Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    houd je bed ons wel? toch flink aangekomen hier hoor :p

2. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Hier deed het ook pijn hoor gisteren.. Was zooo vreemd haha

3. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Whaha,.. ach ja..
    Mijn 2e naam is Maria, en vriendlief heet Joseph :p

4. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Zeg meiden, voor ik helemaal m'n gezonde verstand verlies ga ik er snel vantussen!

hahaha nee hoor, vriendje staat zo op de stoep en dan ga ik kaneel ed inslaan.
    En de droger roept dat ie uitgezet wil worden en de laptop heeft zin in stroom.

Tot vanavond maar weer en niet teveel kletsen en bevallen zonder mij he!

5. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Eerlijk? Dacht al dat er iets mis was met mij of zo. Voelde branderig en ontzettend strak. (sorrie voor de details hoor hahaha)
    Zelfs vriendje viel het nogal op.
    Die heb ik dan ook niet horen klagen. ;)

Oh ja, de was...

6. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

pfff dat jullie daar nog zin in hebben zeg! sex gaat hem hier echt niet meer worden. nee geef mij maar al dat lekkere eten:D

kuide, ik heb 2 vraagjes aan jou omdat ik zo nieuwsgierig ben.
    1: waarom heb je zo'n moeilijke forumnaam?
    2: waarom heb je geen vriendje(om mee te sexen)? ben hier een tijdje niet geweest misschien heb ik het wel gemist. is het uitgegaan? of ben je een bam-mama?
    je hoeft geen antwoord te geven als je niet wil!

7. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Haha ja hier precies hetzelfde!

8. Madelon84

hey grappig stukje, pretty. ik geloof ook eigenlijk dat hij komt wanneer hij er klaar voor is.
    misschien helpen de dingen als je al op het punt staat te bevallen.
    ik las laatst ook een stukje van een meisje die had elke dag een liter bitterlemon gedronken en toen braken haar vliezen en zat er ontlasting in. de vk had gezegd dat zoveel helemaal niet goed is voor de baby! dus ik drink braaf 1 glaasje:)

over die tepelstimulatie.. toen ik er laatst een paar minuutjes in kneep (kijken hoeveel melk er al uitkomt, vond ik wel interesting!)
    ging mijn bm samentrekken. ben dr maar mee opgehouden want dit was een paar weken geleden. misschien vanavond nog een keer proberen;)

9. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Haha ja, het ging mij ook vooral om het stukje over tepelstimulatie :p.

10. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    he dames, ik zit hier in bed en Maxime is net op mijn borst in slaap gevallen. Hij is helemaal van de wereld.

Dames gefeliciteerd met jullie dochters! Ze komen wel in bosjes! Hier waren bij de super de blauwe muisjes uitverkocht zei mijn man.

Rianne wel een goed idee om zo een lijstje met bevallingstips te maken. Heb er ook nog wel een paar (wel een beetje ziekenhuis georienteerd maar blijkbaar bevalt iedereen hier toch in het ziekenhuis):
    - dikke sokken (meer dan 1 paar) en druivesuiker mee naar het ziekenhuis
    - check of je auto geen lekke band heeft (haha) en de tomtom opgeladen/geinstalleerd is (voor het geval je naar een ander ziekenhuis moet)
    - voldoende makkelijk leesvoer / dvds voor thuis voor als het allemaal niet doorzet of wat langer duurt
    - vraag wat van die netbroekjes mee uit het ziekenhuis, of koop ze want die zitten echt veel relaxter dan onderbroeken als je van die surfplanken gebruikt (vond ik dan)
    - geld voor de parkeermeter

mama1987 wat rottig he die schimmels. Ik heb die ook de hele tijd gehad tijdens mijn zwangerschap, het werd wel minder met die creme maar ging niet over. De week voor mijn bevalling heb ik 3 dagen van die eieren genomen, en het was helemaal weg!

kleertjes: Maxime is maar 49 cm maar die past maat 50 nog maar nauwelijks omdat ie van die lange armen en benen en grote voeten heeft. Dus hij heeft vooral 56 aan, dat is wel te wijd maar op zich is dat niet zo erg. Ik zou niet teveel maat 50 kopen, je kunt nog altijd wat bijhalen.

trouwens nog een vraagje aan de flesvoer mama's: ik ben er nu ook een geworden. Wilde wel borstvoeding geven maar er kwam maar niks, dus Maxime is nu aan de fles. Nu heb ik volgens mij stuwing, wat hebben jullie daaraan gedaan?

11. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    oh en willen jullie niet van die enge woorden zeggen: sex! huuuh daar moet ik nog ff niet aan denken.

die ananassen hebben bij mij niet echt geholpen trouwens. Wel een lekker gerechtje:

een plak ananas op de barbeque, met een beetje geitenkaas en een takje rozemarijn erop. Als het klaar is, een beetje honing erover, jammie!

12. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Klinkt lekker, heb alleen geen bbq...

13. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Madelon: dat heb ik inderdaad ook , begin me te verevelen thuis..

Nikita: gefeliciteerd met jullie dochter!!

Gabester: leuke foto!

Mac: wat lief van je buuf!! Lekker verwennen laten!

PM2B: fijn dat alles goed was, en er gebeurd vanalles fijn!

Stephanie: hier wordt er ook niet gevoeld hoor, volgende week toch ook eens vragen hier..

Sarah: fijn dat je lekker naar huis mocht en bij hebt kunnen slapen zo.

Bab28: wel goed dat je alles even hebt door kunnen spreken met je gyn en ze jullie goed in de gaten houden.

Mac: op het laatst is het ook normaal als je de kleine minder voelt, als je hem maar wel een paar keer per dag voelt hebben ze mij vertelt. En ze schijnen voor de bevalling ook rustiger te zijn, dus hoop het voor je!!

Lijst met baby's: wordt steeds langer haha, straks hebben we een hele bladijde nodig leuk!

Kaneel: ook wee-opwekkend? dan ga ik straks maar aan de rijstepap met véél kaneel, hmmm!!

:D lekker melig geweest vanmiddag hier, haha! Wel goede ideeën voorbij zien komen!!

14. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    En toen was het stil hier.......

15. Madelon84

zeg dat wel ja.. volgens mij doen er een hoop een middagdutje!

16. McGyver

McGyver Niet meer actief

zo hier is mijn middagdutje verstoord (maar toch nog 45 min geslapen, beter iets dan niets...), werd zoals ik voorspelde een pakketje bezorgd... en kon erna niet meer slapen...
    ff was opgehangen en nieuwe erin gedaan...

zo net ff 3 plakken suikerbrood op, want had trek.. en we eten voorlopig toch nog niet.....

17. Madelon84

ik verveelde me dus ik heb ff een tussenstand gemaakt met hoeveel in welke week zijn bevallen:

tot 37 weken: 6 meiden bevallen
    37-38 weken: 5 meiden bevallen
    38-39 weken: 11 meiden bevallen
    39-40 weken: 6 meiden bevallen
    40-41 weken: 2 meiden bevallen
    41-42 weken: 1 meiden bevallen

als ik van deze getallen uit moet gaan ligt (tot nu toe) het hoogste percentage in de week van 38-39
    laat deze week nou toevallig gister voor mij begonnen zijn;):D

weten we alleen niet hoeveel weken mamadieneke was??

18. McGyver

McGyver Niet meer actief

haha jij verveelde je echt.
    maar wel leuk om te zien..

19. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Marb:Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Sarah!

Nikita:gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Noa!

Wat zijn er al veel mama's!

20. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Staat mamadieneke niet op de juni-lijst? Als je haar uitgerekende datum weet en wanneer ze bevallen is weet je ook in welke week ze zat..

Mac, balen dat je slaap verstoord is!

Deel Deze Pagina