Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karin35

karin35 Actief lid

3 okt 2006
    180
    0
    0
    kinderdagverblijfleidster
    ijmuiden
    @ marlieke spannend he twee kindjes dicht bij elkaar,ik hoop dat ,je niet op marciano zijn verjaardag gaat bevallen.
    ik zit in het zelfde schuitje, volgende week donderdag uitgerekent en 25 juni is mijn dochter danique jarig ohohoh spannend.

verder vind ik dat er al heel veel meiden voor de uitgerekende datum zijn bevallen, fijn hoor.
    mijn kinderen komen standaard bijna 2 weken te laat.

ik hoop voor de gene die vandaag bezig zijn op een voorspoedige bevalling.
    ook ik heb mijn ziekenhuis tas nog niet helemaal ingepakt want ik ben dit keer niet van plan om die kant op te gaan.
    3 maal is scheepsrecht he, twee ziekenhuis en als het kan de derde thuis please !!!!!

verder lees ik dat er heel veel meiden naar het ziekenhuis gaan, zijn er ook wel die thuis bevallen ???

groetjes karin

trotse mama van quinten 30-08-2005 en van danique 25-06-2007

2. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Ik ga ook maar eens aan het werk. Hier is toch iedereen aan het bevallen volgens mij! :p

Voor de geinteresseerden onde rons. Ik heb eindelijk een album aangemaakt. Met 4-d echofoto's van onze uk.

3. McGyver

McGyver Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Zo hier wederom heerlijk geslapen, nog beter dan afgelopen 3 nachten die ik ook al goed sliep.
    Vannacht zelfs zonder bekkenpijn, werd om half 10 pas wakker en nog steeds geen last van mn bekken met liggen. Zou het medicijn van de homeopaat toch werken? Laat het de weeën dan ook maar starten!!!

ZO nu ff bijlezen.

Dames met afspraken heel veel succes en plezier!!!

@stephanie, soms kan een huilbui ff lekker opluchten, gewoon laten gaan!

@marlieke jammie ene magnum almond

@sarah lees dat je gister naar ziekenhuis moest… sterkte (leest verder voor meer nieuws)

@jolan hoe is het nu met je krampen? (leest verder)

@kuide jij zou op tijd naar bed gaan! Nu zie ik dat je toch nog stiekem op forum was hihi

@gab succes met cb dat thuis langs komt,

@snieke, wat een bevallings verhaal en wat een lange bevalling, al die weeën, ik ben blij als ik dit lees dat mijn baarmoedermond al verstreken is en er al een opening is, en dat zonder al te veel harde buiken, nee geen weeën…
    Super dat je maxime zelf hebt mogen aanpakken. Maar euh… lege maxicosi in de auto en kleine in je armen? Was dat wel verantwoord hihii.. snap je helemaal hoor!!

Super mooi verhaal!

Wow nog een bevallings verhaal van zeana,, ff lezen…
    @zeana wow mooi verhaal hoor, en jullie toch gelijk dat je de nacht niet door zou gaan!!!!

YEAHHH babynieuws
    @marb gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!! Mooie naam..

@nikita sterkte meis….

@pm2b hopelijk heeft het sexen wat uitgehaald!!! Ben benieuwd

@mandy lief dat ie toch een reep chocola mee bracht, balen van je slechte nacht.
    En hier ook klote weer, regen regen regen

@stephanie, hier geen echte plannen, alleen ff langs nieuwe huisarts papieren laten zien om in te schrijven, verder lekker hier stalken… en vanmiddag ff slapen! (ik moet van manlief nu standaard tussen de middag even gaan slapen )

@marlieke ik zou idd ook maar tasje pakken, you never know…
    Fijn dat je mams je zoontje heeft opgehaald ff lekker relaxen.. geniet ervan

4. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @marlieke die reep was zoooo lekker! raar he als je kind weg is, wel je rust nemen dan en niet nog van alles gaan doen.
    @mama1987 hoe gaat het met je, no slijmverlies gehad?
    @kuide jammer mijn pendel is bij jou ook niet uitgekomen, had het je wel gegunt haha.

5. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    vandaag precies 39 weken!

6. McGyver

McGyver Niet meer actief

@mandy jeahhhh 39 weken gefeliciteerd

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Goedenmorgen meiden

@Mandy wat lief van je man dat ie toch nog een reep had meegenomen!

Heb 2 mooie heftige bevallings verhalen gelezen

@Marb gefeliciteerd met jullie dochter!!

@Nikita suc6

@Marlieke lijkt mij dan idd ook wel raar maar gaat je zoontje nooit bij zijn opa en oma logeren ofzo dan, is hij altijd thuis? Geniet maar lekker van je day-off!

@Kuide en heeft je tante al gebeld hihi hoe is het verder?

@Mac wat fijn dat je goed geslapen hebt

8. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Zo hier wel een lekker nachtje gehad Jason kwam alleen even om half 3 voor een flesje en heeft die goed leeg gedronken. Toen kwam ie weer om 6 uur en daarna 9 uur en alle keren goed gedronken gaat steeds beter. Hij is gelukkig ook niet zo verkouden meer.
    Echt leuk om steeds meer babynieuws te lezen of te lezen dat er meiden aan het bevallen zijn!

9. McGyver

McGyver Niet meer actief

zooo fijn dat ik heerlijk geslapen heb,
    hoop dat ik vanmiddag weer zo lekker slaap...

10. Mily

Mily Fanatiek lid

2 okt 2008
    1.088
    0
    0
    Hallo meiden

ik wou even vermelden dat ik dinsdag 9 Juni bevallen ben van onze dochter Lindsey.
    Ze is 51 cm lang en was bij de geboorte 3770 gram. Bevalling is me erg meegevallen. Ze is binnen 6 uurtjes na de eerste wee geboren. Heb de weeen tot 20 minuten voor de geboorte erg goed kunnen opvangen, pas de laatste 20 minuten waren erg pijnlijk.

11. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Mutti gefeliciteerd met jullie dochter

12. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Goeiemorgen allemaal!

Hier vannacht tig keer wakker geweest, om te drinken, om te plassen en gewoon zonder reden ;). Dus vanmiddag niet meer slapen, hopelijk scheelt dat!

@Snieke & Zeana: Ben onder de indruk van jullie bevallingsverhalen, mooi geschreven ook!

@Zeana: Wat een mooi ventje is Bauke!

@Marb: Gefeliciteerd met de geboorte van Sarah!

@Mandy: Bah wat een weer hé.. Lief dat ie toch nog thuis kwam met een reep chocola :)

@Laura: Veel plezier met je neefje!

@Nikita: Succes meid!!

@Marlieke: Kan ik me wel voorstellen dat het nu (te) stil is in huis. Lekker proberen te relaxen en als je het echt niks vind haal je hem gewoon weer op ;)

@Mac: Lekker hoor zo’n goede nachtrust!

@Stephanie: Niet veel bijzonders. Ga even langs mijn oma en daarna een recept ophalen bij de apotheek.

@Mandy: Ja een beetje slijmverlies en kreeg het vannacht in bed opeens bloedheet, ongi krampen. Maar ben in slaap gevallen en toen ik weer wakker werd had ik nergens geen last meer van… En gefeliciteerd met je 39 weken!

Hier trouwens een schimmelinfectie, fijn zo vlak voordat ik moet bevallen. Vanmiddag kuurtje ophalen en dan ben ik er hopelijk op tijd vanaf, blijkbaar kan de kleine spruw krijgen als ik het tijdens de bevalling nog heb en dat willen we natuurlijk niet!

13. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Mutti gefeliciteerd met jullie dochter geniet ervan!

14. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    @marlieke ...ahh wat schattig dat je het nu al stil vind, probeer toch ff te genieten van je rust!
    @mac fijn dat je zo lekker slaapt! Ik ook hoor was pas 10 uur wakker!!
    @snieke en zeana mooie en heftige bevallingsverhalen.
    @marb gefeliciteerd!!
    @mandy fijn dat je man toch nog een reep chocolade heeft meegenomen!
    @buddie hoe is het met jason?

Even een vraagje aan de moeders onder ons. Hebben jullie baby`s maat 50 aan of aangehad? Ik zit te denken er nog wat bij te kopen in die maat.

15. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Gefeliciteerd met de geboorte van Lindsey! Klinkt als een fijne bevalling :) geniet van jullie meisje!

16. McGyver

McGyver Niet meer actief

wat fijn zon goede nacht, en dat ie minder verkouden is!!!

17. McGyver

McGyver Niet meer actief

gefeliciteerd meis!

18. McGyver

McGyver Niet meer actief

@mama87 hopelijk ben je snel van je schimmel af..

19. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    @muttie gefeliciteerd!
    @mama1987 wat vervelend van je schimmel infectie heb het ook gehad. Gelukkig was het na 3 dagen medicijnen over.

20. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Buddy ik heb spijt gehad dat ik niet meer in maat 50 heb gekocht. Jason is te klein voor 56 dus wij moesten later nog bijkopen en we krijgen van de kraamvisite vooral maat 62/68 omdat ze dingen op de groei kopen maar voorlopig heeft Jason nog maat 50 en miss 50/56 aan.
    Ik weet niet of jij een groot kindje verwacht, als dat niet zo is zou ik zeker bij halen.
    Hoe is het verder met jou?

Deel Deze Pagina