Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

nou, kijk das al duidelijk, tnx!
    het zegt dus eigenlijk niets !

2. McGyver

McGyver Niet meer actief

yeah 40 weken girafje, hopelijk hoef je niet lang meer!

3. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Ik ben helemaal geen slijmprop verloren, waarschijnlijk pas tijdens de bevalling. Het zegt dus allemaal niet zo veel.

4. McGyver

McGyver Niet meer actief

zo hier ff lekker geslapen, nog erg moe hoor, maar goed...

nu ff met hond wandelen, frisse lucht en dan gaan we naar mn schoonmoeder..
    fijne dag allen!

5. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Over de slijmprop. Ik ben niet echt een prop verloren, ook geen stug stuk wat anderen wel eens hebben. Bij mij was het gewoon heeeel veel slijm met bloed, ook wel draden maar geen dikke ..

6. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Ja ik ben ook best wel bang dat ik het daardoor tegen ga houden ofzo.. Kan dat?
    Ik probeer het van mij af te zetten, maar dat gaat echt heeel moeilijk. Ben vanaf het begin bang geweest dat ik prematuur zou bevallen, nu ben ik morgen 37 weken dus je zou zeggen dat het rust moet geven, maar wordt er alleen maar ongeduldiger door!
    Ach ja, en anders blijft ze nog 5 weken zitten :$ hoop het toch echt niet!

7. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Jolan: Maak je niet zo druk en probeer te genieten van die laatste weekjes/daagjes/uren ;).

@Rianne: Ach wat sneu dat ze zo’n last heeft van krampjes, na hoeveel tijd zouden die medicijnen moeten werken?

@Joanita: Super! Maatje 50 alweer, hij groeit goed dus!

8. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Hey meisjes,

weer genoeg te lezen!

@ Slijmprop, die ben ik met Ted helemaal niet verloren, (ok ok ik zal hem ooit wel een keertje kwijt zijn geraakt, denk idd tijdens de bevalling)
    Dus geen zorgen maken als je 'm nog niet ben verloren, als je 'm verliest is dat ook geen garantie dat je snel gaat bevallen.

@ Opbeurende "kan-nog-wel-weken-duren"-praatjes, alsof we dat zelf nog niet bedacht hadden. Maar daar willen we gewoon niet vanuit gaan *zucht*

@ Nikita, Jari is zeker snel! En vervelend hè dat je lijf deze keer hele andere signalen afgeeft. Zou denken dat ie het wel weet...

@ Rianne, lekker meisje heb je! En samen douchen is alleen maar genieten! Wij hebben met Ted bijna alleen maar gedoucht.
    1 keer in bad toen we net thuis waren en toen pas vanaf maand 10. Toen kon hij zichzelf vermaken in bad. Werd er helemaal handig in om alleen met Ted te douchen, aangezien mijn man altijd werkte.

@ Aichaaa, tja wat zal ik eens voor de uitgang houden... zat ook al te denken om er een zaklamp gericht op te houden. Hoeft ie alleen maar naar het licht toe te gaan.

@ Jolan, vervelend dat je je weer zo'n zorgen maakt. Bedenk maar dat het vaker goed gaat dan fout.
    (en het is maar goed dat je niet mijn werk doet, ik werk met mensen bij wie het tijdens de bevalling fout is gegaan)

@ Aaliyah, leuk zo samen met papa. En heerlijk hè die ongecontroleerde oogjes, zo aandoenelijk.

Tja en verder... weet het weer niet.
    Net nog een stuk gelopen met Ted, nou hij fietsend, heb van mijn vakantiegeld een rode 3-wieler gekocht. Zo leuk, hij vindt 'm helemaal geweldig.
    Dacht als ik nou een stuk loop, komt er misschien wel wat op gang. Maar nee...
    Misschien moet ik toch maar dezelfde zwangerschapsduur van Ted aannemen. Was 39w3d dus nog 10 dagen...

9. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Madelon: Nee het zegt idd helemaal niks. Ben de mijne vorige week (gedeeltelijk) verloren, maar verder nog niks wat wijst op een bevalling binnenkort. (Helaas..) ;)

10. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Mooie foto hoor!
    Echt een pracht meisje!

11. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Marjanne: Lijkt me vermoeiend, met een dikke buik achter een peuter op een driewieler aanrennen. Of blijft ie netjes op de stoep en gaat ie niet zo hard? ;)

12. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Girafje gefeliciteerd met je 40 weken en je 1 jarige huwelijk!

13. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Is bij jullie ook opeens alleen in het Engels of heb ik per ongeluk weer iets veranderd?

14. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Volgens mij hoef je hem niet van te voren te verliezen.
    Verlies je hem wel van te voren, wordt er automatisch een nieuwe aangemaakt tot aan de bevalling.
    Dat heeft mijn vk verteld.

15. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi hoi dames,

Zo zie dat er heeeeeeeeel wat gebept is en wat zijn jullie vroeg op een zondag zeg. Hier weer een slechte nacht achter de rug, (kan ook niet anders aan het eind he) en nu druk aan het poetsen. Ik lees straks of vanavond wel ff bij en dan reageer ik op iedereen, mijn pauze is klaar dus ga verder met boenen (last van nesteldrang vandaag).

Laters meiden en niet teveel beppen he, moet al 12 pagina's teruglezen.

Liefs Roosje,

16. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

Voor wie het niet lukt om 'n foto te plaatsen,
    Je moet bij de paperclip pijltje aanklikken,dan kan je bladderen op je computer en dan uplouden en dan gaat het vanzelf.
    Hij staat er dan in het klein maar als je hem aanklikt word hij groot.

17. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

hey meiden!!!!

hoe gaat het ermee??
    hier gaat echt alles super!!!
    de kleine man is zo tevrede!!! lekker eten en slapen huilt alleen als hij honger heeft hahahaha

met linds gaat het soms wel een beetje moeizaam ze vind het een beetje moeilijk om de aandacht te verdelen.. maar langzaam aan gaat het steeds beter!

Yustin is alweer 8 dagen oud vandaag gaat gewoon te snel voor woorden en hij veranderd echt met de dag

Maar wat hebben jullie onwijs veel gekletst!!!!

en zijn er na marloes nog meiden bevallen of bezig????

en trekken de zwangere meiden het nog een beetje?
    kom hoor meiden de laatste loodjes!!!!!

en jolan rustig aan wijffie jullie kindje komt straks blakend van gezondheid ter wereld!!!

@ buddy balen dat lenthe zoveel krampjes heeft ik geef standaard een pimpet met infalcol voor de fles en tot nu toe nergens geen last van .. weet niet wat jij geeft aan je kleine meisje miss wel al het zelfde hihi maar dat is echt wereld spul .

ik ga ff foto`s proberen toe te voegen

anderszet ik de linken wel neer hahahahahaha

http://i252.photobucket.com/albums/hh3/gabymvlindsey/yustin/DSC02735.jpg
    http://i252.photobucket.com/albums/hh3/gabymvlindsey/yustin/DSC02742.jpg
    http://i252.photobucket.com/albums/hh3/gabymvlindsey/yustin/DSC02708.jpg
    http://i252.photobucket.com/albums/hh3/gabymvlindsey/yustin/DSC02692.jpg
    http://i252.photobucket.com/albums/hh3/gabymvlindsey/yustin/DSC02764.jpg

18. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @girafje gefeliciteerd met 40 weken, en 1 jaar huwelijk :D
    @sarah, fijn dat alles goed gaat nog! hoe dan ook uiterlijk nog maar 13 dagen! Fijn dat het zo gezellig was dit weekend.
    @gabester, mooi dat alles zo goed gaat, heerlijk moet dat zijn!

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    goed zo!!!

hier past 56 perfect ;)

20. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Tjonge moet toch nog wel wennen aan de nieuwe site hoor. Is allemaal even zoeken.

Marloes is alles goed verlopen? Fijn dat je alweer zo snel naar huis mocht.

Deel Deze Pagina