Goedemorgen ladies, Hier een rotnacht achter de rug. Sinds gisteren rommelt het behoorlijk in mijn buik. Ik had zoiets van: als de weeën nou niet doorzetten dan weet ik het ook niet meer. Maar nog niks *alweer wachten* Joanita: fijn weer van je te horen. Het is vast heerlijk om weer thuis te zijn en al helemaal met jullie kleine. Geniet er lekker van.. Rianne: altijd wel lekker he onverwachts uit eten gaan Ik moest gisteren echt wat nodig voor mezelf kopen. Geen enkele kledingstuk zit meer lekker. Dus heb ik bij Noppies een legging gekocht en een tuniek. Dat wel wat lekkerder zit. Joggingbroek zit nu het lekkerst eigenlijk, maar ik zie mezelf niet in een joggingbroek buiten lopen. Heide: fijn dat alles goed gaat. Mam85 & Rianne: succes bij de vk Dames als jullie de kleintjes niet voelen. Het kan idd komen door ruimtegebrek en de kleine is zich ook aan het voorbereiden op de bevalling. Als je het echt niet vertrouwt gewoon de vk bellen. Als ik bijv de kleine niet voel dan luister ik altijd eerst met de Angelsound of ga dr plagen totdat ze wel een schopje geeft. Debke: wat een scheetje zeg die kleine van jullie. Jolan: gelukkig is de kleine weer wat drukker Aicha: ahhh wat een lieverdje zeg. Bab: he bah wat zielig voor Luuk. Mama gaat hem dus vandaag extra verwennen Leuk hoor!! Mama1987: ik hoop idd dat het vandaag lekker warm wordt. Zou nog even met mijn zus naar de stad gaan.
zo ff iets van me laten horen, 2 veel te drukke maar leuke dagen gehad, en slecht geslapen, nu moest ik weer vroeg op, krijg zo bezoek, en voel me nu dus wat brakjes..... met kleine is alles ok! ga snel ff douchen en stofzuigen voor bezoek komt... hoop later vandaag tijd te hebben om bij te lezen!!! nog belangrijke dingen gemist? kus voor jullie allen!!!
Hallo dames Kom net van de vk en ben een beetje verdrietig. Mijn bloeddruk was te hoog (91) en er zijn sporen van eiwit gevonden. Verder vertelde ik dat ik de beeb gister niet gevoeld heb, vandaag ook nog niet. Als ik haar voor 4 uur vandaag niet 8-10 keer heb gevoeld moet ik naar het ziekenhuis en grote kans dat ik daar dan moet blijven. Ik heb zo'n slecht voorgevoel Ben kotmisselijk nu en zit helemaal te trillen. @ Mac; Maakte me al beetje zorgen, had he gister helemaal niet online gezien
He rianne wat rottig nu. Hou het goed in de gaten hoor en als je het niet vertrouwd gewoon bellen met je vk. Hoop dat alles goed komt en dat de beeb vandaag lekker veel beweegt. Denk aan je. Zijn er nog meiden bevallen of is het momenteel rustig. Mac fijn dat alles zo goed gaat joh, geniet er lekker van! Even een vraag voor de ervaren mama's die flesvoeding hebben gegeven/gaan geven of geven. Voeden jullie op verzoek of houden jullie een schema aan? Ben momenteel nl. bezig met voeden op verzoek maar wordt daar zelf er onrustig van. Weet niet zo goed wat ik ermee moet en heb het idee dat Niek daar ook onrustig van wordt. Vannacht echt een dramanacht gehad hij wilde maar niet gaan slapen en bleef maar huilen. Terwijl overdag is hij zo rustig als het maar kan. Weet niet precies wat dit nu is.
mac: fijn dat alles goed gaat. Doe maar lekker rustig aan meid! Rianne: he bah dat is niet zo leuk. Hopelijk zal je kleine vandaag wat drukker worden. Een ziekenhuis is nooit een pretje.. Ik duim voor je meis..
o jeetje meis, snap dat je je zorgen maakt. Maar zie het maar zo als je naar het ziekenhuis moet kunnen ze jou en de kleine goed in de gaten houden. Hoop dat je er vandaag goed gaat voelen. Liefs!!!
Mijn kleine is 's nachts ook wakkerder dan overdag,al heeft ze wel doorgeslapen van half 2 tot half 7. Ik geef gewoon om de 3 uur en als ze eerder komt geef ik haar eerder en als ze later komt geef ik haar wat later, het gaat erom wat ze in totaal in 24 uur hebben gegeten (ik schrijf het wel op elke voeding hoeveel ze heeft gegeten omdat ik het idee heb dat ze te weinig eet)
Het is al 24 graden hier op het balkon @Smiley: Ja, als het maar niet té heet wordt! @Rianne: Oh wat balen, hopelijk gaat ze zo lekker bewegen en hoef je niet naar het ziekenhuis! Wat gaan ze verder aan die hoge bloeddruk en dat eiwit doen?
Ik moet om 12.20u naar de vk omdat mijn bloeddruk eergister te hoog was en ze mijn urine willen controleren op eiwit. Nu moet ik 'middenplas' meenemen, maar ik kan steeds maar zo weinig plassen dat ik al klaar ben voordat ik m'n potje kan gaan vullen Zit nu dus maar een liter aanmaak weg te werken..
Ja ik hou ook alles bij wat Niek drinkt en op zich gaat dat goed. Maar zodra het avond wordt begint hier het gedonder en wil meneer absoluut niet slapen. Lijkt wel alsof zijn dag/nachtritme in de war is. en ik weet niet goed hoe we dit moeten aanpakken. We zorgen ervoor dat het rustig is in zijn kamertje en weinig licht zodat het lijkt alsof het nacht is. Proberen hem niet te veel te prikkelen maar hij wil maar niet stoppen met huilen.
Hey meiden, Ik ben er nog steeds, alleen totaal geen puf om bij te lezen en te reageren. Mijn bloeddruk is aan het stijgen dus ik wordt nu goed in de gaten gehouden. Alle meiden die het even moeilijk hebben dikke knuffel en hopenlijk duurd het allemaal niet meer zo lang. Groetjes Guusje
@ debke en aichaa: Wat een schatjes!!! Mooie fotos hoor! @ Bab: Dat was ff schrikken. Hoop dat Luuk er weinig last van heeft! @ Rianne: Jeetje meid, ik hoop voor je dat je voorgevoel niet klopt!!! Waren de pannenkoeken lekker? Dikke knuffel en ik duim voor je! @ Mac: Nu kun je nog makkelijk doen wat je wilt. Geniet er lekker van meid! @ Guusje: Doe je rustig aan meid! Voor jou ook een dikke knuffel! Ben net even naar mijn ha gegaan vanwege mijn been. Het is waarschijnlijk overbelasting van een spier en het enige wat helpt is rust en evt. fysiotherapie. Precies wat ik zelf al dacht, maar toch fijn om de bevestiging te krijgen. Straks maar weer even proberen de fysiotherapie te bellen, nemen steeds niet op. tot later. x girafje
@ sarah wat leuk plantjes in je tuin!!! nu de achtertuin nog en is het dan een beetje klaar?? Heb je de kleine al gevoeld?? @rianne, oppassen was leuk, maar was pas om 02.30 thuis!! gesloopt dus. Jeetje wat schrikken bij de vk.. Lief ukkie ga is schoppen!!! niet je mama zo laten schrikken Sterkte meid!!! @mac ook lekker druk geweest dus de afgelopen dagen ik ook.. succes vandaag!! @smiley, wat vervelend dat je zo'n last hebt van voorweeen hoop voor je dat het opschiet! @Sunshine, hoeveel voeding krijgt hij nu, en hoeveel tijd zit daar tussen, overdag en snachts? Het kunnen ook regeldagen zijn he.. dan zit meneer gewoon niet lekker in zijn vel, en gaat zijn lichaam aangeven dat hij meer voeding wil, of in een ander tempo. Als je er niet uit komt zou ik even het consultatie buro bellen. @debke en aicha, wat een mooie kindjes ik wil ook! @jolan, heb je de kleine vandaag ook alweer goed gevoeld? Zo geloof dat ik alles heb gehad nu?? Hier gaat alles nog steeds zijn gangetje.. kleine is super druk... iig gister. Vandaag nog niet meer voel hem nooit smorgens. Wel veel last van krampen onder in mijn buik en onder in mijn rug. Maar nog niet zo dramatisch dat ik niks meer kan of iets eraan moet doen Gewoon lekker door waggelen dus Vanmiddag naar Maatschappelijk werk, verder praten over t zooitje dat mijn leven heet Verder lekker niks Geniet van t mooie weer meiden! x
He Bab, ja klopt Bas is een klein fijn mannetje van 44 cm en 2540 gram toen het geboren werd en toen we het ziekenhuis verlieten woog hij 2420 gram en gisteren is ie weer gewogen en nu is hij al 2470 gram dus dat gaat goed. Rianne wat balen maar als ik jou was zou ik lekker naar het ziekenhuis gaan zeker nu je je ook nog misselijk voelt. Jolan zouden toch weeen kunnen zijn zo zijn die van mij ook begonnen. Succes iedereen en thanks voor de lieve leuke reacties. xxx Joyce