mmmmm nog wel erg wennen, kan niet vinden waar je je banner neer kan zetten en avater lukt ook nog niet,... maar we kunnen weer kletsen,...
ik krijg mn eigen avater niet voor elkaar.. die links boven in zeg maar die kleine afbeelding,... zeana jij wel.... hoe?
in gebruikersinstellingen staat ergens handtekening daar kan je je banner kwijt maar mn eigen avater lukt me niet...
jeetje wat een gepuzzel.. volgens mij werken de avaters nog niet.. alleen die je hier vd site kan plukken
Marloes gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Thom, snelle bevalling geweest volgens mij. Hier onrustige nacht gehad, van 23.30 tot 3.30 heftige weeen gehad ze kwamen om de 10 a 15 min, mn vriend zn hand onderhand gekneusd geknepen haha maar na half 4 zakte het helaas weer weg en nu is het weer rustig, khad vannacht echt zoiets van tgaat nu gebeuren want waren heftige weeen Kom er eindelijk op haha hij pakte gebruikersnaam en wachtwoord niet meer
dat moet wel lukken... maar weet niet wat je verkeerd doet... ff puzzelen, en dames geduld haha hormonen...
en banners maken ook niet... Dit forum vereist dat je 30 seconden wacht tussen het verzenden van berichten. Probeer het nogmaals over 12 seconden. Hadden we het over geduld... krijg deze melding. hihi
bij gebruikersinstellingen kun je handtekening wijzigen, daar staat eerst voorbeeld en daaronder kun je tekst kwijt.. daar moet je de code van je banner invoeren... misschien ff nieuwe banner maken... en nogmaals proberen?!