Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Marlieke: En gezellig gepuft saampjes? ;)

Ik ga nog even proberen te slapen, nu heb ik het bed voor mij alleen :D

2. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Goeiemorgen meisjes

@ Minnie, spannend hoor! veel succes vandaag! en mooi dagje, niet te warm om te bevallen. ;)

@ Kuide vervelend zo'n nacht...

@ Bab, dat is idd niet leuk om zo wakker te worden. Zou leuker zijn als er dan echt iets aan de gang is.

@ mama, dat is nog wel heel lang wachten! :(

@ babyfoto's, mooie kindjes hoor! Jullie hebben allen goed werk afgeleverd.

@ Marloes, wat heerlijk dat het goed gaat met je 2 mannetjes!

Hier dus weer geen punkie. 8)
    Heb alles geprobeerd te negeren, dus geen weeën timen e.d.
    Heb redelijk geslapen, was moeilijk wakker te worden.
    Kwam ik beneden was mijn man al klaar om naar zijn werk te gaan. Hij nam meteen Ted mee naar KDV dus heb m'n jochie maar heel ff gezien... vind dat helemaal niet leuk.
    (Normaal al niet, maar nu door hormonen voel ik me nog zieliger...:()

3. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    @Buddy, ja hoor! haha nee puffen hoeven de mannen niet meer tegenwoordig. Maar ze hebben wel heel veel info gekregen over bevallingen. En wat te doen wanneer de vk er niet op tijd is.

Maar ik denk dat de vk eerder op tijd is bij mij dan manlief. Tenminste, wanneer ukkie overdag geboren gaat worden. Marciano was er toen met 2uurtjes geteld vanaf de 1e heftige wee. Had er nog sneller kunnen zijn wanneer ik niet 1,5 uur was blijven lopen met persweeen en (bijna-)volledige ontsluiting...

Manlief zat telkens in onze woonplaats voor zijn werk (allround monteur installatie) maar moet vanaf morgen naar Arnhem. En dat is dus een klein uurtje (buiten de spits) rijden van ons huis.

4. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Goeiemorgen!
    Lenthe heeft vannacht gelukkig geen huiluurtjes gehad! Ik lig nu lekker met haar op de bank.
    Weet niet zo goed waar ik was gebleven met bijlezen..
    @ aaliyah: Mooie fotos! Vooral waat jullie met z'n tweeen op staan!
    @ Minnie: Spannend! Zet hem op meid!
    @ Laura: Hoop dat het doorzet bij je!
    @ bab: Bij mij werd mijn buik ook niet hard met de weeen.
    @ marjanne; jammer dat je ted maar even hebt gezien!

5. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    wow .. spannend!! toitoitoi~~

6. demi26

demi26 Niet meer actief

Oh Minnie, spannend! Succes meid...

Dames wat waren jullie vroeg zeg, pfff...

Hier een iets onrustig nachtje, zit ook rond de regeldagen met BV en mijn grote mannetje krijgt zijn laatste kiezen erdoor... dus even wat troost geboden vanacht..

7. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    kuide:"hoe is het nu?

mama19..: ja wat een herrie maken die vogeltjes he. wij hadden een nestje met mussen vlakbij de dakgoot geloof ik.. zo de ju.. die jongen krijsen als ze er aan kwamen met voedsel

demi: ojee kiezen er door. dat zal hier binne kort ook wel gebeuren. al hoor ik hem er nog niet over..
    ik mag ook niet in zijn mondje kijken..
    suc6 met de regeldagen

sarah: en al bevallen op de 9e? vandaag is onze dag volgens mandy haar pendel voorspelling hahah

hier alles rustig.. zo als gewoonlijk

8. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Ik denk dat je hiervoor beter een speciale creme ter vermindering van littekens kan gebruiken. Die zijn meestal wel te koop bij de apotheek of grotere drogisterijen.
    Ik denk dat dat beter zou helpen.

9. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ pm: Ik dacht dat bio oil daar ook voor was. Maar ik kijk binnenkort wel even in de winkel, thnx.

10. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Computer staat nog niet aan of de weeen en gebroken vliezen vliegen je om de oren!
    Spannend meiden,

Kuide, ik hoop voor je dat het doorzet.

Minnie, succes vandaag! :D

Bab, idd balen wakker te worden na een droom dat je al bevallen bent zeg!
    Veel gerommel al vanochtend trouwens bij veel meiden, denk dat de computer niet uit gaat vandaag. hahaha

Marlieke, hoe was de partneravond van de gym?
    Wat balen dat je man zover weg moet voor z'n werk. Gewoon ruim op tijd aangeven als je je anders voelt dan anders dus!

Rianne, wat lekker met je meidje op de bank na een rustige nacht. :)

Hier alles rustig. Zou ook volgens de pendel vandaag gaan gebeuren. ;)
    Wel heel veel harde buiken en een druk kind. Hele vreemde buik hahaha, rechts ligt niks, links een hele dikke bobbel. Beebie is dus gezellig aanwezig.

En wat zijn jullie plannen voor vandaag?

11. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Hee meiden, lang niet geweest hier! Ik volg nog steeds wel alle baby's (op de juni site ) dus ik ben wel een beetje op de hoogte... ;) Echt bizar: bijna de helft is al bevallen, en we zitten nog niet eens op 1/3 van juni...

Hier alles nog rustig. Had stiekem gehoopt afgelopen weekend te bevallen, omdat mijn man dat steeds dacht. Maar meisje zit er nog en lijkt niet van plan te gaan verhuizen binnenkort ;)

Fijn te horen dat het met jullie goed gaat! Enneh... Ik vind het tijd voor mam85 en Sarah! ;)

12. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    marb: helemaal mee eens!! haha
    fijn dat het goed gaat bij jullie.. hopelijk heb je je meisie snel in je armen

13. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    hey laura! ook op zwangerschapspagina?? leuk hea? ik zit er ook best vaak op...jij wordt ook een junimama! leuk joh noa was gister alweer 1 jaar...pff...t jaar is echt omgevlogen!
    hopelijk heb je snel die kleine in je armen! volgens mij heb je geen makkelijke zwangerschap achter de rug! geniet straks maar van je wondertje het is het allemaal waard! sterkte en houd nog ff vol! groetjes linda

14. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Ik heb weer mooie babyfoto's voorbij zien komen hoor!

Hier is het wat onrustig. Sinds gisteravond pijnlijke ongi-krampen..
    Vannacht ook steeds, vanmorgen ook nog.
    Ze komen niet heel regelmatig, dus we zullen zien wat ze gaan doen haha.
    Ze zullen wel weer afzakken.

Verder wel goed geslapen vannacht.
    Mijn ribben doen erg veel pijn, dat is wel heeeeel vervelend.

Kuide: ik hoop voor je dat het door gaat zetten!

15. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Ben weer wakker..

pijnlijk onderbuik gevoel is weg.
    Wel weer onregelmatig harde buiken en nog steeds een hyperactief kind!

Hoop dat er wel wat gaat gebeuren!

16. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @minnie spannend, succes ermee!
    @kuide het blijft toch steeds wel rommelen bij jou.

zo hier net mijn dochter naar de psz gebracht en het gaat super ze kijkt niet eens meer naar me als ik wegga!
    daarna even gezellig bij mijn zus een bakkie gedaan en nu hier een neuzen of mijn pendel gaat kloppen al weet ik niet meer wat ik voor wie heb gependeld.

17. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    Weet iemand misschien hoe je op dit forum geabboneerd kunt worden? Moet nu steeds terug zoeken en krijg ook geen mail meer...

Zo, net gezogen en gedweild. Gestreken was opgeruimd en huis gesopt. Gedoucht samen met Luuk en nu gaan we naar de gyn. Ben benieuwd....Buikpijn is weer afgezakt gelukkig! Vanavond laatste les zwangerschapsgym. Die weken zijn echt voorbij gevlogen!

18. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Goedemorgen allemaal!!

Kuide wat ellendig dat het niet door zet en dat je slecht geslapen heb. Hoop voor je dat erg echt wat gaat gebeuren deze week. Wat was er ook alweer gependeld.

Marjanne hoop dat het bij jou ook wat meer beweging gaat komen.

Marlieke indalingsweeen lijken me niet echt prettig of valt dat wel mee.

Minnie spannend hoor! Je hebt vast snel jullie kindje in de armen. Succes!

Rianne fijn dat Lenthe rustig is geweest vannacht en fijn dat het zo goed gaat met haar. Hoe is het nu met de krampjes?

Mam85 ga eens aan de slag vandaag is gependeld dat je gaat bevallen. :)

Heeee buddy gebeurt er nog niets bij je? Moet maar snel verandering in komen hoor. Maar fijn dat het goed met je gaat. Dikke knuffel!!

Pm2b da's niet fijn die ongikrampen. Maar in ieder geval lekker dat je goed geslapen hebt vannacht.

Mandy fijn dat het zo goed gaat met het wegbrengen van je dochtertje naar de psz. Dan ga je toch wat geruster weg denk ik.

Hier vannacht echt heerlijke nacht gehad. Niek kwam pas om 4.30 uur en vanochtend heb ik hem uiteindelijk om 8.15 uur wakker gemaakt. Wist niet wat me overkwam. Had dit ook niet verwacht wat gisteravond was het nog echt drama hoor, alleen maar brullen.

Vanochtend na het voeden heeft hij toch een paar keer flink spugen, dus dat ook maar even in de gaten gaan houden. Maar ja hij klokte het ook zo snel naar binnen, was geen houden aan.

Had gisteren al een poging gewaagd met rust en regelmaat. Dus wat doen we nu. Wakker worden, verschonen, voeden, knuffelen en als hij nog wakker is in de box even spelen. Bij de eerste gaap gaat hij naar bed toe. En het lijkt wel te werken.

Hij ligt nu ook heerlijk te slapen, weliswaar ingebakerd anders ligt hij uiteindelijk aan de andere kant van het bed.

Vrijdag komt de fysio al dus ben benieuwd wat zei zegt/gaat doen.

Dus deze verdrietige mama is alweer wat blijer aan het worden. Nu maar hopen dat het doorzet.

19. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    bij je gebruikersinstelling kun je het aanvinken dat je mail wilt, je kan daar ook zien waar je op gereageert hebt en dan kun je het ook veranderen.

wat is het rustig hier!

20. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    sunshine wat fijn dat het wat beter gaat, rust en regelmaat werkte hier ook goed.

Deel Deze Pagina