Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik heb op marktplaats vanalles gevonden (ook een skinny jeans, maar die is juist in maatje xs... Die is dan te klein voor jou, denk ik? Zo niet, zeg t maar dan geef ik je t mailadres door).

Heb een superleuke broek van H&M, strak en echt mooi. Er zit zo'n band aan, maar ook in een leuk kleurtje waardoor t gewoon net lijkt alsof je een shirtje onder je shirt hebt. Ik zou m ook dragen als ik niet zwanger was :p

2. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Nou, ik mocht een heel vroege echo omdat m'n vorige zwangerschap misschien buitenbaarmoederlijk was. Dus ik belde naar het echobureau (mijn vk heeft geen echo-apparaat en heb geen gyn dus moet altijd naar echo-bureau) voor een vroege echo. Ik had dus ook al een week geleden ernaartoe gekund. Maar die mevrouw heeft me overgehaald wat langer te wachten, zodat we in ieder geval een hartje kunnen zien, als t goed zit!

Maar vandaar dus 'lang wachten' :)

3. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    boh meiden wat is hier veel geklets ik krijg het niet eens meer bijgelezen.

maar ik zag dat smiley een goede echo heeft gehad dus van harte gefeliciteerd. allen die vandaag een echo hebben succes en geluk.

xxx joyce

4. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Goedemorgen allemaal,

Nou ik heb heerlijk geslapen na zo'n goed nieuws van gisteren. Had helemaal geen tijd om hier nog wat te schrijven, we waren bij mijn ouders + zus om de echo nog te showen :) We zijn zooooooo super blij! Mijn geluk kan niet meer op! En mijn ventje is er ook zo blij mee, dat er gewoon tranen kwamen van geluk!

Waarom wij elke week echo's krijgen is omdat ik al 4 miskramen achter de rug heb, en daarom gaan zij het nu wekelijks in de gaten houden. En morgen heb ik ook meteen mijn 2e normale echo + 3d.

Alle nieuwkomers: van harte gefeliciteerd! En meiden die vandaag een echo hebben heeeeel veel succes..

Vandaag ben ik inmiddels weer een jaartje ouder geworden en er staat me een verrassing te wachten van mijn ventje.

5. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Smiley: gefeliciteerd met je verjaardag! Ik ben benieuwd wat de verrassing is... ;)

6. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    goedemorgen!
    meiden die een echo hebben vandaag: succes!
    ik heb mijn eerste plasje voor mvm net gedaan, maar lastig zeg! hoe doen jullie dat als ik vragen mag? kannetje in de wc en dan gaan zitten? of er boven hangen ofzo? pfffff dat wordt nog wat!
    het bloedverlies is al iets minder dan gisteren en zondag, maar ik zal toch pas gerust zijn als we een hartje zien kloppen volgende week.
    liefs ellen

7. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik doe eerlijk gezegd alsof t een potje is... :oops: Ik krijg m echt niet in de wc gewurmd...

8. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Dank je wel Marb, ja ik ben ook wel benieuwd naar de verrassing.

9. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Goedemorgen meiden,

@ smiley gefeliciteerd met je verjaardag

Hier heb ik een hele slechte nacht gehad. Ik lag de hele tijd wakker van de krampen in mijn darmen. Ik zit ook helemaal verstopt.
    Heeft iemand van jullie misschien tips om ervan af te komen?

Voor de meiden die vandaag een echo hebben: Heel veel plezier!

10. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Gefeliciteerd Nous en welkom!

11. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    Hallo allemaal ik moet het even kwijt!
    IK heb gister een echo gehad en ik ben 7.4 weken zwanger.
    Het bloedverlies kwam uit een bloeduitstotting vandaan. nu is het gestopt.
    ik hoop dat dit nog wegtrekt want hij zit precies voor de baarmoedermond aan de binnen kant

12. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    @Smiley24, gefeliciteerd met je verjaardag! Laatste verjaardag met zijn tweetjes ;)!

@ meiden met een goede echo. Wat fijn meiden, dat alles goed is. Genieten he?!?!?!

Ik heb gisteren ook gebeld met de vk voor afsraken...... :(
    Op 13 november hoef ik pas te komen voor een intake :(
    En de echo heb ik pas op 1 december...... :(
    Standaard procedure bij mijn verloskundige!
    Over 6 weken weet ik pas of alles goed is! Dat is dus echt nog lang.
    Ik ben jaloers op alle meiden, met een vroege echo....

13. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel

ik heb ook last van verstopping en krampen die daarmee te maken hebben, veel drinken is t enige wat echt helpt... en als er wat komt, zit ik vaak een half uur op de wc. drink genoeg water!

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Smiley: GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!

15. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113

Je kunt toch voor een pret-echo gaan naar een echo-bureau. Kost iets van 35 euro, maar dan voel je je wel wat zekerder.

@ makey: wat fijn dat t allemaal goed is. Ik hoop voor je dat t bloeden snel ophoudt.

16. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    makey, heb je ook een hartje gezien? wat voor bloed verloor jij? rood of bruin? wel fijn dat met de baby alles goed is! gefeliciteerd!

17. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    smiley, gefeliciteerd met je verjaardag en de mooie echo!

18. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Makey: voor jou ook super nieuws!

Moeders voor moeders... ik zet hem in de wc... houdt hem wel vast trouwens. wat een gedoe haha..

19. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Hier bij het pret echo bureau doen ze dat dus niet. Dit omdat je eerst een echo bij de vk moet hebben laten maken. Dit natuurlij ook om teleurstelling te voorkomen, mocht er iets niet goed zijn. Dat snap ik dan ook wel weer!

20. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    ik heb de broek van wehkamp besteld! ben benieuwd of hij past...

Deel Deze Pagina