Beetje lauw water gegeven en 's avonds in badje maar toen ging ze zelfs huilen en gemasseerd en draagzak maar niets hielp echt. Nu slaapt ze wel gelukkig. Spannend 2 dagen overtijd. Grappig eigenlijk, je begint met overtijd en je eindigd ermee
zo, ff wennen aan het nieuwe forum... Marloes, gefeliciteerd! hier nu vandaag 3 dagen overtijd en weinig gerommel... we wachten af. veder nog baby nieuws? xx Inger
@ Aichaa: Dat heet ABC dophilus powder. Ouders Online: Vraagbaak borstvoeding - archief Werd ons aangeraden door de vk. Het is een homeophatisch middel. We gebruiken het nu 2 dagen en vandaag gaat het echt goed!
super rianne dat het poedertje werkt en fijn dat het homeopatisch is... scheelt weer echte medicijnen...
aichaa.. ik wil dol graag met je mee doen. haha krampjes: ik kreeg een tip op ander forum.. werkt heel goed volgens de mama.. Infacol - Darmkrampjes? Infacol lucht op!
Nog ff 'n foto van Djennah en de kat. Ik heb trouwens mijn hele zwangerschap 'n pesthekel aan mijn kat gehad maar gelukkig is het sinds ik bevallen ben weer helemaal goedgekomen. Gekke hormonen
heb ik wat gemist?? ik snap niet helemaal waarom we nu weer een vernieuwd forum hebben. beviel die andere niet? ze zouden hem toch sneller maken? moet hier echt weer aan wennen. khoop niet dat het nog een keer gebeurd..