Hoi meiden, Sorry dat ik niet op iedereen reageer, maar ik word af en toe helemaal gek van die trage site! Ik las dat een paar meiden hun kleine niet zo goed meer voelen, nou hier nog zo'n eentje. Misschien is dit "normaal" in de laatste weken? Dinsdag moet ik weer naar de gyn en ik ga het wel weer melden. Voorlopig luister ik af en toe met de babysound. Verder is hier alles nog steeds rustig. Wel heb ik de laatste dagen wat meer last van opvliegerigheid, herkend iemand dit?
Dames met de adviezen voor het schema van de flesvoeding heel erg bedankt! Ben bij het cb nog geweest om Niek te wegen en hij woog als 2650 gr. Ja het wordt nog wel een flinke knul . Denk dat bij ons het probleem een beetje zit dat hij van de week pas om 24.00 uur zijn voeding heeft gehad om dat ie lag te slapen na veel gehuil dit was altijd rond 22.30-23.00 uur en ik denk dat ie daar ook van slag geraakt is. Heb begrepen dat prematuurtjes daar niet zo goed tegen kunnen. Nu met cb afgesproken dat we vandaag om de 3 uur geven en dan de laatste om 22.45 eens kijken wat hij dan gaat doen. Blijf het moeilijk vinden hoor maar je kan zoiets nu niet echt regelen. Hoop trouwens dat dit alles geplaatst gaat worden want het duurde al een eeuwigheid voordat ik op de site was, hij is traaaaaaagggg. Voor alle dames die het een beetje gehad hebben heel veel succes! Sterkte met de laatste loodjes. Heb verder niet zoveel bijgelezen krijg dat niet voor elkaar met deze site.
@nathalie, fijn dat alles bij vk goed was, al ligt je kleintje een weekje achter @jent, wilde fotos van bas kijken, maar site is zo traag dat ik je album niet in kom, hopelijk later wel . @mam85, haha toen ik je verhaal over opvliegers las, van wat je allemaal nog moet/wil doen kreeg het er haast benauwd van haha zo goed geschreven doe je wel rustig aan @mandy wat goed van je dochter, haar 1e plasje op de wc!!! @marloes. Lekker zeg enveloppen geschreven, ik zal straks ook is ff adresstickers maken.. Nu proefdruk wel goed? @marjanne fijn dat de beebkamer nu ook klaar is, beter laat dan nooit toch! @kuide leuk zeg een nieuw vloerkleed! @smiley lekker geshopt, nog wat leuks gekocht? @joanita fijn dat je weer thuis bent met jamy! Geniet ervan!!! Succes met je herstel.. @vliezen breken, misschien rare vraag, maar hoe breken die eigenlijk vanzelf, als een bevalling daar zeg maar mee begint, omdat de kleine er een scheurtje in schopt, of gewoon omdat als het tijd is het vlies dunner wordt en makkelijk scheurt? @hemelvaart, wij hebben smorgens lekker met vrienden en de honden gewandeld in het bos, en de honden lekker gezwommen, smiddags verjaardag gehad, en savonds heerlijk buurtBBQ. Dus erg gezelli. Vanmorgen was mijn moeder al op tijd hier en zijn we naar de markt geweest, was erg gezelli! Heb lekker veel fruit gekocht, dus het weekend lekker fruitsalade, lekker gezond! @jolan heb je vk nog gebeld? En hoe is het verder gegaan ?? (leest verder) @rianne lekker onverwachts uit eten geweest Pff kleine is hier lekker druk zeg, mn buik is een golfslagbad . @heide, haha ik kom vaak ook niet aan mn middagrust toe .helaas @dames met afspraken, was alles oke? (leest verder) @sarah lekker in de tuin bezig geweest, leuk hoor. Kleine alweer gevoeld? (leest verder) @debke, wow mooie fotos, vooral die met jou en damien, traan traan,,, hihi ik, wil ook!!! Auwwwww kleine schopt zo hard, lijkt wel of ie zn voet uit mn zij naar buiten wil duwen . zo ben nu bij pagina 2220....
He meiden, Wat is de site weer waardeloos langzaam! Hoop dat het straks echt weer normaal gaat! Wel waardeloos dat we straks weer een heleboel berichten moeten missen doordat ze overgaan. Zo komen we zeker niet aan de 3000 pagina's ff ego! Tot overmaat van ramp is de batterij van mijn laptop er mee gekapt! Manlief zou even wat gaan regelen voor me, maar hem kennende zit ik zeker tot dinsdag zonder laptop! Zeer frustrerend als je net wat leuke spelletjes er op hebt staan en zo de dag een beetje door kan komen. En mega frustrerend als de lijst met adressen voor de geboortekaartjes er op staat, waar ik gisteren ruim een uur nog mee bezig ben geweest w.b aanpassen Gelukkig staat er op zolder ook een pc, maar 't kost behoorlijk wat energie om de trap op te gaan, dus jullie snappen dat ik dat niet continu ga doen. Alvast maar een beetje afkicken, want er komt straks toch een tijd dat ik geen zin/energie heb voor de laptop/pc en alle aandacht naar de kleine gaat. Hoop dat het met iedereen goed gaat en vooral met de meiden die ff een dip hebben vandaag! Dikke knuffel en als het lukt kom ik vanavond nog ff kijken. Heb trouwens nog niets gehoord van de fysio.Zou z.s.m. terug gebeld worden, ben benieuwd. x girafje
Nou, heb beeb ong. 6 keer gevoeld tot nu toe en wel hoofdpijn gekregen. Vk even gebeld maar hoef nu niet naar het ziekenhuis, behalve als ik dat strakke-riem-gevoel in mijn buik krijg. Morgen moet ik weer gaan tellen en bellen als ik de beeb voor 5 uur niet tot bijna niet gevoeld heb.
@jolan fijn dat je de kleine toch weer voelde, maar volgende keer gelijk vk bellen!!!! @aichaa wat een geweldige fotos van je mooie meid! @bab arme luukje, is het al wat beter met hem? Van de schrik bekomen? @weer van vandaag, raar weer, eerst super zonnig, dan in ene een stortbui en onweer, 10 min maar hoor, en nu weer zonnig, maar wel winderig, temp is gelukkig heerlijk! @smiley, heb jij ook wel eens een nacht dat je goed slaapt? Vervelend zeg dat je zo slecht slaapt. @rianne hoe is het nu met je en met de kleine? @sunshine, lastig zeg dat je er zelf zo onrustig van wordt en Niek ook, voeden op verzoek, hopelijk gaat het snel beter @mama87 hoe was het bij de vk met je bloeddruk? @guusje, jij sterkte, en hopelijk stijgt je bloeddruk niet te veel, fijn dat je zo goed in de gaten gehouden wordt! @girafje fijn dat je bevestiging van de ha over je been.. hopelijk helpt fysio @kuide pfff lees net dat ze 2.30 pas thuis waren, lange dag heb je gehad dan, nog uit kunnen slapen vandaag? Hoe was het bij MW? @jent, klein ventje zeg, heerlijk.. zijn ze niet zo snel baby-af vindt ik dan altijd, fijn dat ie wel goed groeit! @marloes jeetje alweer 39 weken!!!!! @aaliyah, hey 1 cm ontsluiting? En morgen naar huis? Spannend allemaal hoor @paginas, we kletsen idd wel veel Heb de mededeling gelezen, maar we blijven toch gewoon hier kletsen Berichten na de update gaan wel verloren, maar als we gewoon achter pc blijven zitten kunnen we alle berichten lezen voor ze overgaan hihi @mam85 fijn dat het goed was bij vk, hoezo gelijk 2 afspraken meegekregen? @natja jij ook al opvliegerigheid! Las iemand anders er ook over, hier geen last van, en euh als je je kleine niet nauwelijks of minder voelt BELLENNNNNN
@sunshine, fijn dat je goed advies van CB hebt gekregen hopelijk werkt het @girafje vervelend dat de batterij het begeven heeft. Afkicken haha, erg is dat he. Hopelijk hoor je vandaag nog iets van fysio @rianne fijn dat je niet naar ziekenhuis hoeft. Wel goed in de gaten houden he. En goed drinken helpt misschien wel tegen je hoofdpijn, of neem ff 2 molletjes in, heb ik gister ook gedaan Hopelijk voel je haar morgen meer Zo weer bijgelezen
ow haaha zie net dat manlief onderweg is naar huis, dus een dutje en de adresstickers moeten nog ff wachten, dan maar ff wasje erin gooien, want als manlief er is, maar ff boodschappen ofzo doen (of morgenvroeg haha) hoezo veranderlijk .... hormonen????
Hoi meiden, Kwam alleen even spieken hier. Wel wat bijgelezen, traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag. Maar ook veel weer vergeten, sorrie! Hier is manlief een eind met de hondjes wandelen. Ik heb nesteldrang gekregen en ben de hele middag bezig geweest in de keuken. Helft is nu klaar hahaha. Wat een puinzooi zeg als je alles eens goed na gaat kijken en poetsen. Nu even een wasje ophangen en dan is het klaar voor vandaag. Morgen weer lekker verder. Voor iedereen een dikke knuffel!
rianne, gelukkig hoef je niet naar het ziekenhuis. Hoofdpijn kan ook komen door het druk maken.... had ik gister ook.
Hallo allemaal! Bedankt voor de leuke reacties op de foto's van Damien! Had net eindelijk de tijd en zin om bij te gaan lezen zie ik dat de site aan t verhuizen is en weer mega traag is pff... Dus ga morgen weer een poging doen! Las wel iets over voedingen:Wij moeten nu 8 voedingen geven en zitten nu op 60cc maar eigenlijk moeten we al naar de 70cc maar Damien heeft nu al moeite met de 60 dus ga t er niet in proppen haha! Moet m helaas wel vaak wakker maken voor de nachtvoeding maar helaas kan ik die niet overslaan omdat ie het wel nodig heeft! Hij is gelukkig wel al bijgekomen,hij woog 2480 bij geboorte en zit nu al op de 2540 gram. Voor alle meiden die t nu wel moe zijn,nog even volhouden!!!Geniet nog even lekker van jullie buiken!Ik mis hem toch wel hoor!!! Ik kom morgen weer ff kijken hier! Liefs Debbie en Damien
Hallo allemaal! Bedankt voor de leuke reacties op de foto's van Damien! Had net eindelijk de tijd en zin om bij te gaan lezen zie ik dat de site aan t verhuizen is en weer mega traag is pff... Dus ga morgen weer een poging doen! Las wel iets over voedingen:Wij moeten nu 8 voedingen geven en zitten nu op 60cc maar eigenlijk moeten we al naar de 70cc maar Damien heeft nu al moeite met de 60 dus ga t er niet in proppen haha! Moet m helaas wel vaak wakker maken voor de nachtvoeding maar helaas kan ik die niet overslaan omdat ie het wel nodig heeft! Hij is gelukkig wel al bijgekomen,hij woog 2480 bij geboorte en zit nu al op de 2540 gram. Voor alle meiden die t nu wel moe zijn,nog even volhouden!!!Geniet nog even lekker van jullie buiken!Ik mis hem toch wel hoor!!! Ik kom morgen weer ff kijken hier! Liefs Debbie en Damien
He meiden, Met veel moeite is het geluk om de adapter van mijn laptop zo te fixen dat hij het tijdelijk weer even doet. Als het goed is heeft manlief een nieuwe besteld, want deze noodoplossing is niets! Direct een kopie gemaakt van de adressenlijst voor de geboortekaartjes , voordat ik weer opnieuw moet beginnen! @ Rianne: Fijn dat het weer ietsje beter gaat. Hoop dat je de kleine morgen weer regelmatig voelt! @ Mac: Afkicken stel ik nu nog mooi even uit! Nog niets van de fysio gehoord helaas. Dat zal nu wel maandag worden... Vanmiddag nog een goed gesprek met mijn vk gehad over de bevalling. Als de gyn het goedkeurd dinsdag ga ik toch een stuitbevalling proberen. Krijg morgen of overmorgen van de vk nog een boekje met info over de keizersnee, omdat ik me daar ook op voor wil bereiden. Gezien het feit dat de kans nu toch 1 op 3 is, is voorbereiding geen overbodige luxe. Ga straks even op visite bij mijn zus, voor de gezelligheid en wie weet voor een spelletje! Kom morgen weer kijken! x girafje
He meiden, Met veel moeite is het geluk om de adapter van mijn laptop zo te fixen dat hij het tijdelijk weer even doet. Als het goed is heeft manlief een nieuwe besteld, want deze noodoplossing is niets! Wel meteen een kopietje gemaakt van de adressen voor de geboortjekaartjes! @ Rianne: Fijn dat het weer ietsje beter gaat. Hoop dat je de kleine morgen weer regelmatig voelt! @ Mac: Afkicken stel ik nu nog mooi even uit! Nog niets van de fysio gehoord helaas. Dat zal nu wel maandag worden... Vanmiddag nog een goed gesprek met mijn vk gehad over de bevalling. Als de gyn het goedkeurd dinsdag ga ik toch een stuitbevalling proberen. Krijg morgen of overmorgen van de vk nog een boekje met info over de keizersnee, omdat ik me daar ook op voor wil bereiden. Gezien het feit dat de kans nu toch 1 op 3 is, is voorbereiding geen overbodige luxe. Ga straks even op visite bij mijn zus, voor de gezelligheid en wie weet voor een spelletje! Kom morgen weer kijken! x girafje
zo, hier net terug van bruiloft van 'n oud collega... prachtig weer en een prachtige bruid. feest slaan we maar over, ben blij als ik zit