Nikita: succes meid! Rianne: En ook veel bekenden tegengekomen? Altijd leuk om dan mensen tegen te komen, kun je lekker showen Sarah: Hoop dat je vk iets voor ja kan betekenen straks, kan me voorstellen dat je er erg moe van wordt... sterkte ermee! Sunshine: Jammer dat je niet veel wijzer bent geworden vanmiddag.. en onzeker zijn bij je eerste kindje is toch heel normaal! Ik weet het niet zeker, maar mij lijkt Niek nu toch wel prematuur af, heeft een mooi gewicht en lengte toch? Gabester: hoop maar dat het een "gewone verkoudheid" is... Aaliyah: nog steeds aan de pizza? hihi... Roxanne: lijkt me inderdaad niet leuk als je meisje op een andere afdeling ligt... wel fijn dat je er zelf naartoe kan nu. Hoop dat jullie snel allebei naar huis mogen! Joanita: tjee zit je niet mee he meid... hop dat het snel geneest. Geen idee wat je er verder nog mee kan doen..
Hoi Dames, Hier weer even een buddybericht van Minnie22 (sorry voor de laate plaatsing, tis best druk met zo'n kleine de eerste dagen...) Minnie is vanacht om 1.47 uur bevallen van dochter Lisa Zoe. Ze weegt 3305 gram en is 50 cm lang. Vanochtend stuurde ze dat ze nog even in het zkh moeten blijven omdat ze een bacterie heeft en het kan zijn dat Lisa Zoe deze ook heeft... even afwachten dus.. Ik plaats vanavond mijn verhaal en ga ik beginnen met bijlezen.. xies!
Minnie gefeliciteerd met jullie dochter Lisa, hele leuke naam! @Heide hahah ja nog steeds aan de pizza hier.... Zo en nu Run's House kijken
@sunshine, jammer dat je afspraak niet zo verliep zoals je gehoopt had. Hopelijk bied het cb en de fysio je meer uitkomst. @gabester, vervelend van dat vloeien, kun je dus geen peil op trekken. Hopelijk is de kleine man niet allergisch voor de doggys…zou niet leuk zijn @madelon, ik heb de soep gegeten samen met een stokbrood door de midden met bruchettta en kaas erop uit de oven jammie… Maar kan ook zonder… @stephanie, hier heerlijk gegeten, jij ook? Hihi vriendje op de bank te slapen, hoor jij juist te doen…. Pfff heb zin in taart!!! @aliyaah, merk je al dat het medicijn helpt tegen de spruw? Of is het nog te kort dat ie het krijgt? @marloes, aahhh hielprik 2 keer… arm kind Fjn dat het goed gaat. @aliyaah, jammie pizza @kuide, thanx voor de uitleg over bv en fv en de verzadiging ervan!! En waarom er dus een max zit een de fv. @roxanne fijn dat je nu laptop hebt in het ziekenhuis, vermaak je je misschien wat beter Balen dat het niet zo lekker gaat met Keana. Hopelijk gaat het snel beter met haar en mogen jullie snel naar huis. @sarah hoe was het vk bezoek? @esmee maakt niet uit dat je bericht over minnie later komt, tis ook druk met je kleine, dat begrijpen we @minnie gefeliciteerd! Hopelijk knappen jullie snel op en snel naar huis @aliyaah, ow runs house das zooo leuk! Ik kijk nu nl 1 ziekenhuisprogramma…. Ben ik dol op..
@nicky succes!!@MAC lekker recept hoor ga ik van t weekend ff maken. @minnie gefeliciteerd!!! @buddie wat balen dat jason spruw heeft hoop dat het snel weg gaat!
hoi meiden goh ik moet na vanmiddag toch nog aardig wat bijlezen! ik ben mega chagerijnig! ik had aan mijn man gevraagt of hij wat frisdrank wou halen bij de supermarkt aangezien hij toch ging wandelen met onze dochter(supermarkt zit op 5 min. lopen) zegt hij nee dat komt wel als je bent bevallen! ik wou het gewoon in huis hebben ipv op het laatste moment en ik had zo'n zin in chocolade! ik vroeg of hij alsnog wou gaan en dan gelijk een reepje mee wou nemen, maar nee hoor meneer had geen zin! en tja net op het moment dat ik zelf op de fiets wil stappen begint het keihard te regenen en nu kan ik niet meer want meneer is sporten en mijn dochter ligt op bed. @pretty hahamijn tasje staat klaar, laat de pendels maar kloppen ik ben er helemaal klaar voor! @aaliyah ik vloeide 3 weken en toen werd ik echt zwaar ongesteld, hoop dat dat wat langer uitblijft dit keer.
@nikita sterkte! @sunshine jammer dat je niet echt opgeschoten bent na het gesprek. @sarah jij ook sterkte. @vinnies hier ook spastische darmen en er op het moment veel last van maar helaas wekt het geen weeen op. @gabester bijna alle baby's zijn in het begin verkouden ik zou er inderdaad nog niet vanuit gaan dat hij allergies is.
@Mac nee kan nu nog niet merken we hebben hem pas 1x gegeven merken we morgen of over morgen denk ik pas. Haha run's house was lachen joh die rev die ging zn zoon ophalen met gorillapak kwam niet meer bij @Mandy wat stom van je man zeg, kleine moeite toch om dat even te halen en zeker als je zo een trek heb in chocolade kan je man niet wat meenemen bij benzinepomp vandaan als ie terug komt van sporten?
@roxanne fijn dat he met jou goed gaat, hopelijk gaat het ook snel beter met de kline. @joanita wat vervelend dat je wond niet goed heelt. @minnie gefeliciteerd met je dochter en sterkte met de bacterie.