*Inbraak mei mama 2009* Nu alle mei mama's bevallen zijn, wil ik jullie heel veel succes wensen met de bevalling! Degene die al bevallen zijn, gefeliciteerd! Precies 1 maand geleden ben ik van mijn dochter Jaylin bevallen. En geniet van jullie kindjes. Liefs, MissPuma *Uitbraak mei mama 2009*
Jullie raden het al... hier weer weeen. Maar ga maar nergens vanuit. Ga lekker bankhangen, spreek jullie morgen weer. Enne Kuide zet em op!
marjanne, kom op! ik hoop dat het doorzet! echt leuk om te lezen dat alle mei-mama's bevallen zijn! nu zijn wij aan de beurt! maar we zijn nog niet halverwege juni en het meerendeel is al bevallen of niet?
Stephanie: fijn dat Brutus goedgekeurd is! Alle mei mama's bevallen leuk! Nu mogen we echt!! Er zijn er inderdaad al veel bevallen, veel al vroeg ook eigenlijk he, zul je zien bevalt de rest allemaal laat....please not!!!
Meiden ga nog even lekker op de bank hangen tot de volgende voeding. Een fijne avond nog en slaap lekker en tot morgen!!
@mama1987 fijn dat alles goed was bij de vk! mijn dochter was ook kaal dus ik ben benieuwd of de volgende haar heeft. @sunshine je merkt het vanzelf als je kind gaat minderen met de fles, dan wilt hij de laatste bijv. helemaal niet meer drinken.
Ik dacht echt dat een sterrenkijker juist naar achteren keek.. Op mijn echo's ligt de kleine echt met het gezichtje naar de placenta, die ligt tegen mijn buik aan. Ze hebben er niks van gezegd!
Nu je het zegt... Hier keek ie ons vorige week ook recht aan. Recht naar boven dus... Is ook niks van gezegd.
Ja en volgens mij zie je op al die bevallingsverhalen ook dat ze met het gezichtje naar boven geboren worden toch? Soms doen ze gelijk al het neusje leegmaken enzo, terwijl de rest van de baby nog binnen zit haha..