@ Mac, probeer het gewoon nog een keer, en anders maar tijdelijk een andere banner, tis toch maar voor ff. (knipoog) Ook leuk dat we die smileys niet meer kunnen gebruiken... (s mondje) Ik schrijf ze wel uit, is ook leuk. (lol)
Nu nog op zoek naar een avatar, had zo'n leuke van Ted, maar jullie raden het al... Ook die wil niet werken...
ehm... we zijn wel ineens over de 3000 pagina's hebben we dat toch mooi gered voordat iedereen is bevallen (knipoog)
Gevonden... @Roxanne: Spannend! Heel veel succes! @Marloes: Gefeliciteerd met de geboorte van Thom! 4470 gram en ongeveer 55 cm, flinke vent @Sanne: Jammer dat het niet heeft doorgezetÂ… Nu ga ik verder ruzie maken met m'n banner!
@ mama, dan ben je snel klaar, de laatste bewaarde berichten zijn van 22 mei. Toen waren er nog maar heel weinig kindjes geboren.
He dames, Hier ben ik ook weer, jammer dat de berichten van gisteren er niet meer zijn. Wat een geklungel met de nieuwe site, hij pakte mijn wachtwoord niet. Moest dus een nieuwe aanvragen, zometeen ook ff puzzelen hoe het met banners/avatars zit pfff. Marloes, gefeliciteerd met jullie ventje! Roxanne, zet hem op meid veel succes. Sanne, jammer dat het niet door heeft gezet. Hoop dat het niet lang meer duurt voor je meid. Hier nog steeds geen gerommel, wel een slechte nacht achter de rug. Ben gesloopt wakker geworden, het wordt met de dag zwaarder joh. Hopelijk gaat het beter met jullie. Liefs Roosje,
@roosje iedereen moet volgens mij nieuw wachtwoord aanvragen... hier wordt het ook met de dag zwaarder, heel herkenbaar...
Ow dacht even dat het aan mijn pc lag, maar ik ben dus niet de enige. Voor jou ook niet lang meer he, rest ons alleen door te bijten. Zo gelukt met de banner/avatar, alleen kan ik geen eigen avatar plaatsen zie ik.
nope hier ook niet lang meer... heb al half platte baarmoedermond en 1 cm ontsluiting ongeveer... vandaag wel weer wat krampen gehad...