Voel me'bijna opgelaten om het hier te tiepen met al die kleintjes met vervelende krampjes maar het gaat geweldig met haar,ze heeft 1 moeilijke dag gehad dat ze even flink huilde maar gelukkig was dat maar 1 dag. Ze is wel sinds het weekend verkouden maar toch nog heel lief en tevreden.Ik geniet zo van haar, ben zo gelukkig (zit echt op 'n roze wolk) Mijn jongste zoontje huilde 20 uur per dag ofzo dus was best bang dat zij dat ook zou doen maar ze huilt echt bijna nooit. Ze kan mauwen als ze honger heeft maar meestal valt ze na 2 x mauwen weer in slaap verder is ze steeds meer wakker en heel gemoedelijk aan het rondkijken en te luisteren als ik tegen haar praat en zing (dan gaat ze niet eens huilen ) Nee, het gaat geweldig met haar en mij en de andere kids.
Goeie morgen meiden! Net uit bed, maar moest eerst even lezen hahaha. Guusje gefeliciteerd! Pendelen..... Mandy, als je tijd en zin hebt... Ik ben ook wel nieuwschierig eigenlijk. Mac, fijn dat je zo goed geslapen hebt. Had ik ook al. Als een roosje! Bijna net zo lekker als toen ik nog niet zwanger was. Rest, dikke knuffel. Zal later de tijd nemen op iedereen te reageren, maar de hondjes moeten er nog uit.
Hoe is het hier meiden? Eindelijk mag ik even beneden blijven van de kraamzorg. Ik word steeds weer naar boven gestuurd hahahaha. Vandaag heb ik Julian voor het eerst kunnen verzorgen. Wel weer een nadeel van een keizersnede. Mijn vriend is nog beter dan ik
@aichaa wat fijn dat het zo goed gaat met je dochter, geniet er lekker van! @stephanie bij jou komt eruit 9 juni dat zou morgen al zijn.
Bedenk me net dat mijn schoonmoeder 16 juni op cursus is ergens aan de andere kant van het land. Die denkt ook dat ik dan ga bevallen en zij pas laat kan komen kijken. *duimt* @Guusje: Gefeliciteerd met de geboorte van Lucas! @Aichaaa: Fijn dat ze het zo goed doet, geniet er maar lekker van @Nathalie: Leuk dat je er weer bent! Gaat alles goed met Julian?
Vraagje... Ik heb zaterdagavond gehaktballen gemaakt en heb er nu nog 2 in de koelkast liggen. Ze ruiken nog goed, zou ik ze nog kunnen eten op een broodje??
Girafje: kan me voorstellen dat je het helemaal zat bent, nog effe meid.. Stephanie: leuk kamertje hoor, die voetjes en handjes op de muur ook erg leuk! Smiley: heerlijk dat jullie thuis zijn nu! En groot gelijk hoor, ik zou ook véél liever met mijn kleintje genieten dan forummen... Bloempje: fijn dat het zo goed gaat! Enne foto's zijn altijd leuk natuurlijk!! Mam85: erg irritant die mensen die steeds vragen... en nog niks?!! Ik denk dat als ik overtijd ga mijn hyves op prive zet Hoop voor je dat het niet lang meer duurt! Sarah: haha, die rot banner ook! Marloes: fijn dat het zo goed gaat! En het is gelukkig toch vrij snel gegaan allemaal he. Lekker genieten nu van jullie mooie man! IngeS: Gefeliciteerd met jullie zoon!! Mamadieneke: je zult het helaas niet meer lezen vandaag, maar wilde je nog even vel succes wensen!! Mac: die opmerking krijg ik ook veel nu, kijk zelf ook het liefst niet te veel in de spiegel hihi! Maar wel errug irritant inderdaad!!:x Maar ze zeggen wel eens als een vrouw er wat opgeblazener uit gaat zien dat de bevalling dan niet meer lang op zich laat wachten....dus dat hopen we dan maar!
nathalie: hihi. kan je het van hem leren. haha.. geniet er lekker van! guusje: gefeliciteerd!! suc6 met herstellen en veel plezier met genieten!!
pendel.. haha de vorige keer bij mijn zoontje was ik ook gependeld . die zei dat het 12 jan geboren werd en het een meisje werd.. (3 feb geworden en een jongen) mandy.. als je tijd en zin hebt!!!.. ik hoor het graag van je haha
Datum Naam Gewicht Lengte Zwangerschapsduur Mama 21 april Niek 1735 gram ...cm 33.6 weken Sunshine 14 mei Damien 2480 gram 48 cm 36.4 weken Debke 14 mei Djennah 4065 gram 50 cm 37.3 weken Aichaaa 17 mei Bas 2540 gram 44 cm 36.6 weken Jent 17 mei Jamy 2075 gram ...cm 36.3 weken Joanita 18 mei Delinda 3160 gram 49 cm 37 weken Vergo 23 mei Eva 2700 gram 46 cm 38.6 weken Pixie 27 mei Roos 3050 gram 49 cm 39 weken Dootje 28 mei Anouschka 3230 gram 50 cm 38.6 weken Merel69 29 mei Lenthe 3175 gram 47,5 cm 38.6 weken Rianne 29 mei Jason 2800 gram 48 cm 36.6 weken Aaliyah 29 mei Isabella 2860 gram 46 cm 38.1 weken Natja 29 mei Bauke 3490 gram ....cm 38.5 weken Zeana 30 mei Demi 3520 gram 51 cm 38.3 weken Demi 30 mei Yustin 3320 gram ...cm 38.2 weken Gabester 31 mei Leon 2500 gram ...cm 36.6 weken Lien84 31 mei Floor 2500 gram ...cm 36.6 weken Lien84 1 juni Adelisa 3100 gram 48 cm 38.2 weken Smiley 1 juni Julian 2635 gram 49 cm 38 weken Nathalie 1 juni Mees ....gram ....cm 37 weken Simoon 2 juni Sasha 2950 gram 48 cm 39.1 weken Bloempje29 5 juni Maxime 3580 gram 49 cm 40.4 weken Snieke 5 juni Chris 2480 gram ...cm 38.3 weken Esmee 6 juni Thom 4470 gram 55cm 41.1 weken Marloes 6 juni Joel 4270 gram 39.2 weken IngeS 7 juni Lucas 3170 gram 52 cm 37 weken Guusje44 jongens 15 meisjes 11
Zal mijn bevallingsverhaal even vertellen aan jullie Zondag vroeg in de ochtend werd ik al wakker met wat buikpijn. Heb ik eigenlijk de hele dag wel iets gehad, maar niet bij nagedacht. 's Middags hebben we heerlijk op de bank liggen slapen en 's avonds zouden we naar een bbq gaan. Om 5 uur voelde ik een heel klein knapje en toen een kramp. Op de wc bleken mijn vliezen te zijn gebroken (nog niet volledig, maar verloor wel wat). Wat vruchtwater opgevangen en een vriendin gebeld omdat ik twijfelde en die zei dat het inderdaad vruchtwater was. Zij is ook de hele avond gebleven en omdat het toch nog wel even kon duren is mijn vriend alleen naar de bbq gegaan. Om half 8 hebben we hem gebeld dat de weeen toch wel regelmatig kwamen en hij beter naar huis kon komen. Om 8 uur hebben we de vk gebeld en zij kwam om kwart over 9. Toen had ik nog maar 1 cm ontsluiting en ze zou om half 1 terug komen. Om half 12 begon ik het al moeilijker te krijgen en om kwart voor 12 de vk weer gebeld dat ik persdrang had. Om kwart over 12 was ze er en bleek ik al volledige ontsluiting te hebben. Na even te hebben geluisterd naar het hartje is besloten om de bevalling in het ziekenhuis te doen omdat Julian zijn hartslag iets zakte. Dus op naar het ziekenhuis. Om half 1 waren we daar en ze hebben me tot 3 uur laten persen. Er zat werkelijk geen beweging in. Uiteindelijk is de gynaecoloog er bij gekomen om Julian te halen met de pomp. Voordat hij wilde gaan helpen heeft hij nog even gevoeld en bleek dus dat Julian een sterrenkijker was. Meteen de pomp er weer af en de OK gebeld voor een keizersnede. Dit duurde een half uur voor we akkoord kregen en omdat ik weeenopwekkers had gekregen had ik het aardig moeilijk (kreeg wel 2 keer remmers, maar die werken maar 15 min). Op weg naar de ok raakte de remmers uitgewerkt dus toen had ik het echt niet meer, maar ik hield me groot het kon immers niet lang meer duren (dacht ik). Wat bleek, degene die de ruggenprik gaf was weer in slaap gevallen en kwam dus eindelijk na een half uur eens aan waggelen. Ik kon hem wel wat doen!! Als ik terug kijk op mijn bevalling is het me allemaal heel erg meegevallen tot het moment dat ik na de OK moest
@ mandy, je mag ook voor mij pendelen hoor! (Een vriendinnetje van mijn zus had dat ook gedaan, maar toen kwam er een hele late datum uit...) Zussie had bij Ted voor mij gependeld en kwam toen op de juiste datum! @ Appelstroop, boter en hagelslag... helaas niet kunnen redden... Mijn keuken zag eruit als een slagveld en mijn jochie ook. Hem dus maar voor de 2e keer in bad gedaan. Nu is alles weer lekker schoon! Ga nu maar even boodschappen doen, gôh wat zal ik nodig hebben... Boodschappenlijstje: boter vlokken appelstroop .... hihi!
nou nou nathalie wat een verhaal, en wat een ukkel zeg dat ie in slap was gevallen.... maar mooi verhaal!
Jeetje Nathalie, wat een verhaal!! Dat is geen pretje om zo te bevallen. Wel fijn dat ze er optijd achter kwamen dat Julian een sterrenkijkertje was!! Gelukkig is nu alles goed. Doe rustig aan!!