Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ mac: Nee alleen de dingen die ik nodig had zoals hydrofiel luiers enzo. Goed he :) Heb echt genoeg kleertjes!

2. McGyver

McGyver Niet meer actief

super rian!! trots op je!

3. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Roosje...spannend meid! Hopelijk gaat alles goed!
    @Stephanie...dat was precies wat ik gisteren tegen mn man zei! Hij zag het alles niet zitten! Sex zowiezo niet...haha!
    Daar ging mn plan!
    @Minnie...voor jou ook spannend allemaal! Succes!
    @Mamadieneke...gefelilicteerd met jullie zoon!
    @Mac...weer zo'n lekkere salade! Jammie!
    @Jolan...Fijn dat je een goed gesprek heb gehad...nu idd jezelf lekker bezighouden...probeer ik ook al heel de dag...heb al anderhalf boek gelezen...en zelfs een spelletje op de PS3 gedaan!
    @Debsje...gefeliciteerd met jullie dochter!
    En hier ben ik hoor...
    De VK komt straks nog langs om te kijken hoe het nou zit allemaal...ze vind het maar niets dat mn lichaam zo met me solt (zo zei ze het...haha!)
    Het is dus nog steeds aan de gang allemaal...
    Kan jullie wel vertellen dat ik onderhand KAPOT ben...vannacht bijna niet geslapen...
    En vandaag overdag alleen op de bank kunnen hangen...heb lekker liggen lezen enzo...
    Ik hoop maar dat ze goed nieuws heeft straks!
    Als ik niet meer online kan komen sms ik Laura uiteraard even!

4. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Mac: Heb je recept opgeslagen en ga het van de week ook een keer maken!!

5. McGyver

McGyver Niet meer actief

@sarah ben benieuwd wat vk gaat zeggen!!

6. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @sarah, fijn wat van je te horen! Goed dat ze even komt kijken! Laat haar niet weggaan voor ze wat voor je gaat doen!!!! Dit kan zo niet langer! Ik ben nu 2 daagjes in de maling genomen door mijn lichaam en ik vond het al niets. Dus jou lichaam moet maar is wat gaan doen! of stoppen... liever echt wat gaan doen! want dit is niks.. Sterkte meid en hou ons op de hoogte :D

7. McGyver

McGyver Niet meer actief

@sarah wel vragen of ze je toucheerd!!!

8. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    he meiden daar zijn we weer.

Vanmiddag bij kinderarts geweest, kreeg ik een arts-assistent, op zich geen probleem. Maar hier kwamen we niet echt verder mee.

Voedingsprobleem aangegeven, ze vond 80 cc goed en zei liever te veel dan te weinig, terwijl een collega maandag had aangegeven dat 80 echt de max. was. Schiet dus lekker op.

Nog gevraagd of hij nutriton kan krijgen ivm snel drinken en daarna spugen. Had liever het product zelf dus enkel johannesbroodpitmeel. Tja ga dat maar ergens vandaan halen, zou niet weten waar.

Verder de dingen die spelen aangegeven, zei ze op een gegeven moment zou het misschien kunnen dat Niek de onrust van u oppakt, dat u onzeker bent. Ze had helemaal gelijk ben onzeker en niek zal daar zeker wat van oppakken ookal probeer ik het zo min mogelijk te laten merken bij hem. Maar om nu al zijn problemen op mij te schuiven vond ik nogal wat.

Verder gezegd dat er morgen iemand van het cb komt om advies te geven over inbakeren en vrijdag fysio, vond ze niet echt boeiend.

Dus een erg hulpvol gesprek is het niet geweest. Maar ja ze weet ten minste wat er speelt.

Niek is in ieder geval weer goed gegroeid 3210 gr en is 51 cm lang!!! :):).

Heb de apotheek maar gebeld om te vragen of zij weten waar je jbpm vandaan kan halen. Las trouwens op de verpakking van nutriton dan het niet gegeven mag worden aan prematuren.

Vroeg me eigenlijk af, wanneer ben je prematuur af, als de due date voorbij is?

Hoe is het hier verder nog iets interessants gebeurd?

9. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

Debsje: Gefeliciteerd met jullie dochter!!!

Nicky: Succes meid

rianne fijn dat je uitje zo leuk was! en alles goed is gegaan !

hey balen sunshine dat het gesprek niet zo was als gehoopt en anders maak je toch een nieuwe afspraak? of vraag je het aan de mensen van het cb?

hier net ff wat vaags was al bijna van het vloeien af.... en ik ging lindsey ff douche toen begon ik me toch weer te vloeien gewoon een verbandje helemaal vol het is nu alweer ietsje minder maar wist ff niet wat me overkwam het liep er gewoon uit:S:S zoo vaag kan me niet herrineren dat ik dit bij lindsey ook heb gehad....

en verder is yustin een beetje verkouden... of hij is allergies voor de honden... want hij nieste al een paar dagen veel en nu snottert hij er ook bij.... hoop dat het een koudje is .. en anders.. pech voor mij en de woeffies maar dan gaan we afscheid nemen... maar we gaan nog niet op de zaken vooruit lopen we kijken het even aan :D

verder weinig op de planning staan! en is er al nieuws over minnie en....... weet het ff niet meer hahaha sorry wat erg :$

10. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Sunshine, balen dat ze zo ongeintresseerd deed zeg.
    Maar ze weten in ieder geval van het probleem af.
    Wat eten betreft, ik zou echt gewoon je moeder gevoel volgen hoor.
    Probeer het eerst met wat water tussendoor, helpt het niet dan gewoon meer eten geven.
    Vind het zo'n bullshit dat je maar een max aantal mag geven ookal vraagt je baby meer.
    Borstvoeding kunnen ze ook niet meten toch!

11. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

heb het recept ook even opgeslagen mac, klinkt erg lekker en makkelijk. meestal heb je zo'n waslijst nodig om zelf soep te maken maar dit is echt easy..
    doe je met stokbrood en kaas of alleen zo?

12. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Bloempje wij hebben ook die van Dr. Brown met ventiel en t werkt idd als een trein!! Jason heeft nog geen krampjes gehad dus Rianne miss ook een tip voor jou?

@Sarah wat fijn dat de vk komt want dit kan echt niet zo langer, ik hoop voor je dat ze wat gaan doen en dat al dat voorwerk inwendig iets heeft gedaan

@Gabster miss dat je ineens zo vloeide door de warmte van de douche dan gaan al je vaten namelijk open staan.

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    sunshine... balen dat je nu zo 'geholpen' bent...
    het klinkt wel erg makkelijk om alles maar op jou te schuiven! Man... het is je 1e kindje..ook nog eens te vroeg geboren, mag je dan onzeker zijn, zeg...

knuffel voor jou meid!

14. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hallo!

Allemaal lekker gegeten?

Verjaardag moet ik ook delen. Met m'n opa.
    Op zich niet zo erg. Toen hij 65 werd, werd ik 18. Dat was wel bijzonder.
    Nu moet ik ook oppassen want de komende tijd veel verjaardagen.

Mac, hoe is de soep geworden?

Nicky, spannend! Blij dat iemand zei dat het nikita was trouwens hahaha

Sarah, jammer dat je man er niet aan wilde geloven zeg! En dronken voeren is nu ook niet zo'n goed idee natuurlijk.

Soeprecept ga ik ook maar eens terugzoeken en opslaan.

Hier ligt vriendje lekker te slapen op de bank. Ga ik maar eens even douchen zo.

15. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Sunshine wat balen zeg dat ze zo laconiek op je reageerde die arts-assistente...Jij zit toch maar mooi met de ellende! Ik hoop voor jou dat het cb en de fysio wat voor je kunnen betekenen want dit is natuurlijk niet leuk
    En dat de één dit zegt en de ander dat is altijd zo, ik had dat met de gyn en de vk. En ook de kraamhulp en de vk spraken elkaar met de bepaalde dingen tegen ik denk dat je vooral moet doen waarvan jij denkt dat het beste is voor jouw zoontje

16. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    ben je vandaag misschien actief geweest Gabester? Ik herken het wel van de vorige keer... toen was alles al voorbij en opeens zo'n vloedgolf...

hier gaat het trouwens heel goed. Vandaag zitten we op 5 voedingen overdag en 1 's nachts! 80cc ondertussen. vandaag zijn ze langs geweest voor de hielprik en de gehoortest. hielprik moest natuurlijk weer 2x... arm mannetje.

Debsje: GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER!!!

17. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Wat relaxed dat ze langs komen voor die gehoortest! Ik moet zelf naar hun toe daarvoor..Alleen de hielprik heeft de vk gedaan bij ons.

Zo ik ga lekker even mn pizza in de oven doen heb honger hihi

18. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @pretty, er is een reden waarom je een max. mag geven aan flesvoeding. Flesvoeding zet namelijk uit in de darmen. dus wordt gemiddeld 1,5 keer zo dik als hoe het erin gaat. Dus je kindje merkt pas later dat het vol zit.
    Borstvoeding is zo afgesteld op het kindje dat het A: de voedingstoffen krijgt die het hoort te krijgen (als het goed is) B: de hoeveelheid die het kindje nodig heeft. en C: het blijft dezelfde volume in de darmen, als in de borst dus, waterig.

19. Kejay

Kejay Niet meer actief

Even een berichtje van mij.
    Ik ben nog steeds in het ziekenhuis, gelukkig heb ik vanaf vandaag de laptop bij me en kan ik me vermaken op internet.
    Iedereen bedankt voor alle felicitaties, ik heb alleen niet de puf om al die pagina's terug te lezen.

Voorlopig ben ik hier nog wel. Keana ligt op de couveuse afdeling. Ze is geel geworden en moet helaas onder de lampen. Ze krijgt sondevoeding omdat ze niet helemaal haar flesje leeg drinkt.:( Gelukkig is de waarde wel gedaald, dus ik hoop dat het de goede kant op gaat.
    Met mij gaat het goed, ik kan mijn bed alweer uit en hobbel rond. Zit natuurlijk veel bij mijn meisje, heb het er wel moeilijk mee dat ze daar ligt.
    Ik zal binnenkort even gaan werken aan mijn bevallingsverhaal, het zijn een paar hectische uurtjes geweest, waarin veel gebeurt is.

Ga eens even een paar pagina's terug lezen.

Alle meiden die bevallen zijn: Gefeliciteerd!!!!:)

Hoe zit het met de tussenstand?:(

20. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    hallo dames,

vandaag de dokter weer langs geweest hier,
    heb een een kuur gekregen vanwege dat mijn wond niet goed geneest,
    er zit een gat en daaronder zit een opening van 1 cm grrrrr, heb ik weer, het is ook nog steeds erg gevoelig,
    heb dat ook aangegeven, het ruikt ook niet erg lekker moet ik eerlijk zeggen,
    komt flink wat prut uit de wond (sorry voor de details).
    en moet 2 tot 3 keer per dag het gaasje verschonen wat er tussen zit.
    moet het ook 2x per dag spoelen deed ik al maar moet echt anders wordt het alleen maar erger, en die sproeier er op is niet egt een heel erg prettig gevoel!!!
    Iemand nog tips hoe ik het wat sneller kan laten genezen!!???

dames sorry dat ik niet zo veel reageer maar kan het ff niet de gehele dag opbrengen,
    wil alle dames die bezig zijn of het gevoel hebben dat ze begonnen zijn succes wensen,
    en dames die nog even moeten succes.
    ook de andere mamma's geniet van je kleintje,

tot snel weer kus van joa en kusje van jamy

Deel Deze Pagina