hey meis wat vervelend zeg, zo ten einde raad, helaas kan ik je geen advies geven, maar laat die tranen maar lekker gaan!!! lucht misschien ff op! dikke knuf!
@marlieke hoe is het met je zoon durft hij de trap nog af? meiden geloven jullie in pendelen? ik heb net mijzelf gependeld en daar komt uit dat ik 11 juni ga bevallen, dat is donderdag al ik ben benieuwd!
whaaaaaaaaaaaaaa ik heb zowaar tot half 10 geslapen, vanaf gisteravond 00.15!!!!! zo fijn, eindelijk weer is lang kunnen slapen!!! en goed! niet dat ik me hierdoor veel beter voel, maar het scheelt toch... ik bedoel klachten als hoofdpijn bekken vermoeidheid enz... blijven wel, maar ik verwacht dat die ook blijven tot aan de bevalling...
Ga voor je duimen hoor, dat het zo is. Als je net zo'n vooruitziende blik heb als rianne dan is de kans erg aanwezig
das een goede, scheren, kan ik vandaag ook wel is ff doen als ik ga douchen... want ik heb het gevoel dat het deze week gaat komen, dan loop ik er in ieder geval netjes bij...
Ja heeft ook met gewicht te maken en djennah is volgens mij wat zwaarder dan Niek. Ach we zien wel, elke dag is er weer 1. Hoe gaat het met Djennah trouwens?
Mandy, jawel hoor. Zij het wel wat wat voorzichtiger... Ik geloof niet helemaal in pendelen maar vind het wel leuk. Wanneer zou ik bevallen dan volgens jouw pendel? Sanne, succes meid! En ach, ergens toch ook wel prettig als het zou beginnen toch? Ik hoop dat de pendel bij jou het bij het rechte eind heeft. Mag wel eens een keer he? Of ben je het nog niet zat?
heb je de appelstroop en boter nog kunnen redden? hihi hopelijk hebben de weeen wel voorwerk gedaan, en alles beetje weker enzo gemaakt! dan is het in ieder geval niet voor niets geweest..
@Laura: Hoop voor je dat je gelijk hebt! @Mandy: Heb echt exact dezelfde dingen als jou, zouden we toch tegelijk gaan bevallen? Vind 11 juni wel een mooie datum @Mac: Lekker dat je zolang hebt kunnen slapen, je zal het wel nodig hebben gehad! @Mandy: Als je wil mag je ook wel voor mij pendelen?!
Ik heb me voorgenomen om vandaag even te dweilen, een BH terug te brengen naar de winkel en een waskom te halen bij de Prenatal. Maar heb nergens zin in...
vinden jullie het ook zo fijn dat het niet zo ontiegelijk mooi en warm weer is... ik in ieder geval wel, anders had ik nog meer last van vocht enzo gehad....
hopelijk kan de kinderarts je meer helpen, en als het wachten je te lang duurt bel je kinderarts vandaag toch!
Ja ik voel me echt stukken beter als met die hitte toen! Als ik op weathernews.nl kijk blijft het zo rond de 20 graden, dus dat is wel te doen