Juni 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Dootje24, Sep 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. stephanie24

stephanie24 VIP lid

Jul 22, 2008
    5,375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Oke, gelukkig maar. Ging me al een beetje ongerust maken.

2. debke83

debke83 Fanatiek lid

Jun 24, 2008
    3,588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Hallo dames,

Hier ben ik ook weer even....heb nog steeds niet bijgelezen...kan geenn tijd vinden haha...ben nu natuurlijk liever bezig met de kleine uk!haha
    Ik hoop snel weer eens bij te kletsen!
    Hier nog 2 foto's van ons wondertje Damien:

Liefs Debbie en Damien

3. Adnalie

Adnalie VIP lid

Jul 24, 2008
    11,311
    0
    36
    hey meiden,
    sorry hoor dat ik niet meer heb gereageerd.

Stond hier met de telefoon in mn handen toen in eens mn zwager en schoonzus voor de deur stonden.....
    Ik dacht: ik ga gewoon even relaxen met hun en dan zie ik wel.... Gedurende de middag de kleine wel wat keertjes gevoeld, maar het is gewoon echt een heel stik minder heftig dan de afgelopen weken. Ik denk dat ik mezelf gewoon niet zo gek moet maken en moet bedenken dat de kleine msischien wel anders ligt...... Normaal voelde ik echt schopjes en nu is het meer wat heen en weer geschuif.....
    Van de week was de kleine ontzettend druk, had nog een filmpje gemaakt, en dan nu ineens zo rustig, dus daar schrok ik van. Maar als ik nu achteraf over de dag bekijk, dan heb ik de kleine toch wel zo'n 10 momenten gevoeld (dat is toch normaal?), alleen gewoon een stuk minder heftig...... ipv gedurende een kwartier lang een golfslagbad in mn buik.

Marloes, heel lief je sms!!! Ik dacht: oh jee, ze is bevallen, maar het was 'gewoon' een lief smsje!

Ik heb wel met mezelf afgesproken dat als het morgen nog steeds awt minder is, dat ik dan de vk bel. maar vond het nu zo stom om te bellen terwijl ik de kleine wel voelde....

Sorry, heel verhaal, en sorry als ik jullie ongerust gemaaakt heb, maar mn schoonzus en zwager zijn net de deur uit.....

4. Adnalie

Adnalie VIP lid

Jul 24, 2008
    11,311
    0
    36
    debke, wat heerlijk je mannetje!!!

5. debke83

debke83 Fanatiek lid

Jun 24, 2008
    3,588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Wat is het stil hier....jeetje dat ben ik niet gewend!Jullie zijn toch niet allemaal aan t bevallen he haha!

6. mam85

mam85 Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    1,729
    0
    0
    mama!
    debke.. mooie plaatjes!!

joanita: geniet ervan en suc6 met herstellen

7. Nikita23

Nikita23 VIP lid

Jul 31, 2006
    5,198
    0
    0
    Debke: Ach wat een snoepie!! Lekker van genieten!!

Jolan: Ik heb het ook af en toe, dat ik die kleine minder voel. Ik heb de placenta aan de voorkant dat schijnt te schelen. Net op het moment dat ik denk: Goh, dit wordt echt te weinig nu geeft ze meestal wel een klein showtje weg. Van mijn vk moet ik de kleine minstens vijf keer op een dag voelen.

Joanita: Fijn dat jullie weer lekker thuis zijn! Rust lekker uit, een ks is niet niks!

Basmalah: Hier hetzelfde probleem: opeens een stuitekindje. Nu heb ik het idee dat ik nog ruimte genoeg heb in mijn buik en vandaag voelde ik de hik opeens weer beneden (dan ligt ze dus weer met het hoofdje beneden. Vk maakte zich nog niet druk, met 36 weken moet ze naar beneden liggen anders stuurt ze me door. Jij bent natuurlijk alweer 37 weken dus is allemaal veel spannender. Hopelijk kun je nog een draaipoging krijgen?

8. Adnalie

Adnalie VIP lid

Jul 24, 2008
    11,311
    0
    36
    nikita, ik heb mn placenta achter liggen dus daar ligt het niet aan. Het was gewoon ineens in vergelijking met normaal heeeeel stil..... Maar 5 keer heb ik haar zeker gevoeld vandaag. Vanavond is de kleine weer wat drukker. Van mij mag ze me helemaal blauw schoppen, vind ik helemaal niet erg!!!

9. Nikita23

Nikita23 VIP lid

Jul 31, 2006
    5,198
    0
    0
    Haha nee dat kan ik me voorstellen! Ik heb ook veel liever dat ze me pijn doet dan dat ze zich niet laat voelen! Als je je zorgen maakt zou ik trouwens altijd bellen hoor! Liever tien keer teveel dan één keer te weinig.

10. Sanne

Sanne Fanatiek lid

Sep 18, 2005
    3,691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Hee dames,

Sorry niet echt teruggelezen geen fut voor.

@ Basmalah balen ook al stuitligging

@ Jolan, gelukkig is de kleine weer wat drukker nu

@ Debke leuke foto´s van jullie mannetje

@Joanita fijn dat jullie weer thuis zijn.

@ Mandy goed van jullie meid hier oefenen we ook steeds ze wil nu wel op de wc maar doet er nog niks op, maar we blijven volhouden ;)

11. Adnalie

Adnalie VIP lid

Jul 24, 2008
    11,311
    0
    36
    ja ik weet het..... stond ook op het punt het te doen, maar kregen ineens visite....
    Volgende keer ga ik meteen bellen. Heb al met mn man afgesproken, da tals ik morgen weer zo weinig voel, dat ik dan voor de zekerheid bel. Heb geen zin om mezelf gek te maken.

12. Adnalie

Adnalie VIP lid

Jul 24, 2008
    11,311
    0
    36
    had trouwens vanmiddag ineens super krampen in mn baarmoeder. Later ook in mn rug.... beetje zoals wanneer je ongesteld bent. Zouden dat dan de bekende voorweeën zijn, waar sommigen van jullie het over hebben?

13. demi26

demi26 Niet meer actief

*Jent wat fijn dat de bevalling je is meegevallen, nu lekker genieten!
    * Basmalah hopelijk lukt bij jou de draaipoging wel...
    *Mandy wat goed van jullie grote meid!
    *Debke, prachtige foto's!
    * Jolan zou kunnen... als je zeker wil weten of je met echte weeeen te maken hebt, moet je onder de douche gaan staan... Bij echte weeen zet het dan door, bij voorweeen wordt het weer rustig.

Hier alles rustig...

14. Adnalie

Adnalie VIP lid

Jul 24, 2008
    11,311
    0
    36
    demi, nee het zijn geen echte weeën..... ik denk dat het de voorweeën zijn.
    Ik ga nu lekker lapen
    welterusten!

15. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

Ff snel 'n paar foto's, morgen weer meelezen.[attachment=0:2sc5eq2y]djen 1.jpg[/attachment:2sc5eq2y]

16. Aichaaaa

17. Aichaaaa

Oke nog eentje en dan ga ik naar bed.

18. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    @Aichaaa: Wow wat een knap meisje zeg! Ze is heel mooi gaaf! En wat is ze al wijs!
    @ Jent: Bas is ook een prachtig jongetje. Wel een kleintje of niet? Wat woog hij bij zijn geboorte?

Heb net eerst even alles bijgelezen.Weet alleen niet meer wat iedereen geschreven heeft *schaam* !!! Gisteren dagje uit geweest. Mijn mams was jarig en samen met mijn zus en zwager zijn we naar grote kinderboerderij geweest en pannekoeken wezen eten. Was erg leuk alleen we waren nog 5 min binnen en Luukje viel al heel hard: tand door de lip, schaafwond en bloedneus uit 2 neusgaten. Arm mannetje schrok zich rot!

Vandaag maar niet naar het kdv brengen. Lekker thuis dingetjes doen en even naar de markt/kinderboerderij vanmiddag. Ben echt doodmoe...Verder gaat het wel goed alleen dat ons kleintje momenteel max 4 keer per dag beweegt. Dinsdag weer controle en groeiecho, ben benieuwd!

19. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

Oct 1, 2008
    7,728
    0
    0
    Goeiemorgen! Over een uurtje naar de vk.. Komt mooi uit want heb de kleine gister ook helemaal niet gevoeld, dus gelijk even vragen.

Debke: Wat een mooi ventje is het toch!

Aichaa: Waaauw, wat een mooi prinsesje!!!

Bab: Aww wat zielig voor Luuk. Je zal wel geschrokken zijn! Verwen hem maar lekker vandaag.

20. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    Goeiemorgen allemaal!

@Joanita: Fijn dat alles goed gaat en dat jullie weer lekker thuis zijn. Geniet van elkaar :D

@Mam & Rianne: Succes bij de gyn & vk!

@Sarah: Heb je de kleine al gevoeld ondertussen?

@Debke: Wat een mooi ventje! :D

@Jolan: Gelukkig is de kleine al wat drukker. Vind het ook maar niks als ze zo’n rustige dag hebben!

@Aichaaa: Wauw wat een beauty!

@Bab: Ach wat zielig, heeft ie er veel last van?

Share This Page