Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    hij krijgt nu 6 voedingen van 70 cc en 1 voor t slapen gaan van 75. De achtste voeding die we eerst nog hadden van 65 cc mogen we naar eigen inzicht verdelen. Dus het is vaak 70-80 cc. wat er weggedronken wordt en dan komt hij om de 3,5 a 4 uur. Alleen s avonds begint hij te rommelen.

We gaan vandaag even naar het inloopspreekuur van het cb. Eens kijken wat zij te zeggen hebben.

2. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Is er trouwens nog wat vernomen van Dizzy?

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Aichaaaa: mooie dame heb je daar hoor!

Joanita, fijn dat je weer thuis bent! Hoe groot en zwaar was Jamy?

arme Luuk... gelukkig kunnen kindjes het binnen een paar tellen weer helemaal vergeten he, en weer fijn spelen... maar mama ook?

Rianne, hmmm niet zulke mooie berichten dus... eiwit in de urine, hoge bloeddruk... Ga je kleine meisje maar een beetje pesten, misschien wordt ze dan weer actiever, of een muziekje op je buik?

Sunshine, ik gaf de voeding wel in een schema, maar liet de eerste fles wel afhangen van het moment waarop hij wakker werd. Wij hadden geluk met een doorslaper vanaf het moment dat we flesvoeding gingen geven. Niek krijgt nu 7 flessen?

mama, potje al vol :D Hopelijk is het trouwens allemaal goed!!!

guusje ook al een hogere bloeddruk... doe ook maar rustig aan meid

Jent, wat een mooi klein mannetje is Bas!

Hier vandaag 39 weken al weer...

4. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @roosje klerenhangers kun je ook bij prental kopen. bij de meeste winkels krijg je ze erbij als je kleertjes koopt, bijv de hema.
    @riannehier inderdaad ook de kozijnen ze moeten helaas helemaal kaal omdat het al bladert!
    @mama1987 ik voel de kleine al weer wat meer, het is gister gewoon heel rustig geweest. eiwitten kunnen ze inderdaad gelijk zien, de vk heeft van die speciale staafjes.
    @joanita fij dat het goed gaat met jullie, ik hoop dat je wond snel geneest.

5. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @depke wat een schitterend jochie!
    @jolan je moet de kleine 5x op een dag voelen.
    @sanne gewoon blijven oefenen inderdaad, ik denk dat het hier eenmalig was want ze wil niet meer op de wc.
    @aichaa wat een mooi meisje!
    @bab wat sneu voor luuk, hoe gaat het nu heeft hij er veel last van?

6. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @rianne wat vervelend voor je! ik hoop dat jer de kleine nog voelt en zo niet dan is het beter ook dat ze je goed in de gaten houden.

weten we al iets over aaliyah?

hier weer een vreselijke nacht gehad en ik voel me ook gewoon niet tof, ik ben het zo vreselijk zat! van mij mag het komen en wel nu haha.

7. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Ja hij krijgt 7 flessen en dat is 6 x 70 cc en 1x 75 cc maar vaak drinkt hij al meer hoor. Net drinkt hij ook 90 cc. weg maken de fles nl altijd voor 100 (het restje gooien we weg). Wat voor schema hield jij aan? wij laten het ook afhangen hoor van het moment dat hij wakker wordt.

Gefeliciteerd met je 39 weken!!

8. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ mama87: Hahaha je moet ook gelijk het potje eronder houden :D Hoop dat je urine goed is!
    Jep, ben ook zo'n emo-eter haha.

@ Sunshine: Vervelend dat Niek zo slecht in slaap komt 's avonds. Lijkt me vreselijk om hem zo te zien huilen.

@ Guusje: Doe rustig aan met je bloeddruk.

@ Girafje: de pannekoeken waren heerlijk :) Lekker uitrusten met je been!

@ laura: jeetje, 2.30! dat je dat volhoudt. Nog bedankt voor je sms :D
    Bij jou beginnen de krampjes dus ook al, spannend hoor! Succes bij MW vanmiddag! Lekker alles eruit gooien.

@ jent: Misselijkheid is wel wel nu maar heb een beetje hoofdpijn gekregen. Zal misschien ook wel van de spanning zijn.

@ Marloes; Ik zal de kleine eens gaan pesten :) Al reageert ze daar normaal ook eigenlijk niet zo op. waauw, 39 weken. Spannend!!!

@ Mandy: Balen van je slechte nacht! Ik sms af en toe met aaliyah. Ze is nog niet bevallen iig.

9. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Laura: Nee, volgens mij nog niks bekend over Dizzy…

@Marloes: Ja gelukkig wel! Hoop dat het niet uitmaakt dat het na een halve liter aanmaak was ;). Pff 39 weken al, nog maximaal 3 weekjes voor jou :confused:

@Mandy: Gelukkig maar, dat je de kleine weer voelt bewegen!

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Volgens mij was ons schema ook zo om de 3 uur...
    maar als hij dan nog sliep, dan liet ik hem nog slapen, maar geen uren, wel een uur of 4 dan er tussen...
    soms kwam hij ook al eerder, dan ook eerder voeding.

wij hebben zelf ook niet altijd op hetzelfde moment honger toch.

Maar misschien heeft het cb wel een goed advies.

11. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    aichaaa, wat een heerlijke foto's. Daar geniet je vast van :D

rianne, zat het gister in de lucht ofzo... de kleine weinig voelen? las nog iemand hier.....Ben benieuwd wat de vk zei.

smiley, jeetje wat balen dat het niet doorzet.... Tenminste.... vanaf morgen mag je pas thuis bevallen :D Dus vandaag nog even volhouden en dan kan de kleine zich morgen melden :D. Ik hoop voor je dat het niet te lang meer op zich laat wachten. En idd wat jij schrijft over de kleine niet voelen... heb gistermiddag even met de angelsound geluisterd en hoorde gewoon een hartslag, gelukkig!

marloes, gefeliciteerd met je 39 weken!!!

rianne, oh lees nu dat je bezoek aan de vk niet zo leuk was :(. Ik hoop voor je dat de kleine zich duidelijk laat voelen vandaag..... Nu al iets gevoeld? Laat je wel iets weten? Ga voor je duimen!

girafje, hopen dat je snel terecht kan bij de fysio...

kuide, ja heb de kleine al een paar keer gevoeld vanmorgen. Gelukkig maar! Vind het altijd eng hoor..... Fijn dat de kleine bij jou zo druk is!!!

jent, wat fijn dat het zo goed gaat! De krampen van gister zijn weer weg... vannacht ook geen last van gehad.

12. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    @Guusje: Doe maar rustig aan...weet helaas wat het is om een hoge bloeddruk te hebben. Een stapje terug doen wil soms wel wat helpen...

@Rianne: Oh dat is schrikken zeg! Hopelijk gaat ze vandaag nog een beetje bewegen! Hier ook nog steeds een kleintje wat heeeeeeeel rustig is maar voor mij is het inmiddels normaal. Je moet haar inderdaad 8-10 keer per dag zeker voelen hoor. En anders toch maar een CTG laten maken. Is niet leuk maar wel een fijne gedachte dat je dan goed in de gaten gehouden wordt! Geniet maar lekker van je pannekoek!

@Jent: Wat een klein poppetje zeg! Mooi jongetje hoor. Luuk was ook zo klein bij zijn geboorte, net 5 pond. Alle kleertjes waren te groot. Nu is hij nog steeds tenger gebouwd maar wel lang (91 cm inmiddels, nu bijna 2 jaar en 4 maanden).

@Mama1987: Lekker warm is het al bij jou! Hier valt het nog mee...woon op het randje Gelderland/Brabant.

@Marloes: Wat ga jij hard qua weken!! Wel grappig dat verschil...jij was oorspronkelijk de eerste en ik ben een van de laatsten! Mama is het nog niet zo hard vergeten geloof ik maar Luuk ook niet. Heeft beetje dik neusje en er komt allemaal viezigheid uit (sorry voor details: groenig taai snot met veel oud bloed.) hopelijk is het wel goed van binnen. Ben niet zo ervaren met bloedneuzen. Dit was zijn eerste;)

Heb net het hele huis schoon gemaakt, wasjes gedraaid en en er staat een cake in de oven. Luuk slaapt....was zo moe. Beetje bijkomen van gisteren denk ik...

13. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Kreeg smsje van Aaliyah.

Alles gaat oke, ze heeft 1 cm ontsluiting maar ze mag misschien morgen wel naar huis!

14. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Update van Aaliyah,
    Heb haar eventjes gebeld. Was benieuwd hoe het met haar ging.

Het gaat goed met haar, de medicijnen tegen de pijn zijn gehalveerd. En als het mee zit mag ze er vanavond helemaal mee stoppen.

Ze voelt zich goed, heeft vannacht goed geslapen dankzij slaappil.
    Misschien mag ze vanavond of morgen naar huis. Dit is nog even afwachten (ze hoopt van wel!!!)

Ze had gister wel weeenactiviteit, maar dat gaat nu ook beter, ook had ze 1 cm ontsluiting. Maar verder is er nu niks gaande.

Ze vind het lief dat jullie allemaal naar haar vragen! En hoopt snel thuis te zijn met de kleine nog in haar buik!!

Einde update.

15. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Thnx voor de hele update !!
    Hoop dat ze snel naar huis mag!

16. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    kletsen kunnen we goed hier :D
    33333 berichten • Pagina 2223 van 2223

17. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    :) mooie getallen :D

18. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    wat fijn da t hte beter gaat met aaliyah.

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    super dat het beter gaat! hopelijk mag ze snel naar huis

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hebben jullie dit trouwens gelezen

Belangrijke mededeling!
    Zoals jullie waarschijnlijk wel gemerkt hebben is het forum soms traag. We hebben goed nieuws! Vandaag starten we de overgang naar onze nieuwe forum software. In de loop van vandaag wordt er een backup van alle berichten gemaakt en die gaan mee naar de nieuwe site. Alle berichten en gebruikers die na de backup worden geplaatst of aangemaakt worden niet meegenomen naar de nieuwe site. De overgang kan wel een paar dagen duren.

Deel Deze Pagina