Nou alle felicitatie topics zijn ook weg.. hierbij dus die van Esmée! http://www.zwangerschapspagina.nl/geboren/148088-chris-geboren.html#post4862034 xx minnie
aichaaa: mooie foto!! goh lijkt wel feest in me buik. straks maar lekker op bedje. hopelijk een nachtje door tukken zonder maagzuur hopelijk is iedereen snel weer terug hier..
hier ook drukke kleine in mn buik... en ga voorlopig nog niet naar bed, dan ben ik morgen weer zo vroeg wakker ivm bekken
Ja, ze heeft 3 weken niet gehuilt maar de laatste 2 dagen is ze hangerig en huilerg,ze wil eigenlijk alleen maar bij mij liggen. Nou ja, hopen dat z zich snel weer beter gaat voelen. Hoest met de andere mama's?? Mis best het praten over onze kleintjes. (zou fijn zijn als iedereen bevallen is en we allemaal over onze kleintjes gaan praten : ) Dus zwangere mama's, schiet eens ff op
Mac, ja vandaag 2 dagen alweer. Van mij mag de kleine ook komen, en graag zonder inleiding. Aicha, mooie foto. Wat ligt ze er lekker bij, wel vervelend dat ze last heeft van krampjes. heb je er niks voor geprobeerd?
@Mam: Bij jou ook al? In mijn buik is het ook al een paar dagen flink feest. Volgens de vk hebben ze het nog heel goed naar d'r zin als ze zo beweeglijk en actief zijn. *zucht* haha
Dank jullie wel voor compliment voor mijn meisje. Vind de site wel goed, alleen belachelijk dat je maar 1 smilly kan gebruiken.
Hoi allemaal! Wennen zeg zo'n nieuw forum. Net weer alle foto's erin gezet. Kan je nou wel gelijk op het fotoalbum van iemand klikken? Ik zie het niet! Hier gaat alles goed. Lenthe had vandaag een goede dag. We hebben een poedertje gekregen voor de krampjes en ze heeft alleen vanmorgen krampjes gehad. Ze ligt nu nog heerlijk te slapen en rond 22.30 uur krijgt ze haar flesje. Nog babynieuws??? Hoorde dat Marloes is bevallen! Gefeliciteerd meid!