haha, ja dat geloof ik best! wij hebben boven ook geen wc dus denk dat ik het ook maar gewoon in de douche doe!
Nou hier dus echt niet he... ga wel naar de wc en dan spoelen in de douche haha.. Boven wel een wc gelukkig.
kan hem als ik op jouw naam klik niet vinden... bij joanita wel heb je de beveiliging wel goed staan? dat we mogen kijken?
Haha klinkt mischien wel vies maar soms ben je blij als je meteen even goed bent gewassen erna want je kunt stolsels verliezen zo groot als een tennisbal
Ja is ook klinkt idd mischien vies maar voelde me wel schoner dan spoelen op de wc, dat deed ik meestal alleen savonds en snachts maar overdag gewoon in de douche. Wat een onderwerp he haha
@Gabester: Gelukkig vallen de kosten voor het dak mee! @Rianne: Hoe is het gegaan, de eerste keer naar buiten? @Mac: Fijn dat alles goed was bij de vk, ben benieuwd of je man gelijk heeft… Lekker ananas! Ja, dat vraag ik me ook steeds af. Heb alleen het kraamverband dat in mijn kraampakket zit.. Hebben ze dat ook gewoon bij de supermarkt? En wat voor BH’s kan ik het beste halen, strakke sport BH’s? @Pretty: Ook geen Ben & Jerry’s?? Knap dat je die hebt kunnen weerstaan
Reden dat ik het vraag is als wij een indische rijsttafel bestellen dan zitten er sperzieboontjes bij in een pittige rode saus. Dat is zooo lekker maar ik weet dus niet hoe het heet. En op het menu staat alleen sperziebonen.
Pff moet de hond uitlaten maar voel me helemaal niet lekker. Misselijk, moe. Hoop niet dat ik ziek ga worden!
bij supermarkt weet ik niet wel bij etos enzo. ja als je fv geeft dan strakke bh,s sport bhs die niet meerekken!
ik ga nooit meer pendelen haha er klopt niets van! @esmee fijn dat het goed gaat! @mamadieneke gefeliciteerd met je zoon! @maagzuur hier ook zo erg vooral s'nachts.
ik krijg alleen geen banner erop heb al van alles geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar wordt er simpel van grrrr
@rianne lekker hoor even showen! @mac fijn dat je weer bent goedgekeurd. @madelon ik heb de vorige keer ook een bidon of spa blauw flesje met spuitdop gebruikt bij de wc. @eten hier eten we spagetti lekker met gebakken ei. @kraamverband had ik de vorige keer ook extra nodig.