girafje: goed om je zo voor te bereiden!! mac: omdat me vriend ook mee wil maar die het liefst vroeg of laat op de dag wil.. ivm met zijn werk.. dus gelijk 2 afspraken gemaakt.. zodat we nog keus hadden
alowa! hier een lekker bezig middagje achter de rug.. Goed gepraat met maatschappelijk werk. Daarna terug met vloerkleed, 1 van de randen was niet goed gestikt, terug met ander wel goed gestikt vloerkleed http://www.kwantum.nl/Images/Catalog/Large/0341216.jpg daarna lekkerbekjes gehaald.. heerlijk vers op brood (vaste prik vis op vrijdag hierzo ) En net terug van bezoekje aan mijn oom in het ziekenhuis.. ben op de fiets gegaan.. jeetje.. 2 km fietsen wat kan een mens daar moe van zijn ahaha! lekker traag forum weer jeeeej
Rianne fijn dat je weer wat meer beweging hebt gevoeld... Hopelijk blijft het nu zo! nou hopelijk duurt het voor Aaliyah niet te lang meer, het begin is er iig... Mag ze dan ook gewoon thuis bevallen als ze naar huis mag, of moet ze als het doorzet in het ZH bevallen? Hier een beetje moe, dus ga zo maar eens lekker even onderuit. Kleine man ligt al half uurtje op bed, dus mama heeft de tijd voor zichzelf
Probeer al de hele tijd bij te lezen, maar de site liep steeds vast Dus poging 321 @Aaliyah: Fijn dat het beter met je gaat, zal voor je duimen dat je morgen naar huis mag @Laura: Geen prachtig kindje? Ze heeft vast wel iets moois toch @Natja: Ja dat herken ik, die opvliegers. Komt door mn bloeddruk denk ik. @Sunshine: 2650 gram, netjes hoor! Hopelijk werkt het nieuwe schema met voeden. @Rianne: Fijn dat je de kleine toch gevoeld hebt! Hopelijk morgen een betere dag @Girafje: Toch een stuitbevalling, spannend! Lijkt me een moeilijke keuze.
Ik ben vanmiddag weer bij de vk geweest, daar was mijn bloeddruk nog ietsje hoger dan dinsdag! Omdat ik ook wat last heb van hoofdpijn heeft ze me doorgestuurd naar het ziekenhuis, kon daar gelijk terecht. Het was druk en ben 3,5 uur zoet geweest... Aan CTG gelegen, kindje deed het prima. Mijn bloed en urine waren ook goed. Ze schrokken wel van de hoeveelheid vocht die ik vasthoud, was ook 3 kg aangekomen in 3 dagen maar daar is helaas niets aan te doen. Mijn bloeddruk was helemaal vreemd, zakte met 10, steeg vervolgens weer met 20. Echt geen pijl op te trekken. Dus nu rustig aan doen en hopen dat het vanzelf recht trekt allemaal! Ben alleen vergeten een nieuwe afspraak te maken bij de vk omdat ze twijfelde of ik moest worden overgedragen aan de gyn. Maandag niet vergeten te bellen dus..
@girafje, fijn dat je een keuze hebt gemaakt, maar je nog wel rekening houdt met evt ks. fijn dat je tijdelijke adapter oplossing hebt. @marloes, altijd leuk een bruiloft @kuide, jammer dat vloerkleed niet in 1 keer goed was, hij is wel erg mooi. vervelend van je oom! en pfff fietsen wordt al moe als ik eraan denk, mmmm kibbeling
hier uit het werk van mn man ff samen boodschappen gedaan, dus voor komende halve week weer eten in huis, erg fijn. lekker pizza gegeten, toetjes vannille yoghurt met verse aardbeien, en net de badkamer samen schoongemaakt, was hoognodig, erg fijn dat ook dat klaar is! nu lekker relaxen...
He meiden, Hoe gaat het met jullie? Ben ff niet geweest doordat de site zoooo traag was, maar dat hebben we allemaal wel gemerkt Vandaag heeft mijn man het hele huis baby-klaar gemaakt, laatste dingetjes opgehangen, babykamer is helemaal af Yeee en nu....wachten Aicha, wat een mooi meisje heb je! Rianne, bah zeg..hopelijk lees ik verderop dat je dr al hebt gevoeld... Fijn dat alles weer goed was mam85! Wat lekker dat er wat dingen af zijn Zeana en dat je weer wat meer energie hebt! Oefenweeën, die heb ik ook echt veel! Als het straks echt begint, denk ik vast dat het ook oefenweeën zijn...nou ja je merkt het snel genoeg haha haha lekker he dat geschop mac, af en toe denk ik ook dat ze erdoorheen komt! Balen van je laptop Girafje! En inderdaad naar zolder lopen is een hele opgave nu. Nou ik ga ff lekker tv kijken! Fijne avond xx minnie
He meiden, Hoe gaat het met jullie? Ben ff niet geweest doordat de site zoooo traag was, maar dat hebben we allemaal wel gemerkt Vandaag heeft mijn man het hele huis baby-klaar gemaakt, laatste dingetjes opgehangen, babykamer is helemaal af Yeee en nu....wachten Aicha, wat een mooi meisje heb je! Rianne, bah zeg..hopelijk lees ik verderop dat je dr al hebt gevoeld... Fijn dat alles weer goed was mam85! Wat lekker dat er wat dingen af zijn Zeana en dat je weer wat meer energie hebt! Oefenweeën, die heb ik ook echt veel! Als het straks echt begint, denk ik vast dat het ook oefenweeën zijn...nou ja je merkt het snel genoeg haha haha lekker he dat geschop mac, af en toe denk ik ook dat ze erdoorheen komt! Balen van je laptop Girafje! En inderdaad naar zolder lopen is een hele opgave nu. Nou ik ga ff lekker tv kijken! Fijne avond xx minnie
@mam87 lekker middagje gyn gehad dus en nu maar rustig aan doen! maandag niet vergeten te bellen he jaja ik ga nu naar bed, lekker vroeg tis 21.15.... ben doodop
Joepie! Morgen neem ik de tijd wel om alles eens te onderzoeken en m'n avatar en zo weer op z'n plek te zetten. Had al wel gelezen dat Esmee en Marloes bevallen waren. Tot snel en nog een fijne avond!
Even snel een reactie van mij. Het is hier begonnen, ik moest voor de CTG en bleek activiteit te zijn. Na toucheren, blijk ik al 2-3 cm ontsluiting te hebben! Had al wel krampjes vandaag, maar nog niet echt pijnlijk... Ik moet over een kwartier weer naar het ziekenhuis voor CTG, krampen komen nu vrij regelmatig en worden ook pijnlijker. Ik denk dat ik meteen mag blijven. Maar..... Heb wel mijn mannetje kunnen zien springen en het was geweldig! Nu even snel lezen, voordat ik weer ga.... Owh, heb geen buddy, dus kom pas weer als de kleine er is!
even een kopie van watik op het andere reserve forum geplaatst heb: vanmorgen heb ik een bericht van marloes gekregen om 10.54: eerste update : moesten lang wachten in ziekenhuis. Maar zijn nu aan de gang. Heb 4 cm ontsluiting. 'n cadeautje, vliezen net gebroken en het infuus zit erin. Vanmiddag om 17.29 volgend sms: Om 16.22 is onze Thom geboren! 4470 gram en ongeveer 55 cm