@aaliyah dat zal hij vast niet doen want zijn portomonee ligt hier. ik heb ook niks lekkers in huis echt balen, k voel me of ik ongesteld moet worden en perse moet snoepen haha.
Ooh dan is het helemaal balen, ja dat gevoel ken ik wel hahah ik heb dat ook vaak gehad maar wij hadden altijd wel chocola in huis omdat ik er echt verslaafd aan ben haha Nu snoep ik bijna niet meer en avond eten vind ik ook alles vies, heel irritant want we weten nu dus elke keer niet wat we moeten eten. Raak ik iig wel snel die overige kilo's kwijt!
aaaah mandy, ik zou helemaal koken van woede.. hij had gewoon zin moeten maken! geef hem maar flink op zn donder!
@Mandy ja hahah hoef ik lekker niet naar de sportschool Ik ga afsluiten lekker ff filmpie kijken met mn mannetje heerlijk op de bank hangen! Fijne avond iedereen
@madelon inderdaad ben ook echt beledigt, haha geen sex vanavond (niet dat ik daar al behoefte aan had). ik sluit ook af ga tv kijken en mij voorbereiden op morgen! haha want volgens 3 pendels ga ik morgen bevallen, misschien moet ik toch wel sex hebbn vanavon om het op te wekken haha.
@Sunshine: Klinkt idd niet als een erg prettig gesprek, jammer… @Gabester: Hoop dat Yustin niet allergisch is voor de honden! Zal wel gewoon een verkoudheid zijn @Roxanne: Fijn dat het met jou zo goed gaat. Hopelijk mag je meisje snel uit de couveuse en kunnen jullie lekker saampjes naar huis! @Joanita: Vervelend dat de wond zo slecht geneest, hopelijk slaat de kuur aan. @Minnie: Gefeliciteerd met de geboorte van Lisa! Hopelijk heeft ze de bacterie niet en mogen jullie snel naar huis! @Mandy: Kan me voorstellen dat je daar chagrijnig van wordt! Hoop dat die 3 pendels kloppen en ik morgen leuk buddynieuws heb
Ik had net na het plassen trouwens een beetje bloed en slijm aan m'n papiertje.. Dus misschien gebeurd er toch iets daarbinnen!
buddy spannend zo begon het bij rianne ook, wie weet moet ik eerst leuk buddynieuws melden! nu gaat ik echt!
Mandy: mannen...! Ze begrijpen ons vrouwen soms niet he... Morgen meteen een voorraadje kopen voor de volgende keer.. Oh nee dat kan niet want jij gaat morgen gewoon bevalen he Mama1987: hopelijk is dit een teken van een begin!!!!
Datum Naam Gewicht Lengte Zwangerschapsduur Mama 21 april Niek 1735 gram ...cm 33.6 weken Sunshine 14 mei Damien 2480 gram 48 cm 36.4 weken Debke 14 mei Djennah 4065 gram 50 cm 37.3 weken Aichaaa 17 mei Bas 2540 gram 44 cm 36.6 weken Jent 17 mei Jamy 2075 gram ...cm 36.3 weken Joanita 18 mei Delinda 3160 gram 49 cm 37 weken Vergo 23 mei Eva 2700 gram 46 cm 38.6 weken Pixie 27 mei Roos 3050 gram 49 cm 39 weken Dootje 28 mei Anouschka 3230 gram 50 cm 38.6 weken Merel69 29 mei Lenthe 3175 gram 47,5 cm 38.6 weken Rianne 29 mei Jason 2800 gram 48 cm 36.6 weken Aaliyah 29 mei Isabella 2860 gram 46 cm 38.1 weken Natja 29 mei Bauke 3490 gram ....cm 38.5 weken Zeana 30 mei Demi 3520 gram 51 cm 38.3 weken Demi 30 mei Yustin 3320 gram ...cm 38.2 weken Gabester 31 mei Leon 2500 gram ...cm 36.6 weken Lien84 31 mei Floor 2500 gram ...cm 36.6 weken Lien84 1 juni Adelisa 3100 gram 48 cm 38.2 weken Smiley 1 juni Julian 2635 gram 49 cm 38 weken Nathalie 1 juni Mees ....gram ....cm 37 weken Simoon 2 juni Sasha 2950 gram 48 cm 39.1 weken Bloempje29 5 juni Maxime 3580 gram 49 cm 40.4 weken Snieke 5 juni Chris 2480 gram ...cm 38.3 weken Esmee 6 juni Thom 4470 gram 55cm 41.1 weken Marloes 6 juni Joel 4270 gram 39.2 weken IngeS 7 juni Lucas 3170 gram 52 cm 37 weken Guusje44 7 juni Keana 3586 gram 51 cm 40 weken Roxanne 8 juni Hans 2860 gram 46 cm ?? weken Mamadieneke 9 juni Emily 3010 gram 49 cm 39.3 weken Debsje 10 juni Lisa 3305 gram 50 cm 38.5 weken Minnie jongens 16 meisjes 14
@Pretty, toen ik in verwachting was van Marciano was mijn schoonzusje (vrouw van mijn broer) ook in verwachting. Ze was 1 dag na mij uitgerekend. Toch zit er 3 weken tussen hun zoontje en Marciano... Dus in jouw geval is de kans ook groter dat jullie meiske niet tegelijk met haar neefje geboren gaat worden met haar neefje dan wel... @Stephanie, laat ik nou een afkeer hebben van uien... Sex is ook niet aan de orde hier...moet er niet aan denken met die bekkenpijn en die oefenweeen telkens... Dus dat word idd vragen om een kurk. Of manlief een badstop mee laten nemen van de bouw... @Heide, dan ga ik duimen voor je voor vrijdag of zondag! @Buddy, of een pepermuntje tussen de knieen... Zei mijn vader altijd wanneer ik op pad ging met een jongen... @Nicky, spannend! Zet 'm op meid! @Pretty, pendel ook eens voor mij als je wilt...En kom nou niet aan met 13 juni... @Sarah, sterkte meid! Hopelijk kunnen ze wat voor je doen! @Sunshine, balen dat ze je eigenlijk met een kluitje in het riet hebben gestuurd... @Marloes, fijn dat alles zo goed gaat! @Joanita, ik heb wel eens gehoord dat aloe-vera gel de genezing van wonden e.d. bespoedigt. @Minnie, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochtertje! Hopelijk heeft zij die bacterie niet! @ Mandy, jij gaat morgen gewoon bevallen tegelijk met onze buddy, mama1987. Moet zij me maar sms-en en dan plaats ik hier wel het grote nieuws! Dus BUDDY, ik zal mijn telefoon van de stil-stand afhalen en dan verwacht ik nieuws morgen! O enne Mandy...als die vent van jou eens wat nodig heeft en jou vraagt het te halen herinner je hem fijntjes aan die keer dat hij geen chocolade wilde halen voor jou! @All, las hier iets over een vluchttas...moet ik nog steeds doen... Maar ach, ik ga toch thuis bevallen... Tja, zal ik dan morgen maar eens even kijken of ik er 1 ga klaarmaken...
heb ik ook gevraagd aan de dokter, maar ik mag niets in de wond doen om het te laten helen vanwege dat het van eigens dicht moest gaan volgens hun, maar als het volgende week niet over is moet ik bellen en dan komen ze weer langs, ben benieuwd want als het dan nog zo is dan wil ik toch dat ze iets anders gaan doen
Weer een mama erbij! Minnie en man, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Mandy, je zou 'm toch!!! Geen tankstation in de buurt? En als je wil bevallen morgen is sexen misschien toch wel een idee... Alhoewel 'm de rest van de avond negeren ook wel leuk zou zijn na z'n actie. Keuzes keuzes... Goh, eten.... Een mac kroket zou er wel ingaan nu. Mama, spannend!! Zou het??? Joanita, hele stomme vraag, maar waar zit de wond precies? Had je een ks gehad of is het echt van onderen?
@joa, w.s. kunnen ze er weinig aan doen, dat moet van binnenuit genezen. en moet open blijven om de prut er uit te laten komen. als ze het dicht maken blijft alle prut in je en gaat het ng meer ontsteken... genezing kan soms lang duren...
wilde ff hierop regaeren. please ga elkaar niet negeren!! praat het anders ff uit. van negeren komt niks goed... en ik kan het weten, want das de reden dat mn ouders uit elkaar zij... het begint met ff negeren en later wordt het steeds langer en idd om niks!!!!! pff heb het meegemaakt dat mn ouders dagen lang niks tegen elkaar zeiden, vreselijk als je als kind er rondt loopt!!!
Meiden ik ga afsluiten voor vandaag...Sonja Bakker kijken met een bak chips erbij hihi.... Truste voor straks!!