Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Hehe...ben weer een beetje bijgelezen!Jeetje jullie kletsen zoveel!

PMB: Ik las dat je zo een pijn hebt aan je ribben....ik heb daar ook heel veel last van gehad.
    Bij mij kwam het doordat Damien steeds er heel erg tegen aan drukte en trappelde...en hij was vanaf de geboorte
    ook erg sterk in zijn benen...dus nu weet ik wat het geweest is haha.
    Maar een erg vervelende pijn!

Kuide:Spannend zo begon het ook bij mij!!
    En ontharen..vreselijk idd met zo een buik...moet zeggen dat dat nu wel een verlossing is hihi
    Maar mis mijn buik wel hoor!

Gab:Wat een mooi verhaal!Het is ook zo speciaal zo een bevalling...heel raar maar zou t nog wel eens willen overdoen...is zo
    snel gegaan allemaal!

Rianne:Wat vervelend dat Lenthe zo een last heeft van krampjes,lijkt me zo zielig.Hoop dat het snel over gaat.
    Damien heeft er tot nu toe nog geen last van gehad gelukkig.
    Kan het niet aan de voeding liggen misschien,of aan de flessen?

Yvetje:Succes meid!

Sarah:Spannend zeg,hoop dat het snel doorzet!

Joanita:hihi ik heb tot de laatste dag dat ik zwanger was nog op mijn buik geslapen haha,maar nu is het wel weer fijner.
    Maar jij zat nu natuurlijk weer met die wond...fijn dat je nu weer lekker kunt buik slapen!

Sunshine:Ja luiers gaan hard haha...was bang dat ik teveel had gekocht!
    Ik haal ze steeds bij kruidvat,newborn kosten daar 3.99 voor 27 stuks.
    Had tijden 9 maandenbeurs toen 5 van die pakken voor 10 euro...maar helaas zijn die alweer op haha.
    Wat vervelend dat Niek zo slecht kan slapen,Damien meldt zich hier ook nog steeds om de 3 uur.(100cc)
    En dat wordt idd vermoeiend,man heeft deze week nog vrij en dan gaat ie ook weer werken.Ben benieuwd hoe ik t dan
    ga volhouden.
    Dus zit hier nog steeds op 8 voedingen en heel af en toe op 7...vraag me ook af hoe ik dit moet afbouwen!
    Wel fijn dat CB vandaag belde hoop dat het allemaal een beetje gaat helpen.
    Wij moeten er morgen heen..ben eens benieuwd wat ze zeggen over de voedingen van Damien.

Madelon:Daar heb ik ook nog over nagedacht om in zo een bad te bevallen...achteraf gelukkig niet gedaan omdat ik
    naar ziekenhuis moest....maar het lijkt me wel een hele ervaring!

Nathalie:Jeetje zeg...ik zou die man idd wat aan doen hihi...gelukkig is je de bevalling wel meegevallen en heb je nu een mooi
    mannetje in je armen.

Aischaaa:Wat fijn dat alles zo goed gaat met je kleine meid!Het is ook zo genieten!

Ow en allemaal bedankt voor de felicitaties!

Lig nu lekker in bed,was kapot van mijn feestje gisteren en beetje ziekjes aan t worden geloof ik.
    Damien ligt lekker op papa's plekje en papa is boodschappen doen,Heerlijk!

Kus Debbie

2. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    goedemorgen.. uuh middag

ik had het voor elkaar. samen met me zoontje heerlijk in bed geschoten en we hebben allebei heerlijk geslapen tot 16.15 uur. oepsie.
    nu maar hopen dat ie vanavond weer wil slapen. haha

nog steeds maagzuur hier. blegh!! bij elk draai die ik doe heb ik het idee dat het eruit komt.. getsie

sunshine: had snel ff door gelezen. fijn dat ze ff contact met je opnamen.. een luisterend oor is altijd fijn..
    hopelijk kunnen ze niek en jou helpen..

nou ik zal rappio aan eten beginnen..

3. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hallo meiden
    ben ik ook weer even.
    Ben net naar het winkelcentrum geweest en ja hoor was te veel hooi op mijn vork...Had meteen al last van mn bekken beetje jammer maar heb eigenwijs doorgezet.
    Heb toen heel lang op een bankje bij de appie gezeten terwijl Sven boodschap deed. Hadden gelijk een nieuw flesje gekocht en het werkt goed! Jason drinkt beter en meer.
    Was ook nog een of andere idioot die het nodig vond om te toeteren toen ik op het zebrapad niet snel genoeg liep en gebaarde dat ik door liep. Ik schold wat (ja echt slecht) en stak mn middelvinger op en wees naar mn kinderwagen. TNTbusje wat er achter stond stak zn duim naar me op hahaha.
    Nu zit ik al een tijdje uit te rusten en besef ik dat ik beter nog niet zo ver kan lopen.

4. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Pretty, je bent er maar weer druk mee geweest!

Ach die mannen weten waarschijnlijk ook niet zo goed hoe ze met hun hoogzwangere vrouwen om moeten gaan.
    Ik had mezelf allang verlaten voor een ander denk ik hahha.

Rianne, heb wel eens gehoord dat zonnebanken goed is voor de straie, vraag mee alleen niet waarom..

Mandy, alle mannen zijn hetzelfde! Ze denken ook dat het huis er altijd schoon uitziet en dat de kleren vanzelf schoon de kast in kruipen.

Ik denk dat de mannen ook wel veel zenuwachtiger zijn dan ze misschien zelf in de gaten hebben hoor.

Mac, wat lekker dat je vriendin zo druk is geweest voor je!
    Wat moet je toch zonder??
    Beebie mag komen zo te horen. :)

Mam, heb je niks tegen het zuur?
    Of helpt het allemaal niks meer?

Aaliyah, lekker even naar het winkelcentrum! Alleen wel rustig aan doen hoor. Niet dat je straks langer last hebt van je bekken omdat je in het begin teveel hooi op je vork hebt genomen...

5. McGyver

McGyver Niet meer actief

@bab gefeliciteerd 37 weken!!!
    Lekkere droom hihi helaas geen waarheid
    Wel raar idee dat je exvriend ook papa wordt….
    Arme visjes en arme luuk
    Fijn dat je zelf nog zo mobiel bent, hier ook wel mobiel, maar lichamelijk trek ik dat toch echt niet meer, helaas…

@madelon, mmm lekker italiaanse bol…
    Trouwens nog gevoeld?

@gab, is het erg dat ie de fopspeen niet wil dan?
    Mooi bevallings verhaal, wel balen dat er 8 keer geprikt moest worden en dat het nog niet werkte
    Wow geen hechtingen!!
    Aah wat lief een kadootje van yustin voor lindsey

@marjanne die Ted, houd je lekker bezig, met verstoppertje spelen zo…dan schrik je wel ja

@rianne balen zeg dat lenthe en jullie weer een rotnacht gehad hebben.
    Fijn dat CB jullie veel goede tips gaven en dat lenthe bijna op geboortegewciht is!

@roxanne,, ben wel benieuwd hoe je KEANA uitspreekt..

@stephanie, hier vindt ik echte sex nog steeds lekker….hihi…

@kuide, ow lekker helemaal fris en fruitig en haarvrij,… hier nog niet gedouched..
    Doe ik lekker vanavond, en ga me dan ook haarvrij maken..
    Lekker hoor zwemmen, hopelijk laatste keer met dikke buik…
    Hihi ook nog alle nageltjes gelakt,…. Daar doe ik nooit aan….niks voor mij hihi
    Krampjes zet maar door bij kuide… en kom ook maar hierheen!
    Pendel je ook ff voor mij kuide hihi…

Mijn huisje is er ook helemaal klaar voor, helemaal schoon, nu ik nog ff douchen en ontharen, en dan mag het vannacht beginnen, scheelt morgen weer bezoekje VK

@debke fijn dat het zo goed gaat met Damien.
    Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Gek he je echte uitgerekende datum…

@sunshine, lief dat CB je belde.
    Wat fijn dat ze je doorstuurde naar fysio en je info krijgt over inbakenen.
    Heeft kuide je misschien toch wel een heel goed advier gegeven.. HOERA VOOR KUIDE

@stephanie, je mag zeker ff klagen hoor, dat snap ik niet mannen die zeggen dat jij het niet mag en het vervolgens ook niet zelf doen…
    Das hier gelukkig wel anders…

@mam85 lekker zeg zo lang samen met je zoontje slapen!

@aliyaah toch nog iets te veel geweest van het goede naa het winkelcentrum…

6. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Aaliyah:Ik ken het...ik wilde ook meteen teveel doen.
    Ook toen na 1 week naar winkel gelopen en heb ook zitten uitrusten op bankje...kwam niet meer voor uit.
    Maar het gaat steeds beter hoor...wel beweging houden dat is wel heel belangrijk het ik gemerkt!

Liefs Debbie

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    heh denk dat ik daar nu te laat mee ben...beetje stom maarja nu weet ik dat ik dat voorlopig dus niet kan.

Las dat jouw man beetje lui aan het doen was, ik ken het meid. Die van mij was met mn zwangerschap ook zo, maar toen ik bevallen was ineens niet meer had ik niet verwacht. Eerst deed ie nog wel moeilijk en beetje zuchten en steunen als er iets gedaan moest worden maar nu niet meer. En hij zei ook dat ie nu pas door had dat het zo zwaar voor mij geweest moest zijn tijdens mn zwangerschap
    Hopelijk is dat bij jou ook zo

8. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    hoi allemaal
    ik ga ook weer eens even wat bijlezen. En dan eens kijken of ik ook een verhaaltje kan typen zonder te janken --> emo!

9. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Oh gelukkig ben niet de enige eigenwijze hihi..Ja ik wil ook wel in beweging blijven loop wel wat meer in huis nu en doe ook wel ietsje meer in huis maar goed ik weet nu mn grens dus die zal ik niet zo snel meer overschreiden.

10. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Heel herkenbaar hoor. Je doet zo snel te veel. Ik dacht ook gaat wel lukken, lopen naar de winkel. Nou ze konden me bijna met de auto weer op komen halen. Heb nog nooit zo lang over dat kleine stukje gedaan.

Luister goed naar je lijf, ookal wil je zo graag weer de oude zijn. En idd. wat debke zegt beweging is wel goed. Elke dag een stukje wandelen met de kleine is voor beide goed, ookal gaat het met een slakkegangetje ;);)

11. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Ach Snieke, hormonen op hol? Dikke knuffel!

Iedereen bedankt voor het lief aanhoren en reageren op m'n klaagzang!
    Het is echt wel een schat hoor, doet al genoeg voor me. Maar af en toe.....
    En dan zijn jullie er voor me. :D

Allemaal piepers aan het schillen?

Is er al iemand bij wie de weeendans heeft geholpen? Of moeten we wachten op de volgende vollle maan? ;)

12. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Tis idd rustig hier...
    Mijn mannetje gaat weer koken vandaag heeeerlijk.

Ben al 10 kilo afgevallen dus nog 10 te gaan, was zo blij dat er 55 stond op die weegschaal:D

13. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Dat doe je goed zeg!!
    :D

14. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    hm ik ga morgen maar een bevallingsverhaaltje typen denk ik, want ik hoor de auto van m'n man, hopelijk met geboortekaartjes :D
    tot morgen!

15. McGyver

McGyver Niet meer actief

@snieke succes met de geboorte kaartjes!

16. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi dames,

*Ego aan*

Ben ik ook ff. Hier niks nieuws, heb nergens zin in. Mijn lichaam werkt niet mee waardoor het met de dag zwaarder wordt. Morgen maar eens mijn vk bellen en vragen waarom zie niet eerst gaan strippen alvorens ze meteen beginnen met inleiden?

*Ego uit*

Guusje, gefeliciteerd met jullie zoontje!

Roxanne, gefeliciteerd met jullie dochtertje!

De rest, er is teveel gebept dat ik het niet meer heb onthouden dus bij deze een dikke knuff.

Liefs Roosje,

17. McGyver

McGyver Niet meer actief

@roosje, ze kunnen niet altijd strippen.
    strippen kan alleen als het al wat weker is enzo, niet als de boel potdicht zit. misschien is dat de reden...

18. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Mac: Wat een fijne vriendin, stuur ze hier ook ff langs ;). Heerlijk spul hé Dettol, het ruikt altijd zo schoon en fris!

@Mandy: ’s Avonds naar de vk? Hier hebben ze alleen spreekuur tijdens kantooruren, dacht eigenlijk dat dat overal was!

@Mam: Lekker hoor, even bijslapen!

@Aaliyah: Doe rustig aan meid, je hebt nog tijd genoeg om te wandelen! ;)
    Wat voor flesje heb je nu gehaald?

@Stephanie: Haha jij ook al? Ik had ook echt een makkelijker exemplaar gezocht als ik hem was!

19. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    mama1987 hier hebben ze alleen de maandagavond, kunnen de mannen ook eens mee.

20. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    ieeeuw er zit hier een hele dikke vlieg binnen, ik kan de zuignappen aan zijn pootjes gewoon zien zitten. Durf hem ook niet aan te vallen met m'n elektrische vliegenmepper, vrees dat ie dan uit elkaar spat :$:(

Deel Deze Pagina