FIjn dat het zo goed gaat met Thom Marloes. Ja ik was nog langs geweest in het ziekenhuis maar ja je was al zo snel weer weg dat ik geeneens kon blijven logeren
jamy woog vanmorgen op het buro 2630 gram en is 46.2 cm. hij krijgt 110 cc per voeding en tussen door als hij veel huilt en dorst heeft krijgt hij zo af en toe nog 20 of 30 cc lauw water hoeveel krijgt niek nu dan???
hier waarschijnlijk ook een kale baby hoor! ik was namelijk kaal bij de geboorte en mijn vriend nu haha! vandaag weer behoorlijke heftige ongi-krampen..
haha... ja, voor de rust adviseerde ze ons, om gewoon naar huis te gaan. Anders had ik op een 4p. kamer gekomen...
Tjonge moet je zeggen dat ik het wel veel vind hoor. Maar als het cb het goed vind. Niek weegt denk ik zo rond de 3 a 3,2 kg en is 47,5 cm lang (2 weken geleden dan). Hij kreeg 7 x 80 cc en ik ben nu even aan het uitproberen met 6 x 90 a 95 cc. De kinderarts had nl. aangegeven dat bij 7 voedingen 80 cc echt de max was.
Jeeej weer harde buiken!! alleen ze doen geen auw! hoe kan dat nou wel al weer een aantal om de 6 minuten,... doe maar doorzetten!! Dan komt mandy haar voorspelling van 10 juni vast wel uit!!
ja hij heeft het toch echt nodig heb de eerste twee weken uitgeprobeerd met de voedingen, maar hij bleef huilen met 80 en 90 voeding. zo heeft de kraamhulp ook gezegd elke dag 10 cc omhoog en tot de max van 100 m aar ook bij `100 bleef hij huilen, heb ook overlegd met de kinderarts en die zei tegen mij dat het 150 a 200 cc voeding per kilo lichaamsgewicht. maar moet eerlijk zeggen dat ik meer op me moedersinstinct af ga hoor, wij eten ook als wij honger hebben, en dan heb ik zoiets van de kleine geeft duidelijk aan wat hij nodig heeft qua voeding en heeft met 6 voedingen gewoon genoeg. zelfs nu komt hij tussendoor nog en zoekt naar zijn fles, dan krijg hij gewoon wat water en volgens mij is het ene buro ook anders als het andere er is geen pijl op te trekken volgens mij
shunshine: waar heb jij de prematuur kleertjes vandaan gehaald, ben op zoek naar betaalbare kleding, maar zit te twijfelen, je hebt ook maatje 48 toch/? of 47 ik weet het niet precies, moet zeggen dat ik 10€ voor een broekje betalen toch wel heel erg veel vind hopelijk heb jij wat tips voor mij
@Mandy...hier hetzelfde...haha! Mn vader hangt tegenwoordig elke dag aan de lijn...en daarbij denk ik dan dat ie zich niet zo druk moet maken...en mn schoonouders hebben vaak meer aandacht voor mn schoonzus en dochtertje...Het is idd nooit goed! Haha! @Jolan...gelukkig! En wat iedereen al zegt...het kan totaal geen kwaad om er met iemand over te praten! Ik heb zelf met iemand gepraat nadat mijn ouders waren gescheiden (zo'n 10 jaar geleden) en dat heeft me ook echt geholpen! Dus gewoon doen! Medicijnen weet ik ook niet of ik dat zou doen hoor! Helemaal omdat je in verwachting bent...want je zelf al zegt! En je hoeft niet zo lang meer dus nog even volhouden meid! @Gaby...wat een leuke foto! Hoe is het met je dak? Net even gegeten...heb helemaal geen honger! Het is dat het moet...haha! Het is nog steeds wel bezig...de ene keer erger dan de ander...dus ik denk dat ik morgen zowiezo maar bel hoor...dan kijken ze er tenminste even naar!
Moet je zeggen dat ik veel prematuurkleding heb gekregen, maar dan voornamelijk mt 44. Hij heeft nu mt 50 maar dat is nog iets te groot. Prenatal of V&D kan je wel e.e.a. vinden maar verder is het maar moeilijk moet ik je zeggen.
oke ja zit te twijfelen of ik nog bij moet kopen, hij heeft 1 pakje nu 46 en dat wordt al iets te klein, heb 50 genoeg maar is eigenlijk nog te groot, maar hij zal er echt wel ingroeien denk ik dan toch ja vind het moeilijk heeft hij het misschien maar 1 week aan
ik ben van 44 naar 50 gegaan hoor, vond het zonde om voor 1 week iets te kopen. En bij mij past 44 nu nog en zit 50 al goed. Verschilt zo per kleding.
oww net voor het eerst samen met het mannetje onder de douche gegaan, hij vond het geweldig. sorry moest ik ff melden
lots of babytalk, wel grappig om te lezen... maar wel nog hele andere wereld als je nog zwanger bent...
hier rommelt het ook niet.. heb na het eten ff een stuk gewandeld samen met me zoontje(hij op zijn loopfiets) ik dacht. wie weet krijg ik er harde buiken van. wel wat harde buiken maar goed geen regelmaat of ritme in te vinden haha.. zit soms wel een uur tussen haha. dus dat zegt niet natuurlijk vlak voor dat we nmaar binnen gingen stond ik met de buuf te kletsen. stond er iemand bij.. goh al overtijd? nou erg bescheiden buikje hoor. en zit nog veel te hoog!! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh.. zelf had ze 2 kinderen die prematuur waren. tja dan weet ze ook niet wat het is om door te lopen.. (sorry hoor)