@guusje vervelend dat je slecht geslapen hebt. Zou zo niet weten wat je er aan kan doen met je darmen. @alle die een afspraak hebben vandaag succes @makey: fijn dat je weet wat het was, maar kan het verder geen kwaad? @ellen laat je weten of die broek past, en heb je gekozen voor de maat die je normaal hebt? @berenbotje, wel jammer dat ze het niet doen, maar snap het ook wel @minie beterschap met je kleine meid @anoniepje das helemaal leuk gewoon tas vol kleding krijgen @ellen, hou word naast je zwpagina en daar typ je dan en kun je later kopieren en plakken @smiley mooie eerste echo meis @nous, mijn borsten zijn ene dag ook gevoeliger dan de anderen, geen zorgen om maken hoor @marloes80 wow de eerste juli mama al, ga zo gelijk kijken, eerst ff rest hier bijlezen @jolan als ik misselijk ben mag je mijn misselijkheid wel overnemen hoor hihi @marb, ik ruik idd ook veel beter, en idd veel afscheiding, veel plassen, af en toe verstopping (mmm pruimen eten)hihi @mama85, wow wat een buik zeg, geweldig @marb werkse hier ook nog weinig gedaan hoor, net uit bed en gedouched, wel verse sju gemaakt. Om 3 uur mag ik gaan werken. @nous ik heb het om medische reden al moeten zeggen op mn werk., al eerder dan de rest dus hihi. Tis niet anders. @sanne hopelijk betekend het niks, en is het snel over @roxanne, gecondeleerd en sterkte deze week, en succes bij de gyn dat boek van kluun is zeker geweldig, we lezen het allebei nu, soms een gevecht wie mag lezen hihi nou ik ga ff bij juli mamas kijken xxx
Goeiemorgen, Oh ik heb zo slecht geslapen. Mijn dochtertje was de hele nacht wakker en heb haar maar bij ons in bed gelegd maar ze wilde alleen maar spelen. Gek werd ik ervan, al was het ook wel weer schattig. Ik baal zo dat ik nog steeds ziek ben. Nu weet ik gewoon niet welke verschijnselen van de zwangerschap zijn en welke van de griep. En ik zou heel graag wat verschijnselen willen hebben om me wat meer zwanger te voelen! Denk dat ik vandaag de vk maar eens bel. Ik hoop echt dat ik bij 8 weken een echo mag ivm eerder miskraam, of zouden ze dat niet doen? xxx
hmm komt me bekend voor haha hier ook een die bijna hele nacht wakker was, en idd lag ze bij ons in bed wou ze alleen maar spelen pff ben helemaal brak nu
Foei wat een geklets weer zeg haha gezellig hoor @ Minnie ik bedoelde die broek van de wehkamp. @ ik heb de ene dag ook meer klachten dan de andere dag ( maar klachten zeggen mijn helemaal niks) @ voor de rest ben ik gewoon al weer heel veel kwijt hahaha Heb vannacht ook mega slecht geslapen en zo gat het al nachten ben gewoon klaar wakker
goede tip van word naast deze pagina! hihi ik lag in een deuk om mezelf: ik las over die voetengel, maar begreep er niks van... voet-engel? wat is dat dan weer? hahahaha zullen we het maar op de zwangerschap gooien? lekker makkelijk!
@Madelon84, hoe was het bij huisarts? Weet je al wat meer b.v. wanneer je je eerste echo krijgt. @Natjes, spannend hoor morgen echo, kan me goed voorstellen dat je nu al op bent van de zenuwen. @Smiley, gefeliciteerd met je verjaardag! En wat was de verrassing of is het nog steeds een verrassing? @Makey, super fijn dat je een goede echo hebt gehad en het bloed ergens anders vandaan kwam. Nu lekker genieten hoor! Moest je voor je echo ook veel water drinken voor een volle blaas of was dat niet nodig? @Minnie, beterschap voor je meisje en hoop dat je zelf snel weer wat energie hebt @Marloes, jij ook veel succes met je ventje, dat hij zich maar snel weer beter mag voelen. @SylviaM, wat een stoere link zeg van die hotmamma's, daar worden we blij van @Nous, blij dat je weer wat gerust gesteld bent. Het forum is heel gezellig, maar kan je soms ook gek maken, want er valt zoveel te lezen (ook mindere dingen helaas). Blijf positief denken, dat is namelijk je kracht! O, belangrijk om te weten = 9 van de 10 zwangerschappen gaat goed @Pixie, wat zijn mannen toch fijne wezens he @Dizzy, zoooo ben je nu al begonnen met aandelen in zwitsal Geniet er lekker van en ik hoop dat het allemaal werkt. @Sanne, als het elke keer maar een klein beetje bloed is (zonder dingetjes erin) is de kans groot dat er gewoon een zwak bloedvaatje zit, wat elke keer knapt. Als je je echt ongerust maakt, lekker die VK bellen. @Roxanne, veel sterkte en hoop dat je zusjes er een beetje goed doorheen komen, want dat is echt heftig. @boeklezers van kluun, idd geweldig boek. Mijn man houdt absoluut niet van lezen (wordt bijna panisch als ik een boek in zijn handen stop) dus lees hem maar voor (vindt ie geweldig). Toch betrapte ik hem laatst dat hij het boek van MvM zat door te lezen (meer dan een uur ). @Beertje, ik hoop dat je je snel wat lekkerder voelt en wat meer kan genieten. @all juni mama's, YES we zijn niet meer de prilste mama's \/ Zo weer even genoeg geweest voor vandaag...pffff. Liefs Anna p.s. I LOVE tweede pagina naast 1e pagina goed idee, weet alleen niet meer van wie
Hai lieffies, alles netjes gelezen, maar geen 2e scherm geopend, met als gevolg dat ik het nu allemaal niet meer weet... Makey gefeliciteerd met die mooie echo en hopelijk zakt die bloeduitstorting snel weg... voor alle mama's in onzekerheid *knuf*! Hier even heel erg moe, dus ga lekker tukkie doen! Tot vanavond!
handig he word naast deze pagina, zeker als er veel geschreven is, anders vergeet ik echt de helft. zwangerschapsdementie, zal dat nu al beginnen haha. die mannen ook af en toe he, dan stiekem toch een boek lezen, mijn man houdt juist wel van lezen.
anna 83 ik had wel 2 koppen 2 thee gedronken en het was super te zien hoo, moest wel nodug plassen erna hahahaaha Ik hoop voor die geen die vandaag een echo hebben dta alles goed is ! succes
pff ik liep net in de winkel, moest maar paar dingetjes hebbe, toch misselijk, ggrrr.... maar wel handig want je koopt dan echt alleen wat je nodig hebt om zo snel mogelijk weer thuis te zijn, nu een paar druifjes op en zakt wel iets, maar nog wel beetje misselijk. vanmorgen ging het zo goed. hopelijk voel ik me straks beter, want moet werken van 3 tot half 11
Wees daar a.u.b. super blij mee en trots op! Af en toe vindt ik het wel eens lastig, want alle info waarvan ik vindt dat hij deze ook moet weten, moet ik hem echt gaan vertellen, want no way dat hij het stukje of boek leest.
haha, alleen het boek van kluun leest ie hoor, verder ook niks over zwangerschap enzo. hij leest liever eigen boeken en de Quest de rest moet ik hem ook vertellen of vraagt ie wel
jaaa meiden slim he Zo kun je lezen en gelijk opschrijven Over dikke buiken: bij mijn dochter was mijn buik HUGE! Mijn meisje is te vroeg geboren en woog maar 2646 gram en was 44 cm ! Maar toch een héééle dikke toeter! Vond het echt geweldig! Marco Borsato: Wij hadden dit stukje van het liedje op het geboorte kaartje staan: Ik zie hoe je moeders ogen stralen De liefde heeft haar aangeraakt Ik zoek een zin die kan vertalen Wat jij in mij hebt losgemaakt Ik krijg er nog steeds tranen in mn ogen van als ik dat liedje hoor....(lees: huilen ! !) @ Sanne: Ik heb ook bloedverlies gehad bij mijn vorige zwangerschap...was toen ook helemaal van slag. Toen wel de verloskundige gebeld, maar had toen daarna mn echo (dag erna ofzo) Maar als je even belt, kunnen zij je wel gerust stellen, want het gebeurt heel vaak, zoals je hier ook leest. Maar meid, ik begrijp je heel goed hoor, ik zou ook helemaal van slag zijn...maar probeer je niet te druk te maken he... Nog maar een klein weekje...! ! ! Dan gaan we onze frummel zien YEAH ! Echt zo superspannend weer, echt niet normaal. Ik dacht dat het bij een 2e echt wel anders zou zijn, maar echt niet, ben weer net zo onzeker en gelukkig en blij en spannend! xx minnie
Oh, mijn vriend is gek op lezen! Echt wel fijn. Hij had ook 4 (!) boeken over de zwangerschap gekocht (o.a. de '9 maanden gids voor mannen', best een aanrader!)... Echt superlief... <3
Oh by the way: SUPERBOEK: Help! Ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt! Echt die moeten jullie voor je mannetje kopen! Zit serieus echt goede informatie in, maar gewoon leuk verteld!