Jolan: probeer wat te relaxen meid.. en laat andere mensen lekker lullen. Iedereen denkt het beter te weten, tegen mij zeiden ze laatst ook, nee dat duurt nog wel even die moet nog eerst indalen..duhh beeb ligt al een paar weken vast én ingedaald! grrrr! Rianne: leuke foto, leuk ook die pluizige haartjes Girafje: nog gefeliciteerd! Hoop dat je beeb snel zal komen nu... Slijmprop: kun je ook tijdens de bevalling nog verliezen, vaak hoor je dat ze de slijmprop nooit gezien hebbeen.. Gabester: fijn dat alles zo goed gaat bij jullie! Leuke foto's trouwens!
Niki, leuke foto's. Minnie, hopelijk duurt het niet lang meer en zet het door bij je. Mama87, vroege vogel. En al gestreken en uitgelezen? Mac, veel plezier bij je schoonma en lief van d'r dat ze thuis willen blijven voor jou (het regent toch). Hmmm choco-aardbeien lekker, geniet ervan. Aaliyah, balen dat Jason niet goed heeft geslapen, idd bel de cb maar en hopelijk slaapt ie vannacht beter. Leuke foto van je ventje en zijn papa. Marjanne, onze lichaam kan ons goed voor de gek houden aan het eind. Hopelijk zet het gauw door en gelukkig dat het geen smeerboel was haha. Gefeliciteerd met je 38 weken. Tamtam, gefeliciteerd met je 37 weken én verjaardag. Veel plezier met je schoonfamilie. Nikita23, beterschap voor je kleine met zijn achterste kiezen. Vinnies, jij ook gefeliciteerd met je schoonma's verjaardag. Veel plezier! Kuide, gefeliciteerd met je 37 weken en gelukkig ben je er weer. Pm2b, probeer niet teveel te piekeren als je slaapt. Goed dat je het in de middag inhaalt als je slecht slaapt in de nacht. Ik kan dat niet helaas, dan lig ik heel de nacht wakker en dat is niet de bedoeling. Hier gaat het verder zijn gangetje. Mandy, haha hoezo verslaafd. Ik drukte gisteren ook steeds op F5 en refresh in de hoop dat de site het zou doen haha. Jij ook al last van nesteldrang, hier ook vandaag en het is weer heerlijk schoon. Aicha, gelukkig heeft Djennah lekker geslapen en jij ook. Hahaha een goede tip, zal straks mijn appelgebakje maar met een touwtje bij de uitgang hangen haha. Leuke foto van je meissie. Debke, gefeliciteerd met je verjaardag. Bab, hier ook dat opgejaagd gevoel en hartkloppingen. Schijnt met het onderbewustzijn (angst voor de bevalling) te maken volgens mijn vk (alhoewel ik me daar totaal niet in kan vinden). Veel plezier in jullie nieuwe huis, alhoewel je kleine nu niet zal spelen met zand gezien dit weer. Joanita, dank je. Mooie foto's van je ventje. Mam85, vervelend die maagzuur. Hier heb ik er al dagen geen last van gelukkig, zou het over zijn? Heide, kijk ze! Fijn dat je goed uitgerust bent en hoop dat je kleine je gehoord heeft. Jolan, van mensen moet je niks aantrekken meid. En klagen doe je zekers niet, schrijf/huil het lekker van je af. Hopelijk heeft de bad zijn werk gedaan. Het komt allemaal goed meis. Rianne, balen dat je kleine niet kon slapen door de krampjes. Wel een leuke foto! Girafje, gefeliciteerd met je 1ste jaar huwelijk en met je 40 weken. Sarah, gelukkig dat alles goed gaat. Gefeliciteerd met je 40w1d. Madelon, volgens mijn vk afgelopen donderdag zegt dat allemaal niks. Je kan de prop pas verliezen tijdens de bevalling en zo ook met de vliezen. Hier al 3 dagen overtijd en niks verloren. Gabster, fijn dat je mannetje het goed doet. Leuke foto's. Zo ben weer bijgelezen, en nu aan mijn appelgebakje met een kop koffie (heb ik zo wel verdiend na het poetsen dacht ik)
@Gabester: Fijn dat Yustin het zo goed doet! Het is een knap ventje, die haartjes, prachtig! @Roosje: Yep, ben alweer in een nieuw boek bezig haha. Manlief ging even de bossen in met ons paard en het regent hier nu heeeel hard. Hoop dat ie op tijd terug was, anders is ie dalijk niet vrolijk
@ mama87: Geen idee.. weet ook niet of ze bij iedereen werken. @ Marjanne: Ja het was ook erg leuk om samen te douchen. In bad lijkt me ook heerlijk ( mag dat voorlopig nog niet ) maar het lijkt me wel minder handig, vooral als je alleen bent. Wat leuk dat je een driewieler hebt gekocht! En lopen schijnt goed te zijn ja .. nog meer lopen dus! @ mama87: Hier niks in het engels hoor.. @ gaby: He leuk dat je er weer een keetje bent. Fijn dat alles zo goed gaat. Logisch dat Lindsey even moet wennen, komt vast allemaal goed ja. Ik hoor toch wel veel dingen over dat infalcol. Ik heb een poedertje wat door de voeding gaat. Mooie fotos!
Thnx voor de uitleg Aichaa.. Wat irritant, het mag maar een bepaalde groote zijn! Dan moet je ze dus gaan verkleinen. Nou ik doe het wel met de link hoor!
hoi allemaal wat een teleurstelling, kan ik eindelijk op de computer, is het hele forum weg / veranderd / waar zijn alle berichtjes? aargh
meiden, bedankt voor jullie lieve berichtjes! Bad heeft me goed gedaan. Moet het gewoon weer uit mn hoofd zetten. Zou zo blij zijn als de kleine geboren is! Wat duurt wachten lang!
nou even wennen inderdaad het nieuwe systeem. het is bij mij al 2 keer vastgelopen. maar verder alles rustig hier, af en toe wat last van rugpijn en harde buiken. van ons mag de kleine wel komen hoor
@ Bab: Mijn kleintje ligt inderdaad in stuit. Heb dinsdag weer afspraak bij gyn en hoop een datum te krijgen voor inleiden. Ga proberen om gewoon te bevallen en enkel als het nodig is krijg ik een ks. Heb (gelukkig) inmiddels al van diverse mensen gehoord dat zij een stuitbevalling hebben gedaan zonder veel problemen. @ Rianne en Mac: Kleintje mag van mij NU wel komen!!! @ Felicitaties: Dank jullie wel!!! ff ego!!!! Vanmiddag weer ff een huilbui gehad. Ben de pijn in mijn been inmiddels behoorlijk zat. Manlief helpt me gelukkig met mijn oefeningen, maar het is erg frustrerend om het niet alleen te kunnen. Hoop zo dat het straks als de kleine er is een stuk makkelijker zal gaan, want ik wil niet meer afhankelijk zijn van anderen! Ik wil alles zelf weer kunnen doen!!!!! Zo dat lucht weer ff op. Moet gewoon maar denken dat het nog max. twee weken kan duren voordat ik ook gaan genieten!!!! x girafje
Hoi lieve meiden, Hoe is het met iedereen? Ook aan het genieten van de zondag? Vriendje heeft de gordijnen opgehangen, ik heb toch het bedje maar opgemaakt. (als het niet goed is mag kraamzorg het over doen) En nog een keer gepoetst. Foto's ervan heb ik op m'n site staan. (zie link onder banner) Verder weer hele mooie beebies voorbij zien komen!
hey meiden, Even laten weten dat Adelisa en ik gisteren uit het ziekenhuis zijn gekomen. ze doet het heel goed thuis. We zijn trotse papa en mama Op hyves heb ik een aantal foto's geplaatst, en ik zal 1 van deze dagen ook hier een aantal foto's plaatsen. Hoe is het verder hier? Kom gauw weer spammen, ga nu lekker genieten van de kleine. liefs, smiley
annemieke: kop op meis, succes met de laatste loodjes, hoop dat ik snel een sms van je ga ontvangen dat je bevallen bent, snap p[recies wat je bedoelt hoor meis, succes kus joanita
smiley, wat fijn dat jullie weer thuis zijn! girafje, kan me voorstellen dat je het zat bent! ik hoop voor je dat de kleine snel komt!!! snieke, niemand is aan het bevallen volgens mij. Alleen roxanne moest gister naar het ziekenhuis, nog niets gehoord van haar. Hoe is het met jou en de kleine?
Smiley, fijn dat jullie lekker thuis zijn! En genieten maar Jolan, hoe is het met jou? beetje rust gevonden of nog niet zo? Dikke knuffel voor iedereen die het nodig heeft!
Fijn dat je weer thuis bent smiley! geniet ervan! Hier is het weer etenstijd voor ons en de krampjes zijn weer toegeslagen bij Lenthe. De kilos vliegen eraf hier! Troosten werkt niet .. pff weet het echt niet meer
ha meiden! dank voor alle felicitaties! erg lief! hoop dat het voor iedereen lekker op gaat schieten nu! probeer even mn draai te vinden in het nieuwe forum, maar kan eigenlijk niet zo goed alles vinden.. als het gaat lukken zal ik binnenkort voor wie het leuk vind een foto plaatsen van de kleine meid en hoop ook mn banner aan te zetten.. Fijne avond iedereen! en voor de wachtende meiden...heel veel succes en geniet van alles wat komen gaat! Liefs bloempje29
stephanie, de rust redelijk gevonden. Aan de ene kant kan ik wel tegen mezelf zeggen: die gedachte is wel heel erg ver gezocht. En vraag me ook af of elke andere ook zo oplet tijdens bijv. bbq.... Maar goed, ik ga het van de week ook melden bij de vk, dat ik me snel zorgen maak enzo. Kijk wat zij zegt. rianne, wat vervelend zeg dat de krampjes blijben bij lenthe.... kan je er helaas niet bij helpen, nog geen ervaring.
ja klopt scheelt 2 uur bij mij maar dat moet je ook weer ergens veranderen denk ik hahahaha hebben jullie trouwens een makkelijkere manier om hier te komen? ik ga nu telkens naar mijn profiel en dan via eigen berichten hier heen:S maar moet wel makkelijker kunnen denk ik hahahaha