Of heel netjes druppelend plassen meisje 8) Ik heb in mijn vorige zwangerschap ook heel veel last gehad van jeuk. Ik stond 's nachts onder een koude douche te huilen omdat ik er niet meer tegen kon.. Ik hoop echt niet dat ik die kwaal nu ook weer ga krijgen... Hoop niet dat het bij jou ook zulke vormen aan gaat nemen Miss Q
hi, kom me ook aanmelden hier, al zal ik waarschijnlijk weinig posten omdat ik allll zoveel topics bj te houden heb. voor lijstje: 39 jaar, 3e kindje, uitgerekend ergens rond 6 juni denk ik, TB, geen MvM en rest weet ik pas als ik bevallen ben, groetjes
M. komt zo terug met pizza's! Ik had me zo op pizza verheugd, bezorgen ze niet meer bij ons in t dorp :c: . En ik nam geen genoegen met shoarma, dus nu is ie zelf maar om de pizza's met de auto... Je moet wat over hebben voor je zwangere vrouwtje toch?
Hee dames, wat is er veel geschreven Ik kan t niet allemaal bijlezen, ben echt kapot... Mijn temperatuur is nog mooi hoog dus ik heb nog steeds goede hoop
Jent: maakt wel uit hoe je cyclus was Meestal wordt er uitgegaan van een cyclus van 28 dagen, maar ik heb het idee dat mn cyclus korter was. Ik zal het even laten zien aan de hand van 2 lijstjes die ik heb gemaakt mbv de calculator op deze site. Bij de eerste ben ik uitgegaan van een cyclus van 28 dagen: 3 September 2008 Eerste dag van je laatste menstruatie 14 September 2008 Een beetje vruchtbaar 15 September 2008 Vruchtbaar 16 September 2008 Erg vruchtbaar 17 September 2008 Eisprong 22 September 2008 Innesteldag 1 Oktober 2008 Vanaf hier kun je testen 10 Juni 2009 Vermoedelijke bevallingsdatum en hier een lijstje als ik uitga van bijvoorbeeld een cyclus van 25 dagen: 3 September 2008 Eerste dag van je laatste menstruatie 11 September 2008 Een beetje vruchtbaar 12 September 2008 Vruchtbaar 13 September 2008 Erg vruchtbaar 14 September 2008 Eisprong 19 September 2008 Innesteldag 28 September 2008 Vanaf hier kun je testen 7 Juni 2009 Vermoedelijke bevallingsdatum
Alle nieuwe zwangeren: Van harte gefeliciteerd! Super Meisje87: Testen, testen, testen , nieuwsgierige hier. Ik ken je van vorige maand waarin we beiden vmk kregen. Nu gaat het goedkomen voor ons allebei! Testen! Ik heb eigenlijk geen last van kwaaltjes meer. Soms vergeet ik gewoon dat ik zwanger ben en dat is een goed teken. Bij de miskramen was ik er heel erg mee bezig en ik denk dat dat was omdat ik diep van binnen wel wist dat het niet goed zat. Nu ben ik er zeker van dat het goed zit! Ohhhh Meisje 87, ga nou testen
Meris, dat klinkt niet fijn..... hoop dat ik dat idd niet mag krijgen. Heb net al wel een flinke huilbui gehad. En merk dat ik heel snel geirriteerd ben. Hebben jullie daar ook last van? Nu eerst een pak speculaasjes naar binnen werken met een kop rooibos thee, nog meer liefhebbers?
Limmeke! Neee! Echt waar! Wat goed zeg, VAN HARTE GEFELICIFLAPSTAART! Hebben ze je toch uit het vliegtuig geschopt! Dikke knuff en welkom bij de juni mama's. MissQ.
he meiden, er is weer lekker gekletst hier.. spannend voor sommige meiden ook... hoop dat jullie allemaal mee mogen komen kletsen. Hier vandaag vroeg wakker en ben nu echt moe... dinsdag de vk eens bellen voor een afspraak en mvm regelen. Hoop dat ze nog op dezelfde dag ophalen als 2 jaar geleden, dan ben ik nl vrij en hoef ik niks aan de deur te zetten... buren hoeven nog niks te weten ..
-breekt in- jeeee: juni mama's alweer! proficiat allemaal! het lijkt nog zo kort geleden dat ik als eerste de april mama's opende hier. en nu zijn jullie er al. ik wens jullie allemaal een fijne, probleemloze zwangerschap toe. probeer ervan te genieten -ja, ook deze spannende weken- want voor je het weet ben je alweer een heleboel weken of maanden verder! onze buiken beginnen bijvoorbeeld al fors uit te dijen, en dat hadden we toch twee maanden terug ook niet kunnen denken, haha! veel geluk gewenst dames, en klets ze hier. groetjes van een april-mama. -breekt weer uit-
uit vliegtuig geschopt? nee ben vrijwillig gegaan aangezien niemand mijn wens respecteerde dat ik een prive plane had!
Hallo allemaal Ik ben een hele late 29/30 mei aanstaande mei mama. Ik ging even in de topic kijken en er is al zoveel geschreven dat ik er niet makkelijk meer tussen kom. Dus hoop ik dat ik gezellig hier mee mag schrijven aangezien de kans er is dat ik een juni mama word.