ik heb amper geslapen, steeds maximaal half uurtje en dan werd ik weer wakker. Weeen zijn wel gezakt. Krampen niet. Blijf een zeurderig, ongi gevoel houden in mijn onderbuik, wat gewoon pijnlijk is. Ook is de kleine sinds gisteravond druk, voel hem echt elke 5 minuten sinds gisteravond uur of 10.. is dit normaal, vraag ik me af.. Nou goed.. ik hoop dat er weer weeen komen vandaag.. Die ongi pijn die blijft hangen is alles behalve fijn!
@Aaliyah: Leuke foto’s weer van je mooie ventje! @Demi: Fijn hoor, dat ze zo tevreden is, geniet er maar lekker van @Marloes: Wat fijn dat grote broer zo lief is voor Thom! @Laura: Jammer dat het niet heeft doorgezet… @Minnie: Spannend, hoe is het nu?
@mama, nee snap ik.. ik weet ook niet of ik t gezellig vind dat ik er nu al ben ben iig gesloopt na vanacht! En die klote kramp onderin mijn buik auw!
@Laura: Wel fijn dat er iig iets gebeurd daarbinnen! Hopelijk zet het snel door! Hier gebeurd helemaal niets lijkt wel.. Gisteravond stuk gewandeld en gesext, maar helaas...
@mama, ja idd fijn dat er iets gebeurd! Jammer dat er bij jou niet gebeurd!! Ik heb niemand om mee te sexxen, maar moet zeggen, zoals het nu voelt met die kramp, nee geen sex!! auw auw auw. Snap ook niet hoe t kan dat meneer zo druk is... moet hij niet slapen?
@Laura: Misschien probeert ie ergens de uitgang te vinden maar weet ie niet welke kant ie op moet... Ik denk dat ze me met 42 weken moeten inleiden!
@mama, pff hond uitlaten.. ik kan amper naar beneden lopen zon pijn doet mijn onderbuik .. hoop dat mijn vader zo opstaat en even met hem wil lopen.
Nou hier ook al een vroege vogel! Lig al uur te koekeloeren in mijn bed....ook hier buikpijn/rare pijn onderbuik. Kan alleen niet plaatsen of het voorweeen oid zijn. Heb nl niet het gevoel dat bij pijn mijn buik hard wordt, dat moet wel toch? Ook ineens een hele branderige onderkant... En vannacht weer gedroomd dat ik aan het bevallen was. Pfff wat een tegenvaller om dan in werkelijkheid wakker te worden haha! @Minnie: Sterkte meid! Hopelijk heb je snel jullie kleintje!
@Laura: Is de pijn zo erg? Blijft ie of komt en gaat ie? @Bab: Geen idee of je buikt hard moet worden Wat gezellig, heb 2 parende koolmeesjes op m'n balkon. Wist niet dat ze zo klein zoveel herrie konden maken. Of zouden ze gewoon ruzie hebben?
@mam, de pijn is ja erg vervelend!! en het blijft zeuren, wordt soms wat erger zakt dan weer iets maar blijft wel aanwezig. @bab, bij echte weeen moet je buik volgens mij wel hard worden. Ik had vanacht wel iets weeen, harde buiken die Auw auw zucht zucht deden.. Maar nu ook alleen dat gevoel in mijn onderbuik.
@Laura: Vervelend hoor, hopelijk doet de wandeling iets en zet het door! Hier heb ik manlief zover gekregen dat ie de hond uitlaat, die is toch al aangekleed voor z'n werk .
@Nieuwbakken mama's, gefeliicteerd met de geboorte van jullie wondertjes! Geniet ervan! @Kuide, sterkte meid! @Minnie, spannend! @All, hier gisteren voor de 6e keer ofzo sinds 3 weken indalingsweeen gehad. Dat is het nadeel van veel vruchtwater. Ukkie heeft hierdoor zoveel ruimte dat ie geregeld weer omhoog gaat. En ja, dan daalt ie dus na een paar dagen weer in... Verder gisteren weinig online geweest. Schoonzusje kwam even helpen in huis. En gisteravond was de partneravond van zw.gym.