Nikita gefeliciteerd met je dochter NOA !!!! @ Mac: dat moet wel genoeg zijn, ik heb er ook zoveel ongeveer. Gauw even Lenthe de fles geven en dan gaan we voor het eerst wandelend naar de supermarkt Hoop dat het droog blijft!
Hey dames, Mutti en Nikita gefeliciteerd met jullie dochters! Er was nog iemand die gependeld wou worden door mij, maar kan het niet meer terug vinden. Dus als jij het was, pb maar even haha. Hier net terug van de vk. Alles was helemaal goed, bloeddruk iets omlaag, niks aangekomen . En 1,5 week geleden was de baarmoedermond hard en de baarmoederhals nog lang. Nu is alles verstreken en verweekd. Een vingertop ontsluiting . Lijken eindelijk de voorweeen hun werk te doen hahaha. Laat mijn meisje maar komen! Mijn vriend vertrekt zo voor 3 dagen naar rotterdam voor zijn werk. Wel balen, maar het is niet anders. Het scheelt dat hij binnen 1 uur hier is als het nodig is. Misschien komtie zaterdag overdag even thuis, maar dat is nog niet zeker. Dus, de baby mag lekker blijven zitten tot zondag hahaha. Scheelt een hoop gedoe en onverwachts heen en weer gereis .
wat fijn zeg, hier ook precies hetzelfde, alleen dan zonder voorweeen hihi.. kan nog ff duren, maar er is in ieder geval wat gaande, fijn he!!!
Mac, lekker! Ik heb ook weer 2 verse ananassen gehaald. 1 gewone en 1 gold ananas (net als de kiwi een zoetere variant). Die laatste nog niet eerder gehad dus even kijken welke lekkerder is!
Ja echt wel, maakt me niet uit om hier nog weken mee door te lopen, maar het is in ieder geval een teken dat je lichaam zich goed aan het voorbereiden is. Dat vind ik wel een heeeel prettig idee.
tja wil niks zeggen of ananas echt werkt, maar tis wel erg lekker heb het hart samen met rest van de ananas in hele kleine stukjes gesneden dan is het hart oko goed te eten... als ik het straks op heb ga ik ff lekker slapen...
nadeel van het maken van die overheerlijke uiensoep maken is dat je handen de dag erna nog naar ui stinken... maar de soep was lekker... geen darmkrampen hier hoor, wel scheetjes hihi... die uien...
Klinkt goed al dat verse fruit. Hier is de schaal leeg. Straks eerst boodschappen doen. Rianne, veel plezier voor het eerst naar de supermarkt. Pretty, fijn om te weten dat je lichaam iig bezig is zich goed voor te bereiden. Het valt me op dat er overal al zoveel gevoeld wordt. Hebben ze bij mij niet gedaan, ook niet het idee dat ze van plan zijn dat wel te doen.
Ik ben gewoon thuis hoor! Gisteren dus naar het ziekenhuis gestuurd om alles goed na te kijken enzo...en eventueel daar te slapen...maar dat is niet nodig geweest. Ze hebben daar dus allemaal onderzoekjes gedaan en alles zit nog helemaal POTDICHT! zelfs niet een iniminie klein beetje open...het is een heeeeeeeeeeeel klein beetje aan het verweken zei zeiden ze...nou daar heb ik wat aan! Haha! Door de vermoeidheid blijf ik dus in een cirkeltje zitten met harde buiken e.d. die helemaal niets doen... DUs ik mocht kiezen...of naar huis met pijnstilling en slaapmiddel of daar slapen met hetzelfde...maar omdat er dus nog niets aan de hand was mocht ik gewoon naar huis als ik wilde... Dus dat maar gedaan...heeeeeeeeeeeeeerlijk geslapen...haha! ik denk wel 12 uur! Merk wel dat mn buik weer ietsjes aan het klagen is nu...maar we wachten maar even af... Als het nog verder zou gaan moest ik gewoon weer bellen en zou ik alsnog in het ziekenhuis slapen... Wel jammer dat er nog niets aan de hand is! Met de baby gaat alles perfect...die heeft het gewoon nog veel te erg naar zn zin bij mij in mn buik! @Roxanne...arm meisje! Ik hoop dat het snel helemaal goed daat met haar! @Joanita...balen zeg van je wond! Zou lekker zijn als je daar geen last meer van hebt! @Minnie...gefeliciteerd met jullie dochter! @Marb...gefeliciteerd met jullie dochter! Wat een mooie naam zeg! Hihi! En wat een schatje is ze! @Nikita...gefeliciteerd met jullie dochter!
Ik heb zelf gevraagd of ze wouden toucheren. Meer door de krampen en als er al meer ontsluiting zou zijn was mijn vriend denk ik niet weggegaan voor zijn werk.
Zo, ben ik ook weer! Was sinds dinsdag zo druk geweest dat ik niet eens tijd had om hier mee te kletsen/schrijven! Net alles bijgelezen... Dinsdag weer controle bij gyn gehad. Heb 40 min binnen gezeten. We hebben bevalling etc besproken. Afgesproken dat we natuurlijk gaan proberen maar zodra er maar iets tegenzit wordt het een ksnee...Hele geruststelling. Daarna bloeddruk, 140/87....randgevalletje ondanks de zware medicijnen. En weer CTG. Deze was bijzonder. Ons mannetje ging even hyperactief doen en had OF een hartslag van 180 OF een hartslag van 100/110. Dus 1,5 uur aangelegen, gyn erbij gehaald. Was toch wel ok maar moet morgen weer CTG maken. Dinsdag dan weer CTG en controle. Ons kleintje ligt wel CVIBI dus mag gewoon lopen als vliezen breken... @Dames die bevallen zijn: Gefeliciteerd!!! Geniet er maar lekker van!
@stephanie, het toucheren van de vraag van mijn homeopaat, waar de vk me zelf naar toegestuurd heeft, dus vk wilde wel toucheren, en doet ze volgende week weer... normaal doen ze dat ook niet standaard.
Ben ik ook weer! Mijn moeder was vanmorgen weer hier om te helpen poetsen, dus alles weer fris Iedere keer denken we, de volgende week zal de kleine er wel zijn, dus dan zal het niet meer zo nodig zijn, maar helaas we wachten nog steeds..haha Nu eerst even lezen wat hier allemaal nog gebeurd is...
balen dat je in zo'n vicieuze cirkel zit en dat de harde buiken niks uithalen... wel fijn dat de kleine het nog goed doet onder deze omstandigheden. hopelijk rust je een beetje uit met de pijnstilling en slaapmedicatie!