Sorrie! Het was eerlijk gezegd niet echt serieus bedoeld, meer als grapje zijnde. Had niet in de gaten dat het wel eens verkeerd over zou kunnen komen.
Gelukkig maar mac. En ik begrijp wel wat je bedoeld. Goed dat je het zei! Denk trouwens dat Esmee morgen niet meer aan de ctg hoeft hoor... Hier net even een lekkere huilbui gehad. Had er eventjes genoeg van. Van m'n dikke lijf, van het zwanger zijn, van het wachten.
En Minnie niet meer naar de vk... @Stephanie, dikke knuffel voor jou! Het valt ook niet mee... All, zit hier lekker met een magnum almond in mijn hand...
BUDDY NIEUWS Sarah moet voor observatie naar het ziekenhuis, ze hoort daar meer. Ze smst morgen hoe en wat! Einde nieuws
joanita, ik zou een paar keer per dag, als jamy slaapt, ook gaan liggen en je wond aan de lucht laten drogen. ff broek/shirt uit... is voor hechtingen down under ook goed... rustuurtje in je blote kont
au au meiden, ik heb sinds een uur steeds krampen die uitstralen naar mn bovenbeen..... weet niet wat het is en de kleine is megadruk, die is mn buik aan het verbouwen! niet normaal!!!!
Zeg lieve meiden, ik hou het voor gezien voor vandaag. Succes met bevallen vannacht en ben benieuwd naar het verhaal van sarah. Slaap lekker alvast. Kus
@jolan, spannend, krampen zijn die regelmatig? hier was de kleine van de week tijdens krampen ook errrug druk