sanne zo kun je dus ook vragen beval ik ..juni en dan gaat hij rond draaien of op en neer, rond is ja op en neer is nee.
jullie schrijven veel haha had al weer een aantal pagina's door te lezen Mandy wat komt erbij mij uit?
@Joanita: Wat goed dat Jamy zelf om de 4 uur komt, fijn hoor! @Marjanne: Dan gaan we tegelijk bevallen voor mij is ook 16 juni gependeld! @Laura: Oh balen, over heel je buik? Ik heb het hoofdzakelijk aan de zijkanten, dus ben een ontspoorde zebra haha @Mam: Vind het idd ook maar een vreemde tekst! @Sunshine: Wij eten spaghetti vanavond, lekker makkelijk! @Aaliyah: Kun je niet overstappen op een hypoallergene voeding van eigen merk? Wij moeten ook hypoallergeen geven en pakken de extra care van het Kruidvat. Scheelt veel in prijs met de bekende merken maar is even goed én toch hypoallergeen! Oh zie nu dat hypoallergeen voor jullie niet noodzakelijk is, maar datzelfde geldt ook voor de gewone voeding @Marjanne: Dat hoop ik niet, dat mijn jochie dat gaat doen Dan heb ik nu een probleem met al dat roze in mijn kast haha @Jolan: Hier draait de kleine ook nog regelmatig om haar as, volgens de vk kunnen ze dat zelfs tijdens de bevalling nog! @Sarah: Spannend, hoop dat de harde buiken wat doen! @Pretty: Dat is wel toevallig! Ook wel een leuke datum 07-07 @Mac: Wat lief van je vriendin!
Heb alles afgestofd, gestofzuigd en gedweild met Dettol. Daarna m'n badkamer en wc nog gesopt en nu heb ik m'n broodje gehaktbal wel verdiend maar ben ik te gebroken om hem te maken...
Vinnies: balen dat ie gedraaid is... maar kan toch ook tijdens bevalling indalen? Wil niet zeggen dat het langer duurt nog toch? Mac: wat lief van je vriendin!! Hier is de verveling toegeslagen...heb al vanalles geknommeld, brood in de broodbakmachine zitten, maar nu weet ik effe niet meer wat ik kan doen... Hoop niet dat dit nog 2 weken duurt zo...
@sunshine wat rot dat de voedingen niet lekker lopen en wat stom dat het cb je niet echt goed advies geeft. @marjanne hoop dat je keuken nog een beetje schoon is gebleven hihi. Balen van de weeen, die niet doorzetten. @kuidebokibi 15 juni is mijn man jarig! Dus als je kleine dan komt krijg je een taart van hem! hahah @MAc wat fijn dat je zolang hebt geslapen!
bericht van roxanne: hoi, roxanne hier. Wou even zeggen dat na een lange en zware bevalling, gister avond om 20.08 uiteindelijk keana jayda geboren is! Ze is na 24 uur toch met een keizersnede gehaald. Ze weegt 3586 gram en is 51 cm. Groetjes! Einde bericht
@mutti bij jou komt er 17 juni uit. jullie zijn goed bezig met het schoonmaken haha. hier heb ik maar weer eens foto's geplakt in het album.
ff off topic, ik kan weer op me buik slapen hahaha oww heerlijk is dat zeg hahahaha sorry dames maar ben echt een buikslaper en heb dat echt gemist
@jolan wij zouden op dezelfde dag bevallen toch, wel lang nog he 6 juli. hihi. @heide als de vliezen breken of als ik weeen krijg kan de klein in 1 keer indalen dus moet dan gelijk de vk bellen. Ik heb zelf het idee dat het nog wel evan kan duren omdat hij/zij nog zo hoog zit. @roxanne gefeliciteerd!! @girafje zo jij hebt lekker lang geslapen! heerlijk! @joanita lekker hoor weer op je buik slapen Verder ben ik de draad kwijt hihi
Bedankt Mandy, poeh mag hopen dat het niet zo lang meer gaat duren, zal betekenen dat ik 9 dagen overtijd ga
Hoihoi, alles vrij rustig hier..Straks om kwart voor 3 weer in het ziekenhuis zijn.Ben nu bij mijn schoonouders, ff fijn wat afleiding. Jullie horen me wel weer.Bedankt voor jullie medeleven!! Liefs Yvette
roxanne :gefeliciteerd met jullie dochter!!!.. suc6 met herstellen vd ks. en veel geluk met de kleine!!