Ja vind ik zelf ook, mijn vriend vind van niet haha. Ach ja, en als het dan komt, het zij zo... Maar liever stop ik dan een kurk erin.
oooowwww de soep wordt lekker, wat een fantastisch idee..... heb net ff geproeft....., nog niet helemaal klaar maar....... jammie dat wordt smullen!!!!
@Mac: Je moeder, zus, vriendin lief aankijken? Hier stuur ik mijn moeder wel even langs de fotozaak tegen die tijd . @Marloes: Wat een lieve foto van de broers samen! @Mac: Dat is ook leuk! En wordt thuis bezorgd, helemaal ideaal. @Debsje: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! @Pretty: Zou je ook voor mij willen pendelen? Gebakken ui eet ik regelmatig, maar nog niks gemerkt. En wonderolie durf ik niet te proberen! @Marjanne: Hoop dat je zus gelijk heeft, dan hoef je niet zolang meer te wachten! @Stephanie: Nee snap helemaal wat je bedoeld! Ik besef denk ik pas echt dat ik een kindje krijg wanneer ik dr in mn armen heb. Ik wéét het wel, maar besef het niet helemaal ofzo. *Dit is pas wartaal haha* @Pretty: Leuke kinderstoel! @Celina: Welkom terug! @Marlieke: Gewoon je benen bij elkaar houden haha @Aaliyah: Ach wat sneu, maar met die medicijnen is hij er hopelijk zo vanaf @Laura: Lekker druk dagje heb je gehad! Des te sneller gaat de tijd.. @Mam: Daar ging ik ook voor, 03-06-09, 06-06-09 of 09-06-09. Nu maakt het me niet meer uit
Hier vandaag helemaal niks uitgevoerd, net een filmpje gekeken 'Yes Man' met Jim Carrey, tegenvaller! Nu is manlief even m'n BH ruilen, geboortezegels en een waskom halen. De schat Heb nu eigenlijk ook wel zin in uiensoep! Maar heb er net een visje uitgelegd, dus dat wordt het niet...
**BUDDY NIEUWS** Hoi, hier buddy-nieuws van Nicky: "Hier zijn de vliezen gebroken en moet in het ziekenhuis blijven omdat de kleine nog niet ingedaald ligt. Waarschijnlijk morgen ochtend inleiding. Groetjes Nicky"
@Pretty: Dat is wel sterk, dat heeft Mandy ook voor mij gependeld. Hoop echt dat ie klopt @Nicky: Succes meid!!
weet iemand of je vliezen alleen kunnen breken als je baarmoedermond al weker is, of ook al als alles potdicht zit? (hier is alles al verweekt en verstreken, maar ben toch benieuwd)
Het kan als het 'potdicht' zit.. Het zit namelijk nooit helemaal potdicht.. Er is altijd een kleine opening zodat het vruchtwater weg kan. Dit waren de letterlijke woorden van mijn vk
hallo dames! Nog babynieuws??? Hier alles goed. Lenthe heeft tot nu toe niet echt krampjes gehad. vanmorgen voor het eerst naar buiten geweest! Dat was even wennen zeg. We zijn even in de stad geweest en hebben ergens wat gedronken. Ze heeft al die tijd liggen slapen, was wel bang dat ze wakker zou worden en zou huilen! Debsje: Gefeliciteerd met jullie dochter!!! Nicky: Succes meid! Oh iets te vroeg geroepen van de krampjes... Lenthe begint nu te huilen ..
@Rianne: Leuk hoor, de eerste keer kunnen pronken met je meisje. Fijn dat het zo goed ging! @Mac: Geen idee. Het verhaal van Pretty klinkt best logisch