Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Ben meteen gaan kijken naar alle positie-kleding. Heb niet meer zoveel van de vorige keer.
    Bij H&M hebben ze ook leuke broeken, ook wat strakkere.
    Ik zou graag een skinny jeans willen, maar dan een positiebroek, zullen ze die ergens hebben? Heeft iemand ze ergens gezien?

2. McGyver

McGyver Niet meer actief

skinny jeans komt je buik straks wel mooi uit, maar voor mezelf ben ik er niet zon fan voor.
    sommige staat het mooi, maar je moet wel een leuk maatje hebben. zie soms vrij gezette mensen die aanhebben, dat vind ik (mijn mening ) echt lelijk

3. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Ik bestel juist heel veel online, ik vind het zo super gemakkelijk.
    Ruilen is helemaal geen probleem, ik pas 't meteen, past 't niet terug in de zak en kleding van H&M breng je gewoon naar 't postkantoor geef je af, krijgt 'n bewijs en klaar.
    Kleding van Wehkamp kun je, of laten ophalen of terugbrengen naar een DHL-point, dat is meestal ergens in de buurt.

Easy is that!

Bestel ook heel vaak kinderkleding, maar ook andere spullen. Zo heb ik ook een hanglamp bestelt bij Wehkamp.
    Ik vind 't ideaal!

Gr.Niki

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    grrr mannen... na ja die van mij...
    handige vent hoor... op mijn drukste dag, ik heel de dag school, kleine op kdv, zelf aan het werk.. komen er 2, door zichzelf uitgenodigde 'gasten' eten...

dat je dan stik moe bent, kind moe van kdv, snel wilt eten en gewoon plof op de bank... dat hebben ze niet door denk..

het moet nog komen, maar mag van mij wel een andere dag of keer...

5. McGyver

McGyver Niet meer actief

zal me er binnenkort is in verdiepen, maar denk dat ik toch liever naar de winkel ga, maar we zullen zien

6. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Ik ben vrij gezet en draag graag skinny jeans (ik vind dat nu nog wel kunnen, alleen passen ze nu al niet meer, of zitten niet erg lekker), maar misschien dat ik inderdaad niet alleen bij m'n buik kilo's eraan krijg en dan is het inderdaad geen gezicht meer, nee....
    Misschien toch maar 'n iets ander modelletje...

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik heb zo'n hekel aan al die boeken en folders die je daarna jaren krijgt, als je 1x iets besteld hebt...

bestel toch niet voor niks via internet... dan hoef ik toch geen folders denk ik dan...

8. McGyver

McGyver Niet meer actief

truste dames

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    slaap lekker

10. demi26

demi26 Niet meer actief

Zo heb weer ff bijgelezen... pfff... ben alleen daar al moe van, WHAHAHA

Smiley gefeliciteerd met je mooie echo!

Nieuwe mama's gefeliciteerd en hoi !

Ellen ik hoop dat de bruine vloed morgen weg is * knuf*

Zo hier verder niet zoveel nieuws... dusseh tot morgen! * zwaai zwaai*

11. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    wat bedoel je

12. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Hallo allemaal,

Nou weer veel bijgelezen haha! Wat veel zwangeren!Super...dat worden heel veel baby´s in juni! hihi

Kunnen jullie nog even mijn extra afpraak in agenda zetten?
    Dinsdag 28 okt termijnecho gyn:)
    Woe 29 okt termijnecho VK....maar die staat er geloof ik al in:)

Ben zo moe..ga zo maar eens mijn bedje opzoeken!

Liefs Deb

(en buik groeit:) zie foto)

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    er staat ook veel leuks op mp
    ook veel nieuwe broeken en veel noppies die zijn erg duur in de winkel dus is ook een optie

14. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    heyyyyyyyyyyyyyyy

wat lief jullie reakties ben blij dat jullie zo blij voor me zijn hahahahahah ;)

hahaha minnie lekker vrolijk berichje met je dansende poppetjes daar word ik lekker vrolijk van hihi.

marb ja zeker mag nu 8 dagen eerder, heerlijkkk.
    maaruh jij gaat over 4 dagen naar een echobureau?krijg je geen echo bij de gyn of vk?en over 4 dagen ben je 7weken toch?das toch niet laat of...?omdat je zei dat je de afspraak laat hebt gemaakt!nou iig dat schiet al lekker op dan haha.

danjo jij ook bedankt, ja ik vergeet ook wel s wat hoor, twas ook meer een grapje hoor haha :D

niki jij ook bedankt, twas meer een grapje maar wat jij zegt is ook wel een beetje zo, tis hier gewoon zo drk dat je lang niet op alles kan reageren en tja dan gebeurt het regelmatig dat je iets schrijft en niemand reageert erop, das idd best wel s jammer, maar na een tijdje zal het clubje idd wat kleiner en hechter worden, dat was hiervoor bij de januari mama's ook.Maar wat had jij dan in je stukje geschreven? :oops:

ellen wat balen meid!hoop dat je volgende week op de echo gewoon een mooie baby zult zien, en dat het bloedverlies snel ophoud

nous welkom en gefelicicteerd!

nou hier alles goed, heb vandaag ect nergens last van gehad, geen krampje niks, ben benieuwd naar morgen, niet dat ik me graag wil leegkotsen ofzo maar een klein beetj kwaaltjes mag best haha

trustennnn

15. Anna83

Anna83 Bekend lid

12 aug 2008
    558
    0
    0
    Jeetje :confused: wat is er veel getypt!

Even een feitje, wij juni mama's zitten qua aantal pagina's al veeeeeeel verder dan de mei mama's en die hebben toch echt 4 weken extra kunnen kletsen + dat zij 90 zwangere dames hebben :)

Toch vindt ik dit veel leuker en gezelliger 8) bij de juni mama's

@Smiley, gefeliciteerd met je mooie echo en wat super dat ze het zo goed aanpakken dat je nu elke week een echo krijgt!

@nieuwe zwangeren, gefeliciteerd en nu lekker genieten ;)

@Ellen, hoop dat het snel ophoudt en dat het niets betekend. Je moet je niet te druk maken hoor, want dat is ook niet goed.

@internetshoppers, I LOVE internet ;) Het is bij ons zelfs zo erg dat de TNT medewerkers onze verbouwing van huis en tuin hebben kunnen volgen (hebben we een jaar over gedaan) en ze nu allemaal complimenten geven. Zelfs als je in een andere straat rijdt herkennen ze onze auto van de oprit :confused: :oops: Maar ja, gemak dient de mens ;)

@all, qua eten ben ik opeens verzot op tomaten creme soep. Heb in de afgelopen drie weken al 8 pannetjes klaargemaakt :oops: :)

Ga zo lekker naar bed toe, maar eerst nog wat toastjes met boursin opsmikkelen =P~

Liefs Anna

16. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Niks bijzonders, hoor....

Ook trusten!

X

17. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    ok nou ik zal volgende keer ook beter opletten hihi

slaap lekker allemaaallll

18. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

hi meiden, morgenochtend naar de huisarts en dan waarschijnlijk afspraak maken met een vk.
    weten jullie of je kan vragen of je vroeger dan normaal een echo mag? met 7.5 - 8 weken bijvoorbeeld?
    wordt daar dan rekening mee gehouden? of hebben ze daar sch**t aan?
    8) welteruste

19. Emme

Emme Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!

Aiche, Jolan en Roxanne, succes bij de VK/gynaecoloog vandaag.

Madelon, sorry, weet niet of je kunt regelen dat je vroeger een echo krijgt...

Las dat er al meiden een zwangerschapsbroek dragen. Leuk zeg, dan lijkt het al zo echt. Ik hoef dat nog niet, merk geen verschil in mijn kleding. Verder ook bijna geen kwaaltjes, best eng, daar word je toch onzeker van!

20. natjes

natjes Niet meer actief

ieeehhhh morgen echo! spannend....

Deel Deze Pagina