kort maar krachtig verhaal, en snelle bevalling fijn dat alles goed is gegaan! en jullie je goed voelen!
Hier gisteravond ook regelmatige harde pijnlijke buiken gehad..Voorweeën denk ik. Om de 10 minuten en paar uur lang, vannacht gewoon goed geslapen en negens meer last van nu... Dacht even dat het ging beginnen, maar helaas.. Vanmorgen even gewinkeld met mijn moeder en nu weer niksen hier. We komen vanavond met mijn oud-collega's bij elkaar, maar twijfel nog af ik zal gaan eigenlijk. Is vrij laat pas en ben ik nooit voor 11 uur thuis en is toch 20 min rijden... heb nog even om na te denken.. kan altijd zo lekker blijven twijfelen...
Jeetje Inge, dat klinkt als een bevalling waar we allemaal wel voor willen tekenen! En wat een mooi mannetje.
@gabsterdat is balen ik hoop dat het niet zo duur uitvalt! kijk eens op werkspot.nl daar bieden de bedrijven tegen elkaar op en is het vaak voordeliger. @sanne wij eten makkelijk gebakken aardappels, doperwtjes en wortels en schnitzel. @kuide spannend hoor. @buddy lekker hachee hmm.
hey meiden, vanmorgen bji de vk geweest en een heftig gesprek gehad. Ze vroeg hoe het ging, en ik begon meteen te huilen..... Ik vertelde dat ik me dus zorgen maak om het feit dat ik vlees op heb (bbq) dat aangeraakt is met een tang die ook rauw vlees had aangeraakt. Ik vertelde dat ik snachts slecht slaap erdoor en bijna geen eetlust heb. Was dus 2 kilo afgevallen........ Zij gaf aan dat de kans wel heel klein is, maar dat het heel normaal is dat ik me zorgen maak. Dit komt vaker voor, en helemaal in combinatie met hormonen. Ze begon over een gesprek met een psycholoog of medicijnen..... Ik heb aangegeven dat ik dat liever niet wilde, maar zij zei: zo kan je ook niet doorlopen! Ze heeft een brief gemaakt voor mn huisarts en ik moet zelf nu kijken wat ik wil. Ik ben direct naar mn moeder gegaan en die heeft een vriendin gebeld (zij is psycholoog), daar ga ik morgen heen. Meiden.... ik zit er echt even doorheen, en ik baal van mezelf! Heb even geen puf om op anderen te reageren en ik hoop gewoon dat ik die gedachte zo snel mogelijk uit mn hoofd krijg!
girafje: hopelijk volgende keer ontsluiting... ik duim!! tamtam: fijn weer goedgekeurd!! mandy: ben er nog hoor debke: wat kun je trots zijn he!! heerlijk dat gevoel!! marjanne: fijn weer goedgekeurd!! gabester: he getsie.. hopelijk valt het mee!! sanne: hier staat lasagne op menu kuide: spannend aaliyah: veel plezier met de visite sarah: jeetje zeg. niet eens gekeken?? belachelijk.. al deden ze bij mijn 1e zwangerschap ook niet iets eerder dan pas in de 42 week.. ik hopo dat de dagen snel voorbij gaan. en idd morgen gewoon ff bellen ingeS: wow haha kort maar krachtig!! fijn dat het zo snel is gegaan.. mooie foto!! wij zijn weer terug van winkellen.. ff flinke inkopen qua kleding bij de bristol gedaan voor me zoontje.. 50% kassa krting.. tjakka!! en nog een paar goedkope echte crocs gescoort!! vorigzomer heeft ie echt ene paar versleten.. ideaal!! (ik vind ze voor kinderen alleen maar leuk hoor.. niet voor volwassenen) hier nog steeds alles rustig.. kreeg nog wel een leuke sms. morgen komt me moeder. ze wil nog wel ff voor me poetsen.. de schat!! en ik ben blij dat er wat afleiding is
hey meis wat goed dat je het hebt aangegeven bij de vK! en nu er wel iets mee doen!!! en er morgen heen gaan. doet je vast goed, geef het een kans, is het niks ben je zo weer weg!! en schaam je er niet voor is nergens voor nodig, juist knap dat je die stap zet!!! kop op meis dikke knuf!
jolan: is ze bang voor een depressie dan?? maar het is helemaal niet erg hoor om er met iemand anders over je gevoel te praten! luister goed naar je zelF!!
@sarah een hele dikke knuffel voor jou! @stephanie wat grappig dat andere mensen erover dromen. @inges wat een super bevalling, fijn dat alles goed gaat. @heide je hebt in ieder geval een goed excuus als je niet gaat.
hallo dames, sorry evo ego: net weer even naar inloop spreek uur geweest van cb, mannetje was alweer 330 gram aangekomen, ze hebben hem ook voor het eerst gemeten, hij is 46.2 cm lang dus maatje 50 gaat hier nog wel even duren, zeker nog weekje of 3 vertelde ze tegen mij. wordt denk ik toch wat kleinere maatjes aanschaffen maar denk ik. kus joanita
mac, ja ik ga zeker morgen! Maar medicijnen zie ik gewoon niet zitten. WIl niet aan die troep! mam85, ik weet niet of ze denkt aan een depressie. Maar ze gaf aan dat er medicijnen zjin waarvan ik beter slaap en rustiger word. Toch heb ik daar geen vertrouwen in, want volgens mij haalt dat die gedachte niet weg. meiden, even een vraag: zouden jullie je ook zo druk maken , als je zoiets gegeten hebt, of ben ik gewoon echt niet reeël bezig? Ik kan mezelf het ene moment echt wel zeggen: kom op , stel je niet aan! Niets aan de hand.... maar op een ander moment komt het toch weer terug
ik had begin van de middag een sms van mijn vader; waggel hoe gaat het? ik heb terug gestuurd; puf puf. nu hoor ik niks meer haha hij zal vast denken dat ik aan het bevallen ben. @jolan meid wat vervelend, kop op en succes morgen. @mam85 ik vrees dat mijn pendel niet uitkomt.
@jolan, ik zal heel eerlijk tegen je zijn. Nee ik maak me daar niet druk om. Ik heb gewoon biefstuk, varkenshaas medium rood gegeten tijdens de zwangerschap. Ook zelfs een stuk rauw gehakt, kwam ik achter na 2 happen. Druk maken erover is erger voor jezelf en de kleine dan dat vlees denk ik! kop op meid!