach het kan allemaal nog wel hahah
Mam, ik heb soms ook van die opvliegers maar later denk ik "ach dat doe ik morgen wel" Ik heb gisteren bijna alles gewassen en moet het nu nog strijken, heb er alleen nog niet zo'n zin in
meiden ik ben zo ontzettend trots op mijn dochter! hebben we het hier van de week nog over zindelijk maken en vertel ik nog dat het bij mijn dochter nog totaal niet werkt en jahoor andaag haar eerste plasje op de wc! helemaal uit zichzelf wou ze nou de wc en deed ze een lange plas haha mijn man en ik lekken wel 2 blije kinderen hoe we voor haar stonden te klappen. ik ben benieuwd of ze het aan blijft geven. hier gaat het verders wel redelijk, ik had vanmorgen buikpijn en ik voel de kleine maar weinig bewegen. maar goed ik ga me er maar niet druk om maken het is gewoon lekker rustig vandaag. @aicha wat fijn dat het goed gaat en schitterend meisje hoor! @aaliyah jeetje wat spannend! @sarah fijn dat de bank bevalt. dat is ook veelste veel he wat je doet op 1 dag! @simoon wat vervelend dat je je al een tijd zo rot voelt, fijn dat het over 2 weken al gehaald wordt!
@marb fijn dat het goed gaat met je. @snieke ik laat mijn man de boel versieren, haha ik heb hem al instructies gegeven. ik heb een ooievaar voor het raam en een soort slinger eronder met de nam en dan voor in huis slingers en ballonen. @mam85 ik heb vanaf afgelopen nacht een zeiltje in mijn bed, in de auto doe ik nog niet gelukkig heb ik lederen bekleding. @rianne wat lekker dat je moeder dat doet, hier is manlief bezig de boel te schuren. @jent wat heerlijk dat alles zo goed is gegaan en dat het je is meegevallen. die mannen hebben alles snel in orde gemaakt trouwens! nu hopen dat de slapenloze nachten niet al te lang duren. @basmalah wa balen zeg, ik hoop dat het draaien gaat lukken! @vinnies succes bij de dokter morgen.
@ Aichaa: Mooi meisje heb je hoor! En je staat prima op de foto hoor! @ Kuide: Veel plezier vandaag en hoop voor je dat het opppassen vanavond makkelijk gaat. Heb gisterenavond babyfoondienst gehad en ze sliepen alle 3 als een blok! @ Rianne: Het enige plan wat ik voor vandaag heb ik lekker lezen! Komt er straks niet meer van als de kleine er is en ik heb nog een flinke lading baby tijdschriften liggen. @ Simone: Spannend hoor, over twee weken ben je echt mama!!!! @ Sarah: Super dat je nieuwe bank mooi staat! @ Marb: Goed om te horen dat alles lekker bij je gaat! @ Nikita: Succes met je studieverslagen @ Snieke: Aangezien ik in het ziekenhuis moet bevallen laat ik het versieren aan de liefhebber over. Denk dat mijn zus en moeder het wel gaan doen. @ Mam85: Ik heb sinds een week de molton op mijn bed liggen en in de auto heb ik nog niets speciaals liggen. Zo vaak ga ik de laatste tijd ook niet meer weg met de auto. Volgende keer maar een vuilniszak onder de stoel leggen, voor het geval ik bij de 10% hoor, waarbij de bevalling begint met het breken van de vliezen. @ Jent: Lang leve hulptroepen die je huis nog ff snel n orde make! Wat lekker dat je bevalling is meegevallen en dat je na een dag alweer naar huis mocht! Geniet maar lekker van de kleine man. @ Basmalah: Je hebt een pb! @ Vinnies: Hoop voor je dat de huisarts je kan helpen. Ik heb zelf morgen ook een afspraak bij mij hs. Kan nu amper lopen op mijn been en begin het echt zat te worden! @ Mandy: Super dat de kleine meid zelf op de wc wilde plassen! Hoop voor je dat ze het blijft doen! Scheelt weer verschonen! Heb zojuist maar even de vitrage gewassen, was hoognodig tijd! Ze hangen nu buiten, hopelijk blijft het voorlopig nog even droog. Zou eigenlijk mijn hele huis wel willen soppen, maar heb de energie er niet meer voor. Vraag mijn moeder binnenkort wel of mijn buurvrouw (die gaf het gisteren zelf al aan). Al is het enkel even dat er een doekje overheen gaat, anders voel ik me zo lullig tegenover de kraamverzorgster. x girafje
idd vliezen gebroken en toen ..... NIKS ben toen na 2 dagen ingeleid. Kreeg zelf geen weeën. Ook geen persweeën trouwens... heel handig Versieren: vorige keer moest ik, omdat de vliezen langdurig gebroken waren 2 nachten in het ziekenhuis blijven en hebben oma en tante de slingers en zo opgehangen. Nu liggen ze weer klaar, samen met de posters en ballonnen... dus ze kunnen zich weer uitleven. En als we meteen lekker naar huis mogen dan kan vriend het doen
Jent en Aicha: mooie foto's meiden! mandy: super van je kleine meisje! Hier vandaag de enveloppen geschreven! Nog een paar adressen niet compleet, maar het merendeel is klaar. Moeten nog wel even terug met de proefdruk van het kaartje. Paar kleine dingetjes maar... wij hebben voor alle 2 hetzelfde kaartje (wel andere kleur nu) en bij de 1 staat de maand vol uit geschreven en bij de ander alleen cijfers... dus dat moet even opnieuw. En de naam (namen) mogen groter. maar dat komt vast wel goed.
Hoi hoi dames, Wat is het rustig hier sinds gisteren. Natja, ben nog op onderzoek uit. Als ik het weet dan zal ik het hier zeker vermelden, was gisteren te moe om een kijkje te nemen bij de Tuinen. Aaliyaah, wens je veel sterkte meid! Aichaaa, wat fijn dat je weer thuis bent. Geniet van je meissie, wat is ze een dotje. Marloes, ik heb ze nog niet gedaan vandaag. Ik zal kijken of ik er een pica van kan maken en hier neerzetten. Als het me lukt aangezien ik 2 linkse heb haha. en toen was ik de tel kwijt pfff. Gisteren werd het een lange dutje, daarna de afwas gedaan en gekookt. Vandaag niks bijzonder, zometeen met manlief de deur uit. Ik heb wel een vraagje aan jullie dames, ik weet niet waar ik kleerhangers kan halen voor mijn kleine. Iemand tips-adviezen? Ik hoor/lees het graag, bijvoorbaat dank! Liefs Roosje,
@ Jent: Jeetje wat een verhaal! Ik heb wel respect voor je, met al die drukte erbij!Blij dat alles goed gaat. Jullie hebben echt een prachtig ventje, wat een fijn popje zeg! Geniet ervan. @ Basmalah: ow meid wat balen dat hij in een stuit ligt! Daar zit je natuurlijk niet op te wachten. Ik hoop dat het draaien lukt. 8 pond! Zo das een flink kereltje Snap dat de keuze voor een bevalling of keizersnede moeilijk is! Sterkte ermee! Veel plezier met shoppen, hoop niet dat het te druk is bij de Ikea. @ Vinnies: Lief dat je tijdschriften gaat brengen bij Sam! Goed dat je de dokter hebt gebeld voor die blaasjes. Hoop dat ze er wat aan kunnen doen. @ Nathalie: Fijn dat alles goed was bij de vk! Mooi gewicht van je kleintje! @ mam85: Hihi relax meid! Maak anders een lijstje met dingen die je nog moet doen en laat je mannetje helpen, Stress is niet goed voor je. Hahaha. @ Mandy: wat goed van je dochter! Snap dat je super trots bent! Doe rustig aan vandaag met je buik. Manlief ook de kozijnen aan het schuren? @ Girafje: Oh heerlijk lekker tijdschriften doorbladeren. Echt een relax-dagje dus! Geniet ervan. Ik ken het gevoel van het hele huis willen soppen maar er geen puf/zin in hebben. Best irritant! Misschien af en toe een klein dingetje doen? @ Roosje: Ik heb de kleerhangers voor de beeb bij de hema en prenatal gekocht. van die houten, ze hebben verschillende kleurtjes. Net bij de gamma geweest, jeetje wat een drukte! Toen even lekker patatje gehaald als lunch heerlijk . Mijn moeder is klaar met schuren en weer naar huis.
Hey meisjes Alles weer bijgelezen hoor! @ Rianne, lekker dat er nog geschilderd wordt. Staat hier ook nog (als enig klusje) op de to-do lijst (verder hebben we alles dan eindelijk af ) @ Mandy, wat goed van je meisie! Kan me voorstellen dat je heel trots bent! Is ze al een 2e keer geweest? @ Bas, balen een stuit... moeilijke keuzes hoor... @ Jent, wat een kanjer dat jochie van jou! @ Aichaaa, mooi meisje heb je hoor! enne heel herkenbaar de pas-bevallen-look En verder weet ik het ff niet... Hier is de babykamer eindelijk af, wat zijn we lekker op tijd hè Maar hemeltje hangt en ook is er een rolgordijntje. Had alleen gisteren al de kamer babyklaar gemaakt, en man heeft zijn gereedschap vandaag overal neergelegd, denk dat ik toch nog een keer ga wassen. Houdt je bezig...