Juni 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Dootje24, Sep 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Adnalie

Adnalie VIP lid

Jul 24, 2008
    11,311
    0
    36
    meiden..... zou ik nu de vk kunnen bellen?
    ik maak me ontzettend ongerust.....
    Gister de kleine weinig gevoeld, heel licht elke keer. Vandaag pas 1 keer heeel licht......
    Ik weet niet wat ik moet doen

2. girafje

girafje Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    2,136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Rianne: Ben inderdaad van plan om af en toe een klein beetje te doen. Heb net even de badkamer een beetje gedaan.

@ Roosje: Bij Xenos hebben ze evt. kleine gekleurde hangertjes

Manlief is zojuist vertrokken naar een kermisborrel. Zou meegaan, maar aangezien ik behoorlijk waggel tijdens het lopen en daar moet staan blijf ik maar thuis.
    Straks lekker in het zonnetje zitten wat hopelijk nog meer gaat doorbreken!

x girafje

3. heide

heide Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Vanmorgen begonnen met lezen, maar we kregen steeds visite tussendoor dus ik hoop dat ik het nog allemaal kan herinneren...

Mac: Fijn dat ook bij jou alles goed was bij de vk!

Mandy: inderdaad fijn dat er een keer geen bijzonderheden waren bij de vk!

Aaliyah: Weeënactiviteit! spannend zeg, heel veel succes meid!!

Aaicha: Wat fijn dat je thuis bent met je meisje! Wat een mooi meisje zeg :D

Marb: morgen 37 weken, hoop inderdaad niet dat de kleine dan besluit te komen als je man weg is..

Kuide: nee zeggen is inderdaad moeilijk, voel me dan meteen zo'n zeikerd. Maar dat is natuurlijk onzin..

Mama1987: bedankt voor je tip over het woezel en pip kleed!

Snieke: wij hebben alleen een bord gemaakt voor buiten te versieren, de rest van de versieringen doen mijn zussen. Ze zijn al druk bezig met allerlei verrassingen dus ben benieuwd... :D . Is en beetje traditie geworden zo, ik heb dit ook gedaan toen mijn zussen een kindje kregen..

Jent: Fijn dat de bevalling je zo meegevallen is. Mooi manneke trouwens hoor, nog zo lief klein!

Basmalah: Jammer dat je beeb in een stuit ligt.. lijkt me een moeilijke beslissing wat te doen. Succes met je keuze!

Vinnies: Hoop dat je iets krijgt wat helpt tegen je eczeem..

Nathalie: mooi dat alles goed was bij de vk!

Mam85: niet gaan stressen nu, alles komt goed meid!

Jolan: Ik zou de vk gewoon even bellen als je onzeker bent!

4. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    niet na denken, gewoon BELLEN

5. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    @Mam: Ik neem me al de hele week voor om een zeiltje in bed te leggen, maar vergeet het steeds. Ga het vanavond écht doen :)

@Jent: Fijn dat alles goed is gegaan en nu genieten!
    Heb even je foto’s gekeken, wat een knapperd! :D

@Basmalah: Balen dat hij in stuit ligt, hopelijk kunnen ze hem toch nog draaien!

@Vinnies: Wat lief dat je morgen bij Aaliyah langs gaat! Doe haar de groetjes :D
    En succes bij de dokter morgen!

@Mandy: Wat knap van Noa! :D
    Voel je de kleine ondertussen al wat meer bewegen??

@Roosje: Kleerhangertjes hebben ze o.a. bij de Ikea, Prenatal, Hema.

@Rianne: Oh lekker, friet als lunch. Bedankt, nu heb ik daar ook zin in… ;)

@Jolan: Gewoon bellen als je je zorgen maakt!

6. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    Bij de Prenatal een schattig pakje gehaald en een badje voor bij de oppas opa en oma. :)

Pff, heb een hoofd als een tomaat en ben weer helemaal opgeblazen door het vocht. Ben benieuwd of ze morgen ook eiwitten in m'n urine vinden. Weet iemand of ze dat gelijk kunnen zien?

7. Aurin

Aurin VIP lid

Oct 10, 2008
    8,337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @jolan gewoon bellen !!!

Ik ga nu oppassen.. vanmorgen nieuw vloerkleed gekocht :D staat heel mooi..

tot morgen waarschijnlijk..

fijne avond

8. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    @Laura: Veel plezier met je neefje en nichtje!

9. stephanie24

stephanie24 VIP lid

Jul 22, 2008
    5,375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Jolan, gewoon bellen!

Verder hele lieve beebies voorbij zien komen!

Wel gelezen, even niet op alles reageren.

Wat hebben jullie voor leuks gedaan vanmiddag?
    Wij zijn met vrienden naar de rommelmarkt geweest. Was erg gezellig!
    Nu zo maar eens bedenken wat we eten moeten, aangezien ik vergeten ben boodschappen te doen.... Zal wel een patatje worden.

Mama, geen idee of ze dat gelijk kunnen zien. Denk het haast wel met een speciaal stickje, waarmee ze ook de suiker/blaasontsteking ed testen.

10. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
    Hey ladies,

Hoe is het hier?? Nog leuke dingen gedaan?? Manlief en ik waren wezen winkelen. Pff na 2 uur had ik het ook wel gehad. Kwam helemaal brak thuis. Net eten besteld, dus vandaag hoeven we ook niet te koken, heerlijk :) Lekker luieren dus ;)

Aicha: wat een schatje heb je zeg. Fijn dat jullie weer thuis zijn. Geniet lekker van d’r.

Basmalah: he vervelend zeg dat jullie kleine in een stuit ligt. Hopelijk draait ie vanzelf nog wel.

Aaliyah: vervelend zeg dat je opgenomen bent. Nou meid ze houden je nu in ieder geval onder controle. En hopelijk blijft de kleine nog wel een paar weekjes zitten. Heel veel sterkte!! Dikke knuffel..

Vinnies: niet echt fijn al die blaasjes en jeuk. Hopelijk kan je huisarts iets geven.

Jent: het is idd een bijzonder verhaal. Fijn dat jullie naar huis mochten. Geniet lekker van je mannetje.

Nathalie: fijn dat alles in orde was bij de vk

Mam85: haha hier ook zo’n geval. Elke avond probeer ik het huis nog hier en daar schoon te maken. Want stel je voor dat mijn weeën ’s nachts doorkomen dan wil ik wel een net huis achterlaten. Mijn man lacht me gewoon uit joh. En hij baalt dat hij me niet eens tegen kan houden, hihi.. En alles staat voor hem al klaar. Slingers op een zichtbare plek, trouwboekje op het dressoir, fototoestel in de vluchttas en batterijen opgeladen. Af en toe als ik er aan denk verklaar ik mezelf voor gek, hahaha..

Mandy: nou super hoor meid. Meid doe het verder rustig aan en maak je niet al te druk.. Als je het echt niet meer vertrouwt dan even je vk bellen..

Marb: fijn dat alles goed gaat

Marloes: misschien heb je het wel eens verteld, maar met hoeveel weken ben jij bij je 1e zwangerschap bevallen? Ben wel benieuwd. (niet nieuwsgierig hoor, hahaha)

Roosje: kledinghangers heb ik bij Prenatal gehaald. Vind deze wel wat steviger dan alle andere.

Marjanne: fijn dat het kamertje af is.

Jolan: als je je ongerust maakt gewoon direct bellen. Beter 1x te veel dan helemaal niet!!

Heide: je reageert heel lief op iedereen, maar hoe is het met jou??

Rianne: goed dat je jezelf af en toe verwent met een patatje :) Dat heb ik de laatste tijd ook hoor, merk ook dat ik vaak een patatje of een turkse pizza neem als een tussendoortje :) En de kilo's komen lekker aan, hihi..

11. joanita

joanita Fanatiek lid

Oct 7, 2008
    2,027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    hallo dames even wat van mezelf van me laten horen,
    ga egt niet alles bijlezen sorry beetje te veel van het goede,
    wij zijn vandaag lekker thuis gekomen met onze kleine man,
    hij doet het goed,
    is nog wel wat klein en heel licht maar verder gaat het goed,
    bevallingsverhaal komt echt nog wel maar kan nog niet veel vanwege de wond van de spoedkeizersnede,
    zal binnenkort ook een foto plaatsen dames sorry kan het ff niet opbrengen nu,

ik meld me snel weer

dames die al bevallen zijn gefeliciteerd en dames die nog moeten succes met de laastste loodjes

kus joanita en klein kusje van jamy

12. joanita

joanita Fanatiek lid

Oct 7, 2008
    2,027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    hallo dames even wat van mezelf van me laten horen,
    ga egt niet alles bijlezen sorry beetje te veel van het goede,
    wij zijn vandaag lekker thuis gekomen met onze kleine man,
    hij doet het goed,
    is nog wel wat klein en heel licht maar verder gaat het goed,
    bevallingsverhaal komt echt nog wel maar kan nog niet veel vanwege de wond van de spoedkeizersnede,
    zal binnenkort ook een foto plaatsen dames sorry kan het ff niet opbrengen nu,

ik meld me snel weer

dames die al bevallen zijn gefeliciteerd en dames die nog moeten succes met de laastste loodjes

kus joanita en klein kusje van jamy

13. LovingMom

LovingMom VIP lid

Nov 12, 2008
    8,094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Hey,

Joanita, fijn dat jullie weer thuis zijn! Doe rustig aan en die foto´s komen wel.

Iedereen is lekker actief op pad geweest zo te lezen. Wij kregen onverwachts schoonzusje en zwager op visite en zo na het eten even naar mijn paps en mams.

Rianne, lekker hoor zulke tussendoortjes! Ik probeer juist een beetje op te letten met eten hahaha

14. jent

jent Fanatiek lid

Jul 12, 2007
    1,850
    0
    0
    Limburg
    Jolan ik had onze kleine Bas ook al 2 dagen bijna niet gevoeld, dus ik ging me ook zorgen maken, maar het was bij mij kennelijk de stilte voor de storm. Ze kunnnen je echt verassen,maar ik zou zeker de vk bellen als jeje zorgen maakt. Succes.

xxx Joyce

15. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

Oct 1, 2008
    7,728
    0
    0
    Hallo allemaal

We zijn net even onverwacht uit eten geweest met z'n tweetjes. was weer heerlijk.
    Nu lekker niks meer doen vanavond.

@ mama87: ja dat kunnen ze gelijk testen (eiwit)

@ laura; leuk, wat voor kleur? Veel succes met oppassen. Beetje zin in? Je had het toch liever niet egdaan?

@ smiley: nog leuke dinge gekocht? pff 2 uur winkelen hou ik ook niet meer vol hoor! Zelfs niet met even zitten tussendoor.
    Hmm turkse pizza, dat is ook zoo lekker! Ach dat is toch niet zo vet? Patatje wel :)

@ Joanita: Fijn dat je weer thuis bent. Geniet van je kleine man. Ik ben benieuwd naar een foto!

@ nathalie: Hihi ja zou ik eigenlijk ook moeten doen, maar ja boeiend. Ik weet dat er straks een flinke uitdaging voor me ligt om alle kilo's er weer af te krijgen.. zal wel maanden duren, maar komt goed.

16. heide

heide Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Mama: Ik denk ook dat ze eiwitten meteen kunnen zien met zo'n stick.

Smiley: hier gaat het wel hoor, merk dat ik de laatste dagen toch wel wat minder kan helaas. Kleine is zit al helemaal vast in het bekken en dat voel ik toch wel als ik langer sta en met bukken.. Maar ik klaag niet hoor, tot nu toe ben ik en de kleine verder gezond en dat vind ik belangrijkste :D .

Joanita: wat leuk dat jullie nu samen thuis zijn! geniet er lekker van!

Rianne: lekker nog even uit gegeten samen, groot gelijk! Doen wij nu ook nog wel vaker nu het nog lekker kan!

Het is nog steeds rustig hier...
    Vandaag dus veel visite gehad, je hebt soms van die dagen dat iedereen onverwacht langskomt. Erg gezellig maar ook erg vermoeiend soms :(
    Zo komt mijn middagrust er niet van..
    Nu dus lekker douchen en dan op de bank niets meer doen, heerlijk!!!

Misschien tot straks!

17. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    ~Agenda~

Mam85, gyn
    Rianne, vk

18. Sarah84

Sarah84 VIP lid

Jul 21, 2008
    6,665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Stephanie...oooowww...ik snap hem..hahaha! Lekker hoor...die hormonen allemaal!

@Aichaaa...wat een moppie zeg! Lekkere bolle toet...vind ik altijd zoooo schattig!

@Vinnies...die van ons was nog net geen 4 jaar oud...maar helaas heeft de hond er misbruik van gemaakt toen ze pup was en zaten er ook de nodige brandgaten en verfvlekken op...dus tijd voor een nieuwe...en ik hoop zeker dat deze wat langer meegaat!

@Mam85 ik heb het met 36,5 week gedaan...had toen ook de klossen eronder gezet en heb toen gelijk dat zeiltje maar neergelegd...
    ik moet zeggen dat ik de eerste 2 dagen echt vreselijk heb geslapen erdoor...maar heb er nu niet echt last meer van!

@Jent...wat een verhaal zeg! ow ow! Geniet maar lekker van je zoon! ik kan zelf niet wachten!

@Bas...oooeeww..dat valt idd tegen...hopen dat het lukt om hem te draaien hoor! Sterkte!

Vandaag heb ik lekker met mn zus de voortuin schoongemaakt en voorzien van nieuwe mooie plantjes...er lag vandeweek nog puin in...maar STeef heeft dat gisteren wegebracht...dus gelijk maar even alles opknappen...Het ziet er weer errrug vrolijk uit!
    Nou de vuilstort uit de achtertuin nog weg! haha!
    Het was wel heeeeeeel erg druk bij het tuincentrum!

Vandaag heb ik de baby alleen nog niet echt gevoeld...maak me een klein beetje zorgen...
    Stom hoor...ik die altijd het hardst roept dat dat wel eens een dagje kan...
    Ik heb ook al geprobeerd om hem te laten reageren...maar er gebeurd niets...
    Eng hoor...

19. stephanie24

stephanie24 VIP lid

Jul 22, 2008
    5,375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Beebies kunnen ook wat minder bewegen op het laatst he! Vanwege ruimtegebrek.
    Misschien stilte voor de storm?

En als je het niet vertrouwd. Bellen!

Trouwens.... nog niks van Jolan gehoord?

20. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    ik heb een sms van Jolan, ik had gesms't dat ze gewoon moest bellen bij ongerustheid...

maar ze voelde de baby al iets meer...
    als het morgen nog steeds weinig is, dan belt ze de vk

Share This Page