Mijn zussie denkt dat ik de 12e mag. Bij Ted had ze het goed, dus ik ben benieuwd vrijdag. (hoop dat ze gelijk heeft )
Hebben jullie dat ook... Ik wil heel graag dat het begint en dat de beebie komt, maar zodra je een beetje beseft dat het ook echt kan, en dat je echt al 39 weken bent is het ineens zo vreemd. Alsof het over een ander gaat of zo. Of praat ik nu wartaal?
Vanavond dus allemaal aan de uiensoep vooraf, hoofdgerecht Bruine bonen Toetje ananas met slagroom Dit alles wegspoelen met wat bitterlemon en wonderolie. En de avond flink sexen (dan maar hopen dat niet tijdens het sexen alles al hun werk gaat doen, want dan komen er iets teveel buikgeluiden vrij! )
klinkt wel als een goede avond.... en uiensoep is geen slecht idee... is kijken wat je ervoor nodig hebt, heb wel uien in huis!
Ingredienten 40 gram boter of margarine 600 gram uien, in ringen 1 liter vleesbouillon (van tablet) 1 laurierblad zout peper 8 plakken stokbrood 120 gram geraspte gruyere (kaas) Bereiding In pan boter smelten en uien zachtjes bakken. Na +/- 20 min. vuur iets hoger draaien en uien in nog +/- 10 min. al omscheppend goudbruin bakken. Bouillon en laurier toevoegen en soep +/- 30 min. zachtjes koken. Laurierblad verwijderen en soep op smaak brengen met zout en peper. Grill voorverwarmen op hoogste stand. Stokbrood lichtbruin roosteren. Brood in vier soepkommen leggen en in elke kom 30 gram geraspte gruyerekaas strooien. Soep eroverheen schenken en onder gril laten gratineren.
Nee hoor, dat is hier heeeel herkenbaar! Ik kan me nog niet voorstellen dat ik bijna moeder ben.. Dat er straks een babytje is die ik moet verzorgen.. Lijkt niet echt over mijn leven te gaan als ik er nu aan denk.
Geweldig!! Het recept om de bevalling te laten beginnen. Die buikgeluiden tijdens sex is niet charmant, maar te doen. (charmant ben je toch niet hoogzwanger tijdens het sexen) Maar zolang het maar bij de geluiden blijft.....
Lekker hoor! Doe er alleen mijn vriend geen plezier mee haha.. Erg jammer. Misschien dit weekend, dan eet ik vast nog wel een keer alleen jammiee
stephanie, heel herkenbaar! kan me toch echt niet voorstellen dat ik over een paar weken mama ben! en dag en nacht mijn eigen hummeltje mag vasthouden, kusjes geven etc... mac, lekker recept, alleen naar mijn weten is gruyere gemaakt van rauwe melk. moest namelijk ook door de kaasfondue en toen zag ik het vandaar.
Weer een nieuwe mama @Debsje gefeliciteerd Wonderolie heeft mn moeder me ook verteld ja heeft ze ook gedronken en 2 dagen later bevallen was dan wel al een weer overtijd maar het moet behoorlijk smerig zijn haha Koer slaapje dochter was weer optijd wakker. Nu even wc poetsen en dan wachten tot vriendlief thuis is moet auto naar garage brengen voor 17 uur anders moet dat morgenvroeg om 8 uur dus liever vandaag en dan om 19 uur naar de vk
Zo ga m'n jochie weer uit bed halen, hij is al een tijdje wakker... Heb nu m'n hele huisje weer gedaan... als je maar iets te doen hebt... Ga dan maar boodschappen doen, en bedenken wat we vvond gaan eten... (Helaas houden mijn mannen van aardappelen/groenten/vlees en ik niet zo)
@ Mac, ja maar de stokbrood en kaas maken het wel lekkerder Kan ook lekker met oude kaas hoor! gebruik ik zelf altijd voor de uiensoep.