Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @sunshine, geen probleem meis, hoop dat t niet alleen bij deze keer blijft dat het helpt ;)

@stephanie, mandy had vanmorgen gependeld voor mij. Ben daarna stiekem zelf ook gaan pendelen, en vandaag en morgen is het antwoord nee, woensdag is het antwoord ja, donderdag en vrijdag is het antwoord vaag dus gok dat de pendel dan geen antwoord meer kan geven. Ben gewoon benieuwd of mijn gevoel (dat vanaf begin af aan 12/13 juni zegt) ook gelijk krijgt, of dat het idd deze week wordt :)

En wat balen dat je van je vent niks mag doen, maar hij ook eigenlijk te beroerd is om het te doen! Niet helemaal eerlijk. Hij kan het dan wel zwaar hebben en klagen maar ho even jij bent bijna 9 maanden zwanger!!

2. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Kuide: Weer helemaal fris en fruitig, haha!

Sunshine: hoop dat de fysio en kinderarst je verder kunnen helpen. En wie weet helpt de tip van Kuide inderdaad al wat!

Stephanie: mannen..!

Ik ben er vandoor, even naar de vk :)

3. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Stephanie, lekker zo'n man he!
    Hier ook al..
    Alleen die van mij vind dus niet dat ik niks mag doen, maar ik moet alles doen hahaha.
    Nou ja, dat niet letterlijk.. Hij vind dat het moet gebeuren, maar doet het zelf niet.
    En dan wel zeuren als het niet gebeurd.

Gelukkig heb ik vandaag enorme nesteldrang, dus heb even wat ingehaald.. Naast standaard dingetjes de keuken extra goed gesopt, waterkoker kalkvrij gemaakt, magnetron gepoetst van binnen enz enz.
    Maar normaal kan hij echt de boom in hoor!
    Als ik zorg dat er schone was en afwas is dan vind ik het wel best hahaha...
    Ja kom zeg, wij zijn hoogzwanger, hun niet!

4. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Sunshine, fijn dat ze bij het cb vandaag goed reageerden en nu maar hopen dat de rest ook gaat werken.

5. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @depke wat fijn dat het zo goed gaat met damian, nog gefeliciteerd trouwens.
    @kuide haha nee niet instorten straks klopt de pendel niet. wat grappig dat jij zelf hetzelfde pendeld.
    @sunshine wat heerlijk he zo'n forum altijd handig. netjes dat ze je gebeld hebben van het cb, sterkte ermee.
    @stephanie lekker klagen hoor, mannen kunnen zo vermoeiend zijn! ik hoor hier ook steeds dat ik niks mag doen maar ondertussen moet je wel omdat het anders een puinhoop wordt in huis.

6. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @mandy ja dat vond ik ook wel grappig, daarom ging het het proberen.. en alle data na 10 juni geeft ie geen antwoord.. wel apart!

7. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Ben ik weer even snel.
    Guusje: Gefeliciteerd met jullie zoon !!!
    Inge S: Ook gefeliciteerd! Geniet ervan!
    Ben benieuwd naar jullie foto's

Las iets over straie. Weet iemand hoe dat eruit komt te zien als je gaat zonnebanken?
    Wij hebben een zonnebank gekocht die krijgen we donderdag.
    @ Sarah: Goed dat je de vk belt. Ben benieuwd.
    @ Mac: Wat lief dat je vriendin komt poetsen!
    @ Vinnies: Balen dat de vk was uitgelopen. Wachten duurt dan zo lang. Wat jammer dat je kleine nog niet vast ligt!
    @ mama87: Hmm broodje gehaktbal! Lekekr hoor. Goed bezig met schoonmaken.
    @ Heide; Vervelend dat je je zo verveeld. De dagen gaan dan zo langzaam .
    @ Roxanne: Gefeliciteerd meid!!! Jammer dat je toch een ks hebt gehad maar fijn dat je kleintje er is!
    @ Joa: Ow wat heerlijk zeg! Ik ben al blij dat ik weer normaal op mijn zij kan liggen, heb op mijn buik nog niet geprobeerd.
    @ Sarah: Hopen dat het doorzet voor je!
    @ bab: Jammer dat het een droom was. Gefeliciteerd met je 37 weken!
    @ gaby: mooi verhaal hoor! vervelend van die persweeen. Ik kon ze ook niet goed opvangen en raakte ook in paniek. 3 perseweeen!! snel zeg! En wat heerlijk dat je geen hechtingen had.
    @ Marjanne; Dat zal wel even schrikken zijn geweest zeg! mama niet meer zo laten schrikken hoor Ted!!
    @ stephanie: Hier klopt de tijd ook niet.. Whahahah leuke muis
    Ik dans met jullie mee hoor!
    @ laura: Heerlijk he zo'n opknapbeurt! Lekker zwemmen vanavond, laten we hopen dat het de laatste keer is met je buik
    Over nagels lakken gesproken, laura, hier vanmorgen ook mijn tenen weer rood gelakt! Kon er eindelijk weer bij haha, dat kon ik niet meer met mijn dikke buik!
    Spannend je krampjes laura!
    @ Debke: Wat fijn dat Damien het zo goed doet!
    @ Sunshine; Fijn dat er nu wat gedaan wordt! En wat lekker dat Niek zo ligt te slapen nu! Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen verder.
    @ stephanie: wat vervelend van je vriend. Dat kan je helemaal niet hebben nu! Misschien is hij zenuwachtig? Lekker klagen hier hoor!
    @ PM; ook al zo'n man, balen hoor! Flink aan het poetsen lees ik! Toch wel lekker als alles schoon is
    Heb de babyfoon aanstaan en ik hoor Lenthe hier poepen hahaha. Zo grappig, dan ligt ze helemaal te kreunen whahaha.

8. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Stephanie: Hier ook 2 uur tijdverschil! En wat een gezellige weeendans :D

@Laura: Teennagels gelakt? Ik vind het knap! ;)

@Debke: Fijn om te horen dat het zo goed met jullie gaat!

@Sunshine: Wat fijn dat de tip van Laura zo goed werkt :). Hopelijk kan de kinderarts je woensdag verder helpen en kun je snel terecht bij de fysio!

@Rianne: Ik had al wat lichte striae door de puberteit en die kleurt best mooi mee in de zon, blijft een klein beetje zilverachtig! Maar weet niet wat er met ‘verse’ en diepere striae gebeurd.

9. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Roxanne: Gefeliciteerd met de kleine meid! Hoop dat je snel naar huis mag en dat je goed hersteld van de ks.

@ Sarah: Succes meid!

@ Stephanie: Je verhaal is heel herkenbaar!!! Bij mij reageert manlief precies hetzelfde! Kan niet wachten tot de kleine er is en ik zelf weer alles kan.

@ Sunshine: Hoop voor je dat je snel advies/tips krijgt van de profs waar je wat mee kan!

10. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    rianne de striae van mijn vorige zwangerschap is huidskleur geworden maar dan een tint lichter als mijn eigen huid.

11. McGyver

McGyver Niet meer actief

nou eigenlijk niet, ik ga er wel vanuit dat het klopt, zoniet dan doe ik mandy wat....:(:( haha just kiddin

12. McGyver

McGyver Niet meer actief

balen dat kleine niet meer is ingedaald...

13. McGyver

McGyver Niet meer actief

jij ook al goed bezig!!!!! alsnog je broodje gehaktbal gegeten?

14. McGyver

McGyver Niet meer actief

Gefeliciteerd roxanne!!!

15. McGyver

McGyver Niet meer actief

spannend hoor meis!

16. McGyver

McGyver Niet meer actief

bij jou ook al spannend

nou dames hoop dat het doorzet!!

17. McGyver

McGyver Niet meer actief

zo ff ego en dan verder lezen...

mn vriendin is net weg..
    ze heeft hele badkamer en wc beneden geschrobt en geboent, zo schoon is het nog nooit geweest haha...
    verder heeft ze beneden gestofzogen...
    ik heb beneden gedweild met dettol en mat van hond schoongemaakt met dettol. dus alles weer schoon, zooooo fijn!!!!!!

nu ff bijlezen!!!

18. McGyver

McGyver Niet meer actief

ik moet morgen naar vk, vraag dan ook is hoe dat zit met strippen ofzo....
    wie weet....

19. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Goed bezig mac, nu mag hij komen!

20. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @mac o jee nou hoop ik heemaal dat het klopt :) . wat fijn dat je vriendin je geholpen heeft.

vanavond moet ik weer naar de vk!

Deel Deze Pagina