Juni 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Dootje24, Sep 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. McGyver

McGyver Niet meer actief

wij eten denk ik pizza, geen zin om deur uit te gaan en er ligt nog pizza in vriezer

als je je op De luier vergelijk site www. wat kosten luiers. nl (maar dan aan elkaar) inschrijft, krijg je steeds een mail met waar de aanbiedingen zijn!!! handig!!!

lekker toch nog in je ochtend jas!

2. Aurin

Aurin VIP lid

Oct 10, 2008
    8,337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @sunshine, morgen weer een dag hoor! Idd de site van Mac staan de aanbiedingen.. ennuh wat eet ik vanavond.. gok de restjes van het Indisch van gister.. en anders pizza :)

3. Aurin

Aurin VIP lid

Oct 10, 2008
    8,337
    0
    36
    naast denhaag
    hey Sam..

op je voeding vraag:

Je kan wel overstappen, maar kan zijn dat hij last krijgt van krampjes hier door.

Was er een bepaalde reden waarom hij nu hypoallergeen kreeg(zitten er allergieen in de fam?)
    Zo niet dan kan je gewoon normale voeding geven van nutrilon, dan is er geen reden voor hypoallergene voeding.

4. heide

heide Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Al het goed is doet mijn banner het weer!! Bedankt meiden!

Eten: ook nog geen idee eigenlijk..

Aaliyah: Heerlijk met je mannetje op je schoot... ben wel beetje jaloers.. haha.

5. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

Feb 10, 2009
    1,962
    0
    0
    Ik vind pendelen altijd heel leuk en spannend haha. Of het echt werkt weet ik niet, maar laat altijd graag voor mij pendelen.
    Zelf kan ik het niet.

Dus als je je aanbiedt om voor anderen te pendelen.....;)

6. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Hey Laura
    Nee Sven had dat gewoon mee genomen omdat ze niks anders toen hadden bij de apotheek er zijn geen allergieen in zijn fam.
    Ja ik ben ook bang dat hij krampjes krijgt want hij heb nu nergens last van. Hij heeft alleen beetje moeite met poepen dan hoor je hem echt persen en zn hoofdje wordt rood maar niet huilen ofzo.
    Tis echt zoooo'n zoet kind ik zou zeggen kom eens bakkie doen:):D

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Snap je wel heide maar ik mis nu soms mijn dikke buik weer hihihi. Stond vanochtend bij zn ledikantje te kijken en zo stond ik ook toen ik dikke buik nog had daar moest ik toen even aan denken...
    Geniet er nog even van en ik hoop dat iedereen zn beebjes snel geboren worden!!!!

8. Trotsemama1986

Feb 10, 2009
    1,962
    0
    0
    Guusje, van harte gefeliciteerd!

9. Mily

Mily Fanatiek lid

Oct 2, 2008
    1,088
    0
    0
    Hoi meiden

Kom mij hier ook weer even aanmelden, zag dat er heel wat berichten alweer verdwenen waren door de nieuwe site.
    Ik ben vandaag uitgeteld, het mag nu dus echt wel komen.

Voor de meiden die bevallen zijn: gefeliciteerd :)

Even over dat toucheren, hoe kun je nu voelen waar je moet toucheren?

Hier eten we vandaag stampot rauwe andijvie, het weer is er nu echt weer naar koud en regenachtig. Niks aan en dat voor juni.
    En mandy als je zin hebt, zou je mij misschien ook willen pendelen, ben wel benieuwd wat er uit komt.

Nu maar even een broodje maken voor mijn zoontje en ik, daarna even kijken of hij nog een middagslaapje wil doen, dan kan ik alles nog even dweilen.

10. Adnalie

Adnalie VIP lid

Jul 24, 2008
    11,311
    0
    36
    yvetje, heel veel succes!!

sunshine, wat vervelend dat je er even doorheen zit..... lijkt me dat je je dan aardig machteloos kan voelen. Ik kan je helaas niet helpen....

pm2b, balen dat je slecht geslapen hebt....Gefeliciteerd met je 37 weken!

marlieke, ook jij gefeliciteerd met je 37 weken!

marjanne, wat vervelend dat de weeën niet doorzetten.... erg frustrerend!

mandy, nesteldrang en vaak naar de wc? dat klinkt als een goede voorbereiding ;) Spannend! En wie weet.... heeft het pendelen gelijk. Iemand heeft voor mij wel eens het goede gependeld, wanneer ik zwanger was en waarvan (jongen/ meisje). Doe jij ook voor anderen pendelen? Dan mag je het voor mij doen haha ;)

mac, fijn dat je hebt kunnen uitslapen!

guusje, van harte gefeliciteerd!!!

nathalie, fjin dat je weer een beetje uit bed kan!

Zo ben eindelijk bijgelezen.... Jullie hadden veel gekletst!!!!

11. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

Mar 13, 2006
    1,912
    0
    0
    Noord Holland
    @ mama, wie weet maakt jou jochie er ook een feestje van met boter, appelstroop en vlokken! :)

@ Sunshine, bij de AH 2 pakken pampers voor €16,-

@ Kuide, heb zo het idee dat die weeëndansjes helemaal niet werken.

@ Mandy, 16 juni is nog voor mijn uitgerekende datum. Liever eerder, maar zoals jullie ookal door hebben is punkie erg eigenwijs. (eigenschap van papa ;))

12. Trotsemama1986

Feb 10, 2009
    1,962
    0
    0
    Zoo dames, wat kletsen jullie veel zeg!!

Hier een flinke vorm van nesteldrang, maar de linkerkant van mijn schaambot doet de laatste dagen zooooo verschikkelijk pijn!
    Heb gewoon moeite mijn linker been naar voren te zetten of ook maar iets op te tillen..
    Dus heb maar even heeeel rustig gedaan.
    Moet nog wel de afwas ed doen, maar misschien heb ik daar vanmiddag meer trek in.

Verder heb ik sinds een aantal dagen ook enorme rug pijn!
    Echt helemaal aan de zijkanten.. alsof mijn buik nu letterlijk te zwaar wordt haha.

Ook mijn ribben hebben het zwaar te verduren met die kleine meid. Ze vind het maar wat leuk om tegenaan te schoppen/duwen.

Zo, nu de klaagmodus uit hahaha,...

Mijn kleine meid is trouwens wel rustig gisteren en vandaag.
    Op zich wel lekker, ik voel haar wel goed bewegen, maar gewoon veeeeeeel minder.
    Volgens mij gunt ze mama gewoon even wat rust.

Mijn vriend hoop trouwens heeeel erg dat onze meid op 16 juni geboren wordt. Dan is hij jarig..
    Ikzelf heb liever 17 juni, dan is mijn opa jarig.. Maar omdat hij erg slecht loopt met zijn gezondheid, denk ik niet dat hij nog veel verjaardagen zal vieren. Zo blijft het toch altijd ook een beetje feest voor hem..

13. Adnalie

Adnalie VIP lid

Jul 24, 2008
    11,311
    0
    36
    hoe bizar: de kleine is hier gewoon gedraaid! normaal schopjes links, nu rechts......
    Wist niet dat dat kon zo op het einde!
    Waarschijnlijk is er nog genoeg plek en blijft het gewoon nog heeeeeel lang zitten :(

14. Trotsemama1986

Feb 10, 2009
    1,962
    0
    0
    Wow, hier is het echt zonnig en warm.. Ook windstil!

15. Trotsemama1986

Feb 10, 2009
    1,962
    0
    0
    Ze hebben niet veel ruimte nodig om hun ruggetje te draaien hoor.
    Dat kunnen ze vlak voor de bevalling nog volgens mijn vk..
    Dus ik hoop voor je dat je kindje niet al te lang meer blijft zitten.

16. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

Mar 13, 2006
    1,912
    0
    0
    Noord Holland
    Hier ook een zonnetje :)

17. Sanne

Sanne Fanatiek lid

Sep 18, 2005
    3,691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    @ Mandy als je nog zin hebt mag je eens voor me pendelen want moet je daarvoor weten?

Terug van tandarts het viel wel mee allemaal, kvind de spuit altijd het minste maar was zo gezet, ben alleen wat misselijk nu

18. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

Aug 4, 2007
    1,409
    1
    0
    Breda
    Marjanne Bedankt voor de tip, ga zo toch maar eens richting het winkelcentrum.

Jolan, dat beeb gedraaid is zeg, wist ook niet dat dat nog kon op het laatst. Heb je toch nog een beetje ruimte in je buik.

Hier geen regen hoor, is vannacht allemaal naar beneden gekomen. Nu lekker zonnetje en beetje wind.

19. tamtam78

tamtam78 VIP lid

Jul 12, 2008
    5,303
    41
    48
    Female
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Goedemiddag,

De dames die bevallen zijn GEFELICITEERD!!
    @ maagzuur: Ik heb er ook steeds meer last van, soms overdag soms 's nachts erg vervelend.
    @ Jolan25: De VK vertelde mij dat het draaien tot aan de bevalling kan.
    @ Kuide: Ik heb ook veel striemen op mijn buik is niet mooi, maar het is niet anders.
    @ Mandy: Als je wil mag je ook voor mij pendelen ik ben 28 juni uitgerekend.
    De dames die een weekje verder zijn gefeliciteerd.
    Gisteren een leuke verjaardag gehad, maar was wel helemaal op na die tijd.
    Krijg mijn cadeau nog, want die was over 2 weken pas binnen.
    Morgen naar de gynaecoloog vind het erg spannend.
    Mijn man kan geen vrij krijgen, dus een vriendin gaat mee.

20. Aurin

Aurin VIP lid

Oct 10, 2008
    8,337
    0
    36
    naast denhaag
    @marjanne, niet he.. maar ik blijf volhouden positief denken en gewoon nog een "weeendansje" doen!!

Share This Page