Goedemorgen dames, Mamadieneke, gefeliciteerd met Hans! Iedereen die een weekje verder is Gefeliciteerd! Hier alles redelijk rustig. Vannacht geen krampen gehad, vanmorgen wel weer. Maar het zal wel allemaal vals voorwerk zijn hahaha. Kuide: zou je mij op de agenda kunnen zetten voor morgen? Ik moet dan naar de vk. Hier verder geen plannen voor vandaag. Moet een aantal belangrijke mails sturen, en verder lekker een beetje schoonmaken en de rest vd dag tv kijken en computeren haha. Heb ook echt geen zin en fut om de deur uit te gaan hoor! Al heb ik wel heel erg lekkere trek haha.. Dit zou echt zo'n snaaidag zijn, maar heb met mezelf afgesproken dat ik alleen nog maar met de auto naar de winkel zou gaan. En mijn vriend is weg met de auto, dus ben bang dat ik niet kan toegeven aan het snaaien. Of ik moet het echt niet meer houden haha, dan stap ik weer op de fiets ben ik bang. Veel lopen schijnt ook de bevalling op te wekken toch? Hmm... is verleidelijk om dan naar de winkel te lopen, maar is wel 15 minuten lopen. Is niet bepaald lekker weer enzo..
PM2B: haha, erg he als je ergens zin in hebt... Wat is het rustig hier vanmorgen? Iedereen druk bezig? Ik ga me ook maar eens douchen en scheren pffff...
Zo hier ook even lekker onder de douche geweest. Knap je toch altijd weer van op. Anders ben ik niet wakker te krijgen hoor. t is inderdaad rustig hier. Waar is iedereen???
Denk dat iedereen aan het bevallen is ofzo haha. Zit nu toch heel sterk te twijfelen om even naar de winkel te gaan.. Hmmm.... twijfel twijfel.. Heb zo'n zin in iets lekkers...
Ohh dat ken ik, snaaimomenten vreselijk en net als je helemaal niets in huis hebt. als je het echt niet meer kan houden ga je toch? Neem voor mij ook wat mee
marlieke, ik sprak gister de vrouw van mn neef die vorige week bevallen is. Die had ook de dagen voor de bevalling steken in haar zij, alsof ze te hard gerend had zeg maar. Bedoel je dat?
Marlieke die steken heb ik ook, vooral snachts in bed, kan me dan amper draaien want ze zijn best pijnlijk. Maarja kheb voorweeen en alles gehad maar niks zet door
goedemorgen meiden!!! zo hier een rustige nacht gehad! yustin kwam om half 4 en om 8 uur weer dus lekker geslapen vannacht haha verder is het huisje alweer aankant hier ! johan was lindsey naar school brengen en toen heb ik ff afgewassen gestoft gezogen en gedweilt .. voor het eerst na de bevalling en het ging opzich wel goed al ben ik er nu toch wel behoorlijk moe van hoor :O gisteren is de dakdekker geweest en ze kunnen pas zaterdagochtend komen en het gaat rond de 200 euro kosten dus dat valt gelukkig opzich nog mee als ik heel eerlijk ben... maar neemt niet weg dat ik er nog wel een beetje van baal hoor kom op PM2B sterk blijven neem anders 2 glazen water daar zakt je trek van hahaha heide ik had afentoe ook bruinig slijmverlies kan bij je slijmprop horen dus miss al wel een begin!!! en mam85 wat rot dat je zo slecht slaapt..... ik zou het wel ff aankaarten hoor! het wordt gewoon tijd dat je gaat bevallen! o sunshine wat zielig voor niek dat hij zulke krampen heeft kan je er niks voor krijgen van de kinderarts? of vragen of je er iets voor kan geven??? ik had trouwens gehoord dat rooibosthee onwijs goed helpt tegen krampjes .. en dat is een natuurlijk product ..misschien kan je 10 of 20 cc geven .. maar ik hoop dat de kinderarts zelf met iets komt om je te helpen hier verder geen plannen voor vandaag johan gaat straks ff naar de markt samen met lindsey en misschien met Yustin even kijken of het weer mee werkt en ik duik vanmiddag misschien even lekker terug me bedje in whahahhaa en jullie verder nog plannen?
Haha ja, vreselijke momenten he! Denk dat ik mij maar even in positiekleding ga hijsen en dan naar de winkel ga. Nu nog bedenken waar ik zin in heb
@ Gab, 200 euro valt gelukkig nog wel mee, toch een kleine meevaller dus, en al flink aan de poets geweest, kmoet ook zo eens gaan stofzuigen verder hoe ik eigenlijk niks te doen owja de was inruimen dat moet wel lukken vandaag haha
Goeiemorgen allemaal! Heerlijk uitgeslapen, wel wakker tussendoor natuurlijk! vannacht is Lenthe 2 keer gekomen omdat ze de fles elke keer niet leegdrinkt. Ze heeft gewoon genoeg aan 60 ml, ook al is dat erg weinig. Ze ligt nu heerlijk te slapen. We gaan der nu in bad doen en daarna gaan we voor het eerst even naar buiten!!! Moet even wat dingen bij de Hema halen. Vind het wel spannend, voor het eerst showen met haar haha. Tot laters!!
tis makkelijke voor kuide als je afspraken haar PB-t dan ziet ze het gelijk en kan ze er niet over heen lezen...
zozo alweer goed bezig geweest, doe je wel rustig aan, idd straks ff lekker je bedje in. ik denk dat ik dat straks ook ff doen. was vanmorgen vroeg door het vk bezoek!