Ik ben nog niet toe aan positiekleding. Ik heb nog geen buikje. Bij mijn vorige zwangerschap duurde het 20 weken voordat ik positiekleding aan had.....en toen was het ook nog niet nodig. Hoop wel, dat ik het nu eerder nodig heb Ik vind het zo leuk!
ellen1983: ja we hebben hartje gezien 140 pm alles zag e rgoed uit , ik heb echt alleen oud bruin bloed/afscheiding steeds verloren.
ik ben ook bij een pretscho bureau geweest die doen wel vroege echo zij hebbwen ook een heel nieuw apparaat. was heeeel goed te zien ,maar dat ligt ook wel aan je lichaamsbouw, of je dik of dun bent.
Ze doen hier bij het pretecho bureau wel aan vroege echo´s, maar niet als de vk er nog geen gemaakt heeft.....dus dan maar gewoon afwachten!
je bent wel een beetje mijn voorbeeld hoor! gelukkig heb ik nog wel iets gevoelige borsten en rommelende darmen, maar dat is ook alles. ik kan de dagen wel voorbij kijken tot volgende week woensdag.
die buik heb ik altijd al... nee ben niet zo mager haha... en heb de hele zwangerschap overgegeven en baby heeft gewoon van mij gegeten. Buikje... klein beetje. Bekenden zagen het wel, vreemden niet. Geeft een leuk verrassings-effect bij de buren haha.
Goedemorgen allemaal ! Hoe gaat het met jullie ? Hier gaat alles goed ! @ Nous: klopt, heb ik ook heel erg hoor, ben blij als ik het met eigen ogen op de echo heb gezien! @ Mac: Het is juist heel gemakkelijk, als je wilt bestel je 3 maten ( zit er altiijd wel wat bij) en de rest breng je terug naar het postkantoor of word bij de deur opgehaald. @ Niki: H&M is inderdaad ook erg leuk! Daar ga ik straks ook eens even kijken. Ik vind dat ze bij miss etam ook altijd erg fijne broeken hebben. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik daar een broek helemaal uitgedragen, zo lekker zat ie! van begin tot eind gedragen. Die ga ik zometeen weer halen @ Marloes...oww wat vervelend! Denk je lekker te gaan relaxen...zucht... @ Danjio..nou welke broek jij hebt? @ Debke: Buikje groeit zeker! Leuk ! @ Anna: haha 8 pannetjes wow ! Lekker toch ! ! Inderdaad internet shoppen is echt zo makkelijk! @ Madelon: Succes vanmorgen bij de dokter! En ik denk dat je het gewoon moet vragen! @ Emme: Komt vanzelf hoor! Meestal vanaf 6 weken beginnen de echte kwaaltjes! En hoeft ook helemaal geen kwaaltjes te hebben hoor en dan zou ik zeggen, geniet daar ook maar lekker van..lijkt me heerlijk! Maar snap dat het ook onzekerheid geeft... @ Natjes: SPANNEND ! ! Kom je gelijk vertellen hoe het was? Enne we willen foto's zien he van de echo ! ! @ Marb: Zo'n broek zit inderdaad ook gewoon al lekker hihihi ik zou het ook altijd wel willen dragen Maar straks na 9 maanden ben je het wel weer zat hoor @Smiley: GEFELICITEERD !! HIEP HIEP HOERAAAAAA Een heeeele fijne dag vandaag en geniet nog even lekker na van de echo @ Makey: gefeliciteerd met de goede echo! @ Guusje: Misschien kiwi's? Ik weet dat als je 's morgens 2 kiwi's eet, dat het dan wel op gang komt! @ berenbotje: aahh dat snap ik...dat duurt ook nog zo lang...maar jij krijgt waarschijnlijk wel de mooiste echo ! Want dan zie je echt al heel veel! @ Ellen: Wat leuk! Die ene broek die ik zei? Die zit echt heeeeerlijk ! Zul je veel plezier van hebben! Mijn meisje is zo verkouden...echt zieig..ik hoor haar op de gang snurken...gossie...ik ga nu op de bank hangen..pppffff echt heel slecht ik weet het maar ben nu zo moe alweer...vanmiddag doe ik het huis wel xxx minnie
hey meiden smiley gefelicicteerd! berenbotje jeetje das idd lang wachten, wou net als marb zeggen ga naar een pretechobureau, maja dat kan dus niet...nou hoop dat de tijd snel voorbij gaat voor je. marb okeej ik snap het, nou nog even wachten en dan mag je, maar idd als t hartje klopt is idd wel beter denk ik want anders weet je ng niet veel, ja wel of t wel of niet in je baarmoeder zit natuurlijk.nou nog ff geduld meid tis bijna zover... natje spannend!wat zul jij al zenuwactig zijn zeg haha... makey gefeliciteerd meis wat super voor je!en nu genieten he! @iedereen met een echo vandaag of iets anders veel suc6! hier alles goed weer nergens last van pffff, maakt je ook niet echt zekerder zeg. ik heb vorige keer dak zwanger was van me schoonzusje en een vriendin van haar 2 tassen zwangerschapskleding gekregen, zitten erg leuke dingen bij, dus ben er erg blij mee. zit ook een leuke spijkerbroek bij strak model alleen dan met zo'n band, kan niet wachten tot ik die aankan, kan m nu natuurlijk ook gewoon aantrekken maar dat staat niet echt he hahahahah fijne dag allemaa
hier ook zo'n verkouden mannetje... pff slaapt niet lekker he. wordt hier ook een rustig dagje op de bank hihi
haha ja hoop het wel, ach we zullen zien, nou jullie sterkte met jullie zieke kindjes!lekker zeg dagje bankhangen ik moet nu echt werken pffff maar hoef maar tot 2 dus valt mee doeiiiiii
Dan is het verassingseffect inderdaad groot! Dat is ook wel leuk. Dat overgeven ken ik, dat heb ik ook gedaan. En toch was dat dubbel en dwars waard.